Dat is dus één van die dingen, hoe maak je nou zo'n keuzequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Man in the mirror. Dat slaat toch nergens op als een vrouw dat zingt?
Heb net de laatste paar pagina's van het vorige topic door gelopen en Pietje wanneer kom jij nu eens uit de kast.quote:
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Copycat het volgende:
Nu weet ik waar de jurk van Wendy me aan doet denken. Aan de roze baljurk van mijn allereerste Barbie. Ook zo'n satijnen lap.
Dan zo Kim weg, dan Pearl en dan is de onvermijdelijke uitslag een feit. Kan toch niet anders?
Ja! En je zei het zelf al, niemand op je werk die kijkt en op de vraag van Heidi of jij ook zegt dat je niet kijkt gaf je geen antwoord.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ik TVOH kijk? Omdat ik Adele goed vind
?
vertel
Hallo!!! Ik schiet net wakker en sta op het punt om een fillumpie op te zetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
Allemaal commentaar hebben maar toch kijken
ja t zijn net streamsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
Aha, dat verklaart deze foto op de hyves van Pietje:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja! En je zei het zelf al, niemand op je werk die kijkt en op de vraag van Heidi of jij ook zegt dat je niet kijkt gaf je geen antwoord.![]()
Geeft niets hoor Pietje heb homo's onder mijn beste vrienden.
Maar dat komt ws dat ik het een echt ouwe Nelen programma vindt.
Jajaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!! Ik schiet net wakker en sta op het punt om een fillumpie op te zetten.
Ja en bedankt hè, Coos, "hoe stamp ik een tere ontluikende bloem, met bruut geweld weer de grond in" Barbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb net de laatste paar pagina's van het vorige topic door gelopen en Pietje wanneer kom jij nu eens uit de kast.![]()
Je hebt alles in huis voor zo'n songfestivalhomo!![]()
dat doen we alleen om solidair met jou te wezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
Bruine sterren stralen niet in Gods ogen, zei mijn oud-oom altijd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en bedankt hè, Coos, "hoe stamp ik een tere ontluikende bloem, met bruut geweld weer de grond in" Barbaar
weer een nieuwe avatar en wat betekent de tekst er onder?/quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bruine sterren stralen niet in Gods ogen, zei mijn oud-oom altijd!
Oh sorry ik wist niet dat jij 'm op het oog had om hem in te wijden in de mannenliefde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en bedankt hè, Coos, "hoe stamp ik een tere ontluikende bloem, met bruut geweld weer de grond in" Barbaar
hahahha je hebt gelijk, echt een barbiejurk dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Copycat het volgende:
http://www.fashion-doll-g(...)ie-Reproduction.html
Superstar Barbie, uit 1977 en twee jaar terug in de remake. Volgens mij mote ze nog bij mijn moeder op zolder liggen.
Nee, Coos, eerlijk is eerlijk, jij bent z'n ontdekker, dus aan jou de eerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat jij 'm op het oog had om hem in te wijden in de mannenliefde.
Wendy is veel dunner.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Copycat het volgende:
http://www.fashion-doll-g(...)ie-Reproduction.html
Superstar Barbie, uit 1977 en twee jaar terug in de remake. Volgens mij mote ze nog bij mijn moeder op zolder liggen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat doen we alleen om solidair met jou te wezen
En die Barbie is nog van voor de tijd dat Mattel politiek en dus anatomisch correct werd.quote:
Ik gun je de ruimte, maar zelf heb ik er niet zoveel aan toe te voegen natuurlijk. Tegen zoveel aannames is geen mens bestand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
Kom Pietje, ik maakte maar een grapje. Ga maar lekker los over die zooi.![]()
Ik toch een fillumpie kijken nu.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die Barbie is nog van voor de tijd dat Mattel politiek en dus anatomisch correct werd.
Nam iemand Pietje maar eens serieus!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Alsof pietje jullie ook maar even serieus nam
Huhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Laysa het volgende:
Alsof pietje jullie ook maar even serieus nam
Die scarification zat dan weer niet op de edele delen van mijn Barbies.quote:
Tis achter de schermen Pietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk de tv-kantine wekelijks zonder geluid, maar al die beelden zijn toch hetzelfde als vorige week. Die boer aan tafel, boer in de koeienstal, ben saunders look-a-like.....
Het is een soort best of/bloopers aflevering. Zal dus ook wel de laatste fan het seizoen zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kijk de tv-kantine wekelijks zonder geluid, maar al die beelden zijn toch hetzelfde als vorige week. Die boer aan tafel, boer in de koeienstal, ben saunders look-a-like.....
vind de tv kantine nou niet zo, kijk eigenlijk haast nooit, maar de opbouw de bloopers enzo vind ik wel leukquote:
ik kijk het nooit, toevallig nu omdat ik ook naar de voice heb 'gekeken'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind de tv kantine nou niet zo, kijk eigenlijk haast nooit, maar de opbouw de bloopers enzo vind ik wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |