Gave fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik vond dit wel een... aparte foto
[ afbeelding ]
bron: http://www.cbs.com/primet(...)_Magazine_Shoot/0/0/
Wat een waardeloze post zonder plaatjes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee is zeker niet uitzonderlijk knap maar denk ook niet dat dat de bedoeling was. Sheldon's zus zag er beter uit
Missy.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Wat een waardeloze post zonder plaatjes.
[ afbeelding ]
Al is ze maar 1 keer verschenen in de serie toch nog lieverquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is deze leuker.
En deze:
[ afbeelding ]
Is ook nice.
Het is haar manier van doen en reacties denk ik wat haar toch aantrekkelijk maakt wat blijkbaar moeilijk over te brengen is op foto's. Daarnaast heeft ze altijd aparte photoshoots die ik helemaal niet zo mooi vind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef JDx het volgende:
Ja echt he, zijn maar weinig mooie foto's van haar. Maar dat is denk ik ook een deel wat sommige mensen wel eens zeggen dat je het innerlijk en uiterlijk samen ziet als 1 geheel.
Waarom je bijvoorbeeld na een tijdje een relatie met lekker wijf, maar een bitch haar ineens niet meer zo lekker vindt
Wie is dat danquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Al is ze maar 1 keer verschenen in de serie toch nog liever
[ afbeelding ]
Whut?!quote:
Sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Whut?!![]()
Dat is Summer Glau, bekend van Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
Seizoen 2 afl 17, The Terminator Decoupling.
Ze doet wel meer gastrolletjes zoals in TBBT, bijvoorbeeld ook een keer in Chuck en daar komt ze ook nog een keer terug binnenkort.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat is Summer Glau, bekend van Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
Seizoen 2 afl 17, The Terminator Decoupling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |