whahaha... niet te hard... straks wordt haar ego nog groterquote:
Goed, waar is de rest te vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha... niet te hard... straks wordt haar ego nog groter
Nee dit is aan het zuipen in Zeist.quote:
Met wat dan wel? Met VDJ lukte het ook al niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet ook niet met Winamp uitzenden
bij mij onder de tafelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed, waar is de rest te vinden
En ik wou net zeggen dat ze hot was, en johny bravo moves makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha... niet te hard... straks wordt haar ego nog groter
quote:
Ohhh..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee dit is aan het zuipen in Zeist.
Hey doos, als ik terugkom uit Purmerend kan ik misschien wel ff bij jou op visite komenquote:
Ik gebruik Edcast, die zendt gewoon alle geluid van je pc uit, dan kun je muziek draaien met een player naar keuze en je kunt je mic gewoon aan/uit zetten met de dempen knop in windows. Als je PM't dan stuur ik je morgen wel de link, dan kun je daar eens mee rommelen op de testserver en als het werkt dat gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wat dan wel? Met VDJ lukte het ook al niet.
Okee top man ga het zeker uitproberen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik Edcast, die zendt gewoon alle geluid van je pc uit, dan kun je muziek draaien met een player naar keuze en je kunt je mic gewoon aan/uit zetten met de dempen knop in windows. Als je PM't dan stuur ik je morgen wel de link, dan kun je daar eens mee rommelen op de testserver en als het werkt dat gewoon gebruiken.
Morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt spannend. Wanneer gaan we met z'n allen wild masturberend rond de tafel rennen?
Ik heb een keer een 1,5l fles op een avond weggetikt, SLECHT ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:06 schreef sharr het volgende:
Ik realiseer me eindelijk dat teveel energy drink voor het slapen een kut idee is
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik duik me nest zo in, heb echt te weinig geslapen laatste dagen. Jullie schuld. Doei en tot morgen kusjes en al.
Ja volgens mij ook.. Sliep je toen wel, of is het dus gewoon hopeloos voor mij nu?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 1,5l fles op een avond weggetikt, SLECHT idee
wij masturberen niet.. wij likkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt spannend. Wanneer gaan we met z'n allen wild masturberend rond de tafel rennen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij masturberen niet.. wij likken
Ik werd in mn oude stamkroeg voorgesteld als: dit is chantal op een goede avond zuipt zij 3 flessen rode wodka met redbull wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb een keer een 1,5l fles op een avond weggetikt, SLECHT idee
Dat word wakker liggen tot een uur of 6quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.. Sliep je toen wel, of is het dus gewoon hopeloos voor mij nu?
Die parkeer ik bij Ez voor de deur en die redt zichzelf maar het hele weekendquote:
Neem die andere, kun je een stuk minder van drinkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd in mn oude stamkroeg voorgesteld als: dit is chantal op een goede avond zuipt zij 3 flessen rode wodka met redbull weg![]()
Mijn god ik heb last van typthyphus
Topquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat word wakker liggen tot een uur of 6
Ik begon te dromen van de vriendin van knetterkrankjorum, haar zelf, jou en huppelmutsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.. Sliep je toen wel, of is het dus gewoon hopeloos voor mij nu?
Deze plaat is ook echt enorm 2006.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Ragboer het volgende:
Dit doet me denken aan vroegâh, op de Appelhof...
Oh, dat is wel vervelendquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik begon te dromen van de vriendin van knetterkrankjorum, haar zelf, jou en huppelmuts
Weinig rust dus
Dat rent zo lastigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij masturberen niet.. wij likken
Toch geinig weer eens te horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze plaat is ook echt enorm 2006.
Dan gaan ze op een karretjequote:
Ja jongen dat is voor mij lang geleden, weet al nauwelijks wat ik gisteren heb gedaan. En dat meen ik serieus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze plaat is ook echt enorm 2006.
Orgie dromenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik begon te dromen van de vriendin van knetterkrankjorum, haar zelf, jou en huppelmuts
Weinig rust dus
Mee eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja jongen dat is voor mij lang geleden, weet al nauwelijks wat ik gisteren heb gedaan. En dat meen ik serieus.
Maar ik wou slapenquote:
Ik voel me opeens beeldschoon.quote:
Slaap lekker!quote:
Op mij? Maar ik ben heul lelijk enzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Zokunen het volgende:
Stiekem ben ik wel verliefd op huppel though
Jij bent gewoon een tof wijfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mij? Maar ik ben heul lelijk enz
OI! Jij zou slapen FFS!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mij? Maar ik ben heul lelijk enz
Soms wel jaquote:
Sorryquote:
Nu moet ik die epic boobs maar eens zienquote:
leuk meisje meldt... oh.. wacht...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Ragboer het volgende:
Zijn er nog eckte bazen hier????? Of leuke meisjes????
bi schierig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:15 schreef Ragboer het volgende:
Zijn er nog eckte bazen hier????? Of leuke meisjes????
Ik ben niet van achter de dom.quote:
Ik heb niet geluisterd hier voor dus ik wist niet als ie al gedraaid was.quote:
doe jij dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is nep. Gewoon keihard bi doen
Een pik hoort in een kut en niet in een kontgat! Klaar!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is nep. Gewoon keihard bi doen
QFTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb hem al 2 dagen niet gehoord![]()
Ik hoor smells like teen spirit wel 8x per dag
Daarom.quote:
lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe gewoon gezellig mee als je dat wilt hoor
Loooooooooolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een pik hoort in een kut en niet in een kontgat! Klaar!
Ik sta mijn mannetje welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lol
weet niet of je 5 vrouwen wel aan zou kunnen
jij doet zeker ook alleen missionarisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een pik hoort in een kut en niet in een kontgat! Klaar!
vrouwen zijn sensuelerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef sharr het volgende:
Waarom zijn twee vrouwen met elkaar geil en twee mannen met elkaar vies?
Althans, dat hoor ik vaak, en dat vroeg ik me af
Trio's FTWquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef sharr het volgende:
wat doet die vriendin van jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij doet zeker ook alleen missionaris
Vrouwen zijn mooi daarom.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef sharr het volgende:
Die doe ik nou bijna nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij doet zeker ook alleen missionaris
Omdat 1 vrouw ook leuk is. Maar 1 man vies is! Dus 2 is dubbel zo vies!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef sharr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |