Als ik nu één slok drank neem lazer ik omquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr maar een glas Dooleys bijgepakt
In theorie wel, de praktijk is helaas wat moeilijker. Ik wil er al vanaf m'n 12e heel graag naartoe, maar eerst was ik te jong, daarna ben ik gaan samenwonen en had m'n geld andere doeleinden en nu hebben we een zoon en die wil ik het niet aandoen om mee op rondreis te slepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat dit over een ticket met Transavia kopen naar Ierland en dan uit een vliegtuig stappen?
OLIVEquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Duffie een rare piepstem heeft. Ze lijkt / klinkt als die vrouw uit Pushing Daisies
Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu één slok drank neem lazer ik om
Vanmorgen om half zeven keek ik nog op de wekker
Ik vond Boris ook onwijs goed toendertijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
Kim en Pearl zijn geen 'sterren'.
Die Ben is echt de eerste sinds tijden in zo'n talentenjacht die het wel heeft.
En Boris, destijds.
Maar ik ben de enige in heel Nederland die dat vind volgens mij
Greysquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu één slok drank neem lazer ik om
Vanmorgen om half zeven keek ik nog op de wekker
Je leest echt al mijn posts foutquote:
Keek jij een paar shows geleden nou ook mee, toen ze ook bij The Fois was?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef APK het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Duffie een rare piepstem heeft. Ze lijkt / klinkt als die vrouw uit Pushing Daisies
Ik ken je verder niet, maar het is toch niet zo'n enorme operatie om gewoon een keer een weekendje Dublin te boeken voor 300¤ ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
In theorie wel, de praktijk is helaas wat moeilijker. Ik wil er al vanaf m'n 12e heel graag naartoe, maar eerst was ik te jong, daarna ben ik gaan samenwonen en had m'n geld andere doeleinden en nu hebben we een zoon en die wil ik het niet aandoen om mee op rondreis te slepen. Ooit zal ik een keer gaan
Eiks alleen melatonine is vrij verkrijgbaar; in de 0,1mg versie, dus daar heb je er minstens 10 van nodig om iets van effect te merkenquote:
Ik vind het echt zo een gaaf nrquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Keek jij een paar shows geleden nou ook mee, toen ze ook bij The Fois was?
Toen had ze een nummer waarin ze elk woord hihihihihinnikend zong. Dat was echt raar
Hoe kom jij aan die shit dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik had je wel wat valium en xanax kunnen sturen
Tis wel de bedoeling dat ze weer wakker wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik had je wel wat valium en xanax kunnen sturen
Oh, van een vriendin van me gekregen toen ik stopte met roken en wekenlang niet sliep, de xanax was omdat ze als de dood was dat ik de honden zou vermoordenquote:
Iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar het is toch niet zo'n enorme operatie om gewoon een keer een weekendje Dublin te boeken voor 300¤ ofzo?
Zonder de zoon die je niet mee wil slepen enzo
Waar heb jij je opleiding gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En Xanax is niet echt geschikt bij slecht in slaap komen.
Wat vvoor sterkte?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, van een vriendin van me gekregen toen ik stopte met roken en wekenlang niet sliep, de xanax was omdat ze als de dood was dat ik de honden zou vermoorden
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eiks alleen melatonine is vrij verkrijgbaar; in de 0,1mg versie, dus daar heb je er minstens 10 van nodig om iets van effect te merken
Ik heb nog codeïne over van mijn griep vorig jaar, is dat wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis wel de bedoeling dat ze weer wakker wordt.![]()
En Xanax is niet echt geschikt bij slecht in slaap komen.
Dat zou op zich wel kunnen, maar als ik dan ga, dan wil ik wel een rondreis maken en niet alleen naar Dublinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar het is toch niet zo'n enorme operatie om gewoon een keer een weekendje Dublin te boeken voor 300¤ ofzo?
Zonder de zoon die je niet mee wil slepen enzo
Weet ik veel, gewoon een hele envelop volgepropt met strips met die pillenquote:
Bij de punten van Douwe Egberts gekregenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog codeïne over van mijn griep vorig jaar, is dat wat?
Dus die diazepam was eiks al met voorbedachte radequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet ik veel, gewoon een hele envelop volgepropt met strips met die pillen![]()
Tis een vriendin met goede kado's.
Later stuurde ze dr vent langs op mijn werk met Sjon
Domme vraag misschien, maar ik heb ook al een aantal aspirines op vanavond.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moet je wel ff 2 tegelijk nemen.
Als je maagklachten wil moet je ff feestje bouwen met de ibuprofennetjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
heeft codeine in huis welburtin ibrufen antigripine dus kan ook wel feestje bouwen denk ik
Bij asperines neem ik aan dat je gewoon paracetamol bedoeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar ik heb ook al een aantal aspirines op vanavond.
En ik ben niet zo medicijnerig, dus kan dat in combinatie enzo? Wordt dat niet een beetje té allemaal?
Van ibuprofen? Trippen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:02 schreef asfalthooligan het volgende:
weet wel als je er meer neemt dan maximaal dat je leuk kan trippen hahaha
Waar heb je last van??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
Domme vraag misschien, maar ik heb ook al een aantal aspirines op vanavond.
En ik ben niet zo medicijnerig, dus kan dat in combinatie enzo? Wordt dat niet een beetje té allemaal?
mooi gevoel hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo ben k ook es naar een concert gegaan helemaal gedrogeerd van de ibru, dat was geen strak planDat was serieus waar lsdtripperig gok ik zo
Ibuprofenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo ben k ook es naar een concert gegaan helemaal gedrogeerd van de ibru, dat was geen strak planDat was serieus waar lsdtripperig gok ik zo
Nou nee, niet echtquote:
Nou, die krengen werkten anders mega goed toen ik die ontstekingen had. Paracetamol deed nikssssquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je maagklachten wil moet je ff feestje bouwen met de ibuprofennetjes
Ik moest het een paar keer aanpassen vanwege de spelling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef asfalthooligan het volgende:
ja ibruprofen mooie zooi is dat
Ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh van ijswater krijg ik juist hoofdpijn
Ik had door de hele dag een hele strip leeggegeten, want ik verging van de pijn in mn rug en ik wilde persé met die leuke collega naar dat concert die avondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan vraag ik me serieus af hoeveel mg. je hebt genomen![]()
Ik leef al 3 dagen op 1800 mg per dag en functioneer nog prima, ook al is het eiks een te hoge dosering.
Nope, bij langdurig hoge dosering kun je er een maag/darmbloeding van krijgen en mss dat je dan door het inwendige bloedverlies wat gaat trippenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moest het een paar paar keer aanpassen vanwege de spelling.
Maar dat doet toch helemaal niets trippends
Weet je wat pas lekker is? Teveel ijswater op je hoofd smeren en dan zo een druppeltje in je oog lopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh van ijswater krijg ik juist hoofdpijn
1800 mg van watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan vraag ik me serieus af hoeveel mg. je hebt genomen![]()
Ik leef al 3 dagen op 1800 mg per dag en functioneer nog prima, ook al is het eiks een te hoge dosering.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is? Teveel ijswater op je hoofd smeren en dan zo een druppeltje in je oog lopen![]()
quote:
Je was me voorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen in mn oog gehad
Ik slik er nu al 3 dagen 2 of 3 per dag, dat kan dus geen kwaad?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen in mn oog gehad
Scooter-hoolie zei dat hij ging trippen van dat spulquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Nope, bij langdurig hoge dosering kun je er een maag/darmbloeding van krijgen en mss dat je dan door het inwendige bloedverlies wat gaat trippen
Ik heb dr ook ooit es heel erg van getript, maar toen had ik dr 10 van 400 mg opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Scooter-hoolie zei dat hij ging trippen van dat spul
Met een keelontsteking en ontstoken bijholtes doet pcm niet zo veel helaas.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geslikt
Ik eet alleen paracetamol
Dan zou je serieus op de SEH moeten eindigen heurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr ook ooit es heel erg van getript, maar toen had ik dr 10 van 400 mg op
Nou, zoals ik al zei, ik zag dubbel en hoorde ineens niks meer en heb in de gang bij die concertzaal gelegen, urenlang naar het schijnt, dus wss had ik daar ook moeten wezen eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zou je serieus op de SEH moeten eindigen heur
Mutsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al zei, ik zag dubbel en hoorde ineens niks meer en heb in de gang bij die concertzaal gelegen, urenlang naar het schijnt, dus wss had ik daar ook moeten wezen eigenlijk
Denk het niet.quote:
Met mijn holteontsteking heb ik twee dagen doodstil op de bank gezeten. De paracetamol sabbelde ik héél voorzichtig opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Met een keelontsteking en ontstoken bijholtes doet pcm niet zo veel helaas.
Maar volgens mij knap ik op; heb er vandaag maar 2 gehad en geen pcm erbij
Ik heb zelden zo goed geslapen op een wildvreemde plek op de vloer in de herriequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muts![]()
Wees blij dat je geen inwendige bloeding hebt overgehouden![]()
Ik heb nu 1200 mg gehad vandaag en zit nu aan een wijntje, dus wat mij betreft nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar nu heb ik dus om 11.45 en 16.45 400 mg op, moet ik mijn glas Dooleys maar laten staan of kan dat wel?
Ah pfieuw, tis het laatste uit de fles, ik zou het serieus jammer vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nu 1200 mg gehad vandaag en zit nu aan een wijntje, dus wat mij betreft niet
Tis idd niet echt lekker neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met mijn holteontsteking heb ik twee dagen doodstil op de bank gezeten. De paracetamol sabbelde ik héél voorzichtig op
Ben je aan het proberen om te stoppen met roken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik mag oficieel ook niks nemen met de welburtin enigste waar ik om meoet denken dat ik als bijwerking heb dat ik niet dronken word en dus door ga tot ik overgeef
Het zit bij mij altijd in mijn kaak. Dan krijg je een dik verhemelte. Dat doet zo allejezus zeer, dat het met niets te vergelijk is. Of de tandarts doorlopend op je zenuw boort en iemand anders in je verhemelte. Ik heb momenten gehad dat ik stilletjes een beetje zat te jammeren van ellende. Amoxi deed de trucquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis idd niet echt lekker nee![]()
Maar met voldoende pijnstilling en neusspray ben ik de dag aardig doorgekomen.
Ik kan m'n hoofd weer voorover doen zonder dat ik bang ben dat het gaat ontploffen![]()
Haai Em El
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |