nu schop je veel mensen tegen het zere been manquote:
Dat nummer ga ik NOOOOOOIT van mijn leven draaienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks, bier, liefde, en een liedje! Ik voel me zo verdomd alleen, want amsterdams(een ander amsterdams nummer mag ook natuurlijk
)
Ben ik de enige die dat muziekgebeuren helemaal niet volgt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever oud dan voor utreg![]()
HET IS NU RECLAME BIJ TVOH
Ander nummer mag ook, het gaat me alleen om het accent jewaidsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nummer ga ik NOOOOOOIT van mijn leven draaien
Als ik dat nummer hoor gaat ALLES hier kapot, dat is het enige schurftnummer waar ik compleet van uit mijn slof schiet en er alles aan doe om het uit te krijgen, ongeacht wat er stuk gaat.
Schijntnummer![]()
Draai ik n-o-o-i-t
zo.
Ander liedje? Pikketanussie?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nu schop je veel mensen tegen het zere been man
playing with fire
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat muziekgebeuren helemaal niet volgt?
Ik volg het voor koelkastquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat muziekgebeuren helemaal niet volgt?
ik had je nog een vast nummer geDMtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nummer ga ik NOOOOOOIT van mijn leven draaien
Als ik dat nummer hoor gaat ALLES hier kapot, dat is het enige schurftnummer waar ik compleet van uit mijn slof schiet en er alles aan doe om het uit te krijgen, ongeacht wat er stuk gaat.
Schijntnummer![]()
Draai ik n-o-o-i-t
zo.
Ander liedje? Pikketanussie?
Johnny Jordaan, dit is legendarisch!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast dat kon ik niet weten![]()
Die ken ik niet
Ja die ken ik wel. Zijn nummers alleen nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Johnny Jordaan, dit is legendarisch!
die heb ik nog karaoke gezongen met wat nederlanders in een foute tent in frankrijkquote:
Typisch kroegnummer ditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. Zijn nummers alleen niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk toch
![]()
dat witte spul krijg je van me cadeau
Ik zat vaak in Rotterdam in de kroeg, hoe groot acht je de kans dat ze daar zoiets als dit gaan draaien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |