blijkbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven? Zo laat is het toch niet?
vandaag niet, maar heb de film al zo'n 3x gezien. Dus ik heb naar The Closer gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ook pirates deeltje drie gekeken?
Dat is horror, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaag niet, maar heb de film al zo'n 3x gezien. Dus ik heb naar The Closer gekeken
a ... dan ben ik in de war met iets andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is officieel een drama serie, maar ik vindt het meer een detective
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a ... dan ben ik in de war met iets anders
Niet echt..... toen ik thuis kwam, was ik niet helemaal in orde..... te hard gewerkt denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat denk ik ook![]()
jij hebt geen plannen voor vanaaf?
oei, dan maar ff rusten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet echt..... toen ik thuis kwam, was ik niet helemaal in orde..... te hard gewerkt denk ik
I willquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
oei, dan maar ff rusten zou ik zeggen
nee, ik blijf lekker thuis. Moet morgen vroeg op en tja ik spaar mijn centen en energie voor de 31e dan ben ik een maandje naar zon,zee en strand..en heb nog zat dingen te doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, ik blijf lekker thuis. Moet morgen vroeg op en tja ik spaar mijn centen en energie voor de 31e dan ben ik een maandje naar zon,zee en strand..en heb nog zat dingen te doen.
Moet morgen ook een koffer halen bij een bekende want mijn koffer zit vol gaten
nee geen knaagdieren die blijven maar lekker buitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Goed idee....
Koffer vol gaten? Toch geen knaagdieren?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee geen knaagdieren die blijven maar lekker buiten![]()
Gedurende de vorige reis is mijn koffer niet al te goed behandeld
Ja heb er wat van gezegd maar zenzeiden dat ik geen bewijs had dat het door hun toedoen kwam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is ook niet aardig .... en heb je het toen niet aan gegeven bij de reisorganisatie/luchthaven what ever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |