Er zijn wat wisselende verhalen te lezen daarover. Enerzijds idd de Kopi Luwak uit Indonesië, anderzijds de Geisha Coffee uit Boquete, Panamaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de duurste koffie uit Indonesie komt. Die koffie die ze eerst aan een speciale kattensoort voeren om daarna van de uitwerpselen koffie te zetten. Civet koffie. Wilde het nog proberen, maar de plaats die het had was toen al dicht. Nou ja, volgende keer.
De meeste bronnen zeggen toch wel dat het Kopi Luwak is, maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een officiele bronquote:Op maandag 7 februari 2011 14:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Er zijn wat wisselende verhalen te lezen daarover. Enerzijds idd de Kopi Luwak uit Indonesië, anderzijds de Geisha Coffee uit Boquete, Panama
Volgens mij zeggen de meer recente bronnen dat het de Geisha koffie zou moeten zijn
http://primapanama.blogs.(...)-breaks-records.html
Deja vu van de KAA SC van een paar maanden geleden.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:02 schreef flipsen het volgende:
Schopje naar [CUL] of toch maar naar [F&F]
Nee, maar ik had dit exemplaar wel willen meenemen.quote:
Hij is zo cool dat ie er meteen ijskoffie van maaktquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is zo cool dat ie er meteen ijskoffie van maakt
dat vind ik werkelijkwaar het vieste (meest vieze/viese?) wat er bestaat. Ijskoffie. Bah!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is zo cool dat ie er meteen ijskoffie van maakt
IJskoffie is juist lekker, alleen je moet het meer zien als een milkshake en niet denken dat je koffie aan het drinken bentquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat vind ik werkelijkwaar het vieste (meest vieze/viese?) wat er bestaat. Ijskoffie. Bah!
@HenkWim: Het is wel een heel cool jochie. Sowieso, toffe foto's. Ik heb ze op facebook eens bekeken!
ik vind eigenlijk alleen niets wat naar koffie smaakt, behalve koffie, lekker...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:25 schreef Blik het volgende:
[..]
IJskoffie is juist lekker, alleen je moet het meer zien als een milkshake en niet denken dat je koffie aan het drinken bent
Of je moet gewoon koffie met een flinke lading ijs bedoelen, dat kreeg ik een keer bij de Starbucks in San Fransisco toen ik vroeg om een Iced Coffee.Wist ik veel dat ik een frappucino moest hebben
Ja, I know. Best lekker als het 30 graden isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Gaoxing het volgende:
Maar een frappucino is ook gewoon een milkshake Blik. Inclusief kg suiker en halve liter room.
Had de afgelopen week iets anders aan m'n hoofd. Een vriend van me heeft zelfmoord gepleegd. Z'n lichaam werd vrijdag gevonden in Duitsland. Morgenochtend crematie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef flipsen het volgende:
Wat een slaapverwekkende stilte opeens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |