Het constante gejengel aan je mouw, geen meter kunnen lopen zonder een menukaart in je gezicht te krijgen, taxichauffeurs die je oplichten, restaurants die je oplichten, discriminatie aan de deuren van nachtclubs, het eten is niet bijzonder, etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:28 schreef Hik het volgende:
Ik vind Istanbul juist wel een geweldige stad. Wat vond je niet leuk UIO?
Hoe gaat het trouwens met jouw herstel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tallguy, hoe is het nu met je vriendin? Is ze weer een beetje hersteld? En hebben ze al een oorzaak gevonden?
Is DutchTrain ook al weer terecht?
In Taksim werd iedereen (ook Turken) met de menukaartmanier lastig gevallen, 3 taxichauffeurs gehad met bedenkelijke activiteiten en wellicht heb jij je niet proberen te storten in het nachtleven. En het voedsel was gewoon niet heel bijzonder. Niet vies of zo, maar gewoon alledaags. Heb in Amsterdam wel beter gegeten bij diverse Turkse restaurants.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:37 schreef k_man het volgende:
Tja, kennelijk zie je er dan inderdaad uit als een typische toerist. Ik heb in Istanbul niets van dat alles meegemaakt.
Langzaam! Heb 7 schroeven en een ijzeren plaat in mijn enkel en verwacht nog 5 weken gips en volledig niet belasten. En dat is vooral ontzettend onhandig!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met jouw herstel?
Hmmmm... vaag!quote:En nee, nog niet gesignaleerd.
Dat klinkt een beetje passief agressief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |