kijk nu nog zonder je "verliefde" brilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ben is gewoon een lekker ding, kan goed zingen, heeft een internationale look en een geweldige stem!
Dat wel, het is een lekker nummerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik vind het wel 1 van de leukere singles
Hij zou zo tussen de gasten van LP kunnen staan, of meer van dat soort bands jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
kijk nu nog zonder je "verliefde" bril
ik ben niet verliefd... ik vind hem gewoon de bestequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geen kernfysica.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, sorry maar ik heb niks met haar
Ze wist de hele avond al dat ze er als 1e uit ging.
ik vindt dat dus wel een zoetsappig nummer, en de manier waarop hij dat zong was best wel erg goed. Maar IK/MOI vindt hem dus niet veelzijdig net zo min als die Leonie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zelf zoetsappig uit zou kiezen, zijn stem leent zich namelijk voor betere muziek ja.
Maar If you don't know me by now vind ik niet zoetsappig.
Karina is leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geen kernfysica.
In het livetopic post ene Karina met dezelfde standaardPI als jij en ik denk steeds dat jij het bent.
Ze heeft gewoon gelijk hoor, en mijn verliefde bril kijkt naar heul iemand anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
yeah rightquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd... ik vind hem gewoon de beste
das dus ook kutmuziekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij zou zo tussen de gasten van LP kunnen staan, of meer van dat soort bands ja
Hoe is het met Wiep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Kim was vanavond wel gewoon echt de beste
Ik lees wel, ben het gewoon niet met je eens, IK DEEL JE MENING NIET, en omdat jij iets kutmuziek vindt wil niet zeggen dat dat het is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
das dus ook kutmuziek![]()
Maar jullie lezenb niet he
HIJ HEEFT EEN ZEER GOEDE STEM.
mijn punt is dat als kompleet artiest hij niets toevoegd. hij is een hype en na een jaar of 2 over
Ow, van je kerstpakket?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond trouwens lekker met pa gegeten bij LaPlace voor de rest washet een rot dag.
Een wokgerecht met kalkoen, waarje dus de groentes zelf mag bepalen. Er zijn deze periode ook kortingsbonnen voor. Dus dat kwam mooi uit, Staat nog genoeg op mijn pasje om nog een keer te gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, van je kerstpakket?
Wat heb je gegeten?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een wokgerecht met kalkoen, waarje dus de groentes zelf mag bepalen. Er zijn deze periode ook kortingsbonnen voor. Dus dat kwam mooi uit, Staat nog genoeg op mijn pasje om nog een keer te gaan
Ja, die kaart is onbeperkt geldig dus kan nog wel even een paar maanden durenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Klinkt goed
En dat is helemaal mooi, nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |