Mooie Zuid-Veluwse lederhosen ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef DutchTrain het volgende:
En natuurlijk kan ik dit prachtige beeld van de NL'se cultuur in het zuiden van Spanje jullie ook niet onthouden
[ afbeelding ]
... ik had wel eens wat gehoord over wat Nederlandse café en winkeltjes, maar dit was een heel gebied met alleen maar NL'se café, restaurants, bars, karaoke, winkels
Haha het gaat helemaal niet om de muppets, maar om de tekst van het lied. Dat nummer wordt nu op tv de hele tijd aanzet voor gegeven. Op reis naar Bahrain zongen we het ook tot vervelens toe.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef DutchTrain het volgende:
Oh, zet dan deze op. Dan heb je meteen een nieuw nummer in je hoofd
Ken ik niet. Waar komt dat vandaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, dat begrijp ik. Er zijn ook mensen die na het noemen van Costa del Sol daar automatisch 'tingtingeling' aan toevoegen
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Individual het volgende:
Len ik niet. Waar komt dat vandaan?
Die costa staat ook niet zo hoog op de lijst, maar geen direct bezwaar.
quote:
Het viel mij op, dat er nu niet veel pensionado's rondliepen. De Nederlanders die daar waren, waren meer IT'ers, journalisten en andere mensen die op afstand kunnen overwinteren. Skypen met een laptop en headset in het café was dan ook blijkbaar heel normaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:24 schreef Individual het volgende:
Binnenkort maar eens naar Torremolinos en een NL bar opzoeken om met de gepensioeneerde NL gangsters mee te brullen.
Ja, melancholische tonen. En de uitwisseling van Spaanse zangeressen naar Nederland en Nederlandse zangers naar Duitsland.quote:Ooit trouwens wel eens opgevallen dat bepaalde Nederlandse, Duitse en Mexicaanse volksmuziek erg veel hetzelfde klinkt? Smartlappen, slager en rancheros...
Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd en ik krijg geen bevestiging van aanmelden.. ook niet in de junkmail..quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:45 schreef flipsen het volgende:
Ik mis nog een heleboel stemmen op http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=107939
Als ik tingelingeling hoor, komt bij mij automatisch het volgende zinnetje naar bovenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:00 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, dat begrijp ik. Er zijn ook mensen die na het noemen van Costa del Sol daar automatisch 'tingtingeling' aan toevoegen
Da's al een poos bekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:57 schreef Thetallguy het volgende:
Goed nieuws voor diegenen die in Trondheim wonen. Vanaf het zomerseizoen verhoogt KLM de frequentie van 2x naar 3x per dag
Hoezo? Heb al een hele poos een ipad, maar gebruik die over het algemeen alleen om te surfen, niet om te posten.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Thetallguy het volgende:
Verkapte ik-heb-een-ipad post?
Ze mogen blij zijn daar dat er niks in de buurt stond trouwens.
Dat is het vereiste minimum aan sponsorgeld wat je op moet halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef Fogel het volgende:
Mag je niet meedoen als je niet minimaal 250/300 meeneemt, of is dat een eigen streven?
Stuur me een PM met je adres, dan gooi ik 20usd in een envelopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is het vereiste minimum aan sponsorgeld wat je op moet halen.
Geen idee wat ze doen als je het niet ophaalt trouwens.
Goed idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stuur me een PM met je adres, dan gooi ik 20usd in een envelop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |