quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die jongen met bindingsangst die op tv was van de week
Waar is die eigenlijk? Ik weet van niets. Er staat iig niets in het topic.quote:
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring m on haha ik vind probleemgevalletjes wel boeiend
Ik geloof dat er voor hem best een "normaal"leven mogelijk is zonder vastgebonden te zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh bring m on haha ik vind probleemgevalletjes wel boeiend
bimeet gaat ook niet door geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? Ik weet van niets. Er staat iig niets in het topic.
Een kennis van mij een fokker moet optreden in Utrecht
Zo erg is hij toch nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegt
ik heb t idd niet gehoordquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou ff het nieuws van afgelopen week doornemen voordat je dat zegt
Gitaar spelen in een bandquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bimeet gaat ook niet door geloof ik![]()
wat gaat je kennis doen dan?
Dansen doe ze bij de trouwerijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Live vanuit Driebergen, op een turks verlovingsfeest
Heel vreemd, mannen en vrouwen zitten apart, en er wordt nieteens gedanst
moest je ook toeteren, de vlag uit je raam hangen en ' turkiye, turkiye' roepen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Live vanuit Driebergen, op een turks verlovingsfeest
Heel vreemd, mannen en vrouwen zitten apart, en er wordt nieteens gedanst
Wat let jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
He ergste is no dat somige van die vrouwen nog best knap zijn
Het maagdenvlies moet dan wel intact blijven maar je kan best de achteringang gebruiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het maagdenvlies moet dan wel intact blijven maar je kan best de achteringang gebruiken.
Turkse/koerdische/perzische vrouwenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alleen moslim worden om met moslima te trouwen mag nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
LDG: Toeteren wel, al vergat ik dat
Tijn: Dat dus
Nee, je mag alleen moslim worden als je daadwerkelijk gelooft in Allah!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen moslim worden om met moslima te trouwen mag nietalthans volgens een Turkse collega die ik ooit had.
Daar geloof ik dan weer niets vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen moslim worden als je daadwerkelijk gelooft in Allah!
hoe checken ze datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen moslim worden als je daadwerkelijk gelooft in Allah!
Welke dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
@ Tijn: Dan hebben ze gewoon pech hoor, en blijft er 1 oplossing over..
Oh er wodt gedanst, alleen door 2 lellekerds..
Anna Pauwlowna daar kwam ik wel eens langs met de treinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
bored op het stationen mn hoofd associeert weer stom
anna pauwlowna blancaaaaaaa
nooit geweten dat die plek bestond
Als je daar zo doorheen rijdt met de trein is echt deprimerend. Daaromheen is echt NIETS. Ja, wat gras en een enkel schaapje dat bèh doet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan?
[..]
Anna Pauwlowna daar kwam ik wel eens langs met de trein
Je wilt er inderdaad niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je daar zo doorheen rijdt met de trein is echt deprimerend. Daaromheen is echt NIETS. Ja, wat gras en een enkel schaapje dat bèh doet.
das zowat t einde van de wereld geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Anna Pauwlowna daar kwam ik wel eens langs met de trein
Dat is nog altijd Den Helderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das zowat t einde van de wereld geloof iknooit van gehoord
Vlakbij Den Helder. Waar ik iedere week met de trein heen ging toen ik stage liep op Texelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das zowat t einde van de wereld geloof iknooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |