Altijd weer recalcitrant he?quote:
quote:
Ik zag in Paul de Leeuw een stukje dat Filemon met die moeder ging praten en ze hadden het steeds over Dien en ik dacht van "wow, wat een rare naam". Pas veel later besefte ik dat het Dean moest zijnquote:
ik kende ook een Sean in zo'n boerendorp.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zag in Paul de Leeuw een stukje dat Filemon met die moeder ging praten en ze hadden het steeds over Dien en ik dacht van "wow, wat een rare naam". Pas veel later besefte ik dat het Dean moest zijn
#vernederlandsteuitspraakvanengelsenamen
Zeker weten. Ook het verschil tussen p en b is hoorbaar. Let er maar eens op als je iets in het Engels hoort, als je dat onder de knie krijgt, spreek je ineens een stuk beter Engels, hehehe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:12 schreef welkominspace het volgende:
want dat in het engels wel zo? (bat,bad idee?)
Iemand van de verkeerde kant die de verkeerde kant op gaat...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:14 schreef Ang3l het volgende:
Ooihooo
Dit gaat zo de verkeerde kant op
Hik
Ja, dat snapte ik, neem me niet kwalijk dat ik een stom grapje maaktequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoel met de barman en mij
En net in het weekend dat ik geen seks mag hebben
Timing
beetje posten op fok terwijl er een leuke barman op de bank zitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:14 schreef Ang3l het volgende:
Ooihooo
Dit gaat zo de verkeerde kant op
Hik
lang verhaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik, neem me niet kwalijk dat ik een stom grapje maakte
Is hij nu bij je dan? En waarom mag je geen seks hebben?
Ik heb niks beters te doen...quote:
wii ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
heb ik wat te lezen tijdens het tennisen
Ik weet nog wel een paar leuke boeken voor als je je verveelt...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee nog minder actief, kijk vanuit bed tv
Daar heeft Hij wel een handje vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:00 schreef Ang3l het volgende:
Lang verhaal
Maar nu geen tijd
Anyway. Geen seks.
God is testing me
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Krokodil ziek na eten mobieltje
KIEV (ANP) - Een krokodil in een aquarium in Oekraïne is ziek geworden, doordat het dier een mobiele telefoon heeft opgegeten. Zijn verzorgers maken zich ernstig zorgen, meldde de BBC zaterdag.
Een bezoekster probeerde vorige maand met haar telefoon een foto te maken van de opengesperde bek van de 14-jarige krokodil Gena. Ze liet haar mobiel per ongeluk vallen, waarna de krokodil het apparaat doorslikte. De verzorgers geloofden het verhaal van de vrouw in eerste instantie niet, totdat de telefoon vanuit de krokodil begon te rinkelen.
Gena is sindsdien futloos en eet niet. Artsen hebben een laxeermiddel toegediend, maar dat mocht niet baten. Als de toestand van Gena niet snel beter wordt, is vermoedelijk een operatie noodzakelijk. Gena wordt inmiddels regelmatig vergeleken met de krokodil uit het sprookje Peter Pan, die een wekker inslikte en voor altijd bleef tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |