Omdat jijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik heb er misschien 100 ofzo dan![]()
Maar toch heel lief en leuke TT![]()
Woohooquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat jijen je regenpak fetish
Ik droomde laatst dat ik een man was en staand kon plassen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
loop naar de wc/wasbak, rits/ konpen los. hal je leuter uit je broek en pissen
ik heb er 2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:36 schreef Koen66 het volgende:
ik heb er nog niet veul, naamtopics
vandaag weer
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een man was en staand kon plassen!Ik was een matroos op zo'n ouderwets schip en die wc was echt vet smerig
Met de scouting zongen we die altijdquote:
Ik heb er in ieder geval 2 voor je geopendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:36 schreef Koen66 het volgende:
ik heb er nog niet veul, naamtopics
vandaag weer
Dan is de wereld gewoon een wcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat ik een man was en staand kon plassen!Ik was een matroos op zo'n ouderwets schip en die wc was echt vet smerig
Het was wel een vet coole ervaring thoughquote:
ik heb gelukkig nooit gedroomd dat ik een vrouw wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Aangezien ik niet kan inloggen op mijn mobiel sinds de nieuwe Lay-Out, dus ik moet jullie verlaten
zoo leeuk!!quote:
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zoo leeuk!!
ik ken ook de nederlandse versie.. maar die kon ik niet vinden
Ik heb lang geleden ook eens gedroomd dat ik een man was en ging trouwen met een toenmalige vriendinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gelukkig nooit gedroomd dat ik een vrouw was
Ben gek op vrouwen, maar er een zijn
stopt er zo'n kerel 'iets' in je
scouting!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met de scouting zongen we die altijd![]()
Het zijn er 5quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet er maar 1tje maar het kunnen er wel meer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |