Haha, dat pauperding ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah de treinenman
zon fyra ding, naar amsterdam
Die staat hier naast de Malmoquote:
dat dwarshangen ga ik niet voelen denk ik, met 20 km per uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dat pauperding ja.Is gewoon hetzelfde als de stoeltjes van de normale ICR naar Venlo bijvoorbeeld. Maar het leuke is dat het spoor (overigens UIC 60 daar, maar dat interesseert je niets) daar gemaakt is om 250~300 te rijden waardoor je een paar keer in de bocht het idee hebt dat je van je stoel afvalt door de dwarshelling.
Juist wel. Dat spoor is gemaakt om 250~300 te gaan. Dus jij gaat half omklappen als hij de bocht omgaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dwarshangen ga ik niet voelen denk ik, met 20 km per uur
gvdmme ik wil knuffelen
zo natuurkundig ben ik niet aangelegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel. Dat spoor is gemaakt om 250~300 te gaan. Dus jij gaat half omklappen als hij de bocht omgaat.
ik ben professioneel knuffelaarsterquote:
Misschien dat ik morgen dan wel naar de meet komquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben professioneel knuffelaarster
moet je sowieso doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen dan wel naar de meet kom
+1 iedereen naar de meet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhoe meer zielen enzo
Ik twijfelde eigenlijk. Zo veel mensen waarmee ik iets komen er niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je sowieso doenhoe meer zielen enzo
WTFquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
wow flipt hier n man helemaal uit zn plaat omdat ie zn vlucht heeft gemist... Deur van de toilet ligt eruit
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
wow flipt hier n man helemaal uit zn plaat omdat ie zn vlucht heeft gemist... Deur van de toilet ligt eruit
gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk van dat bozige gedoequote:
nu net weer weg uit schipholquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Gasol het volgende:
[..]Lekker is dat ja... ga je met de hogesnelheidstrein naar schiphol.... staat ie stil.
En nu mag je op schiphol wachten tot de spoorplisie klaar staat om de man in te rekenen
Trouwens, als ie op schiphol is en nog steeds kuren heeft, daar overstappen op een trein die naar sloterdijk gaat, en dan daar weer overstappen op een trein hierheen
Als ze even lief zijn en op sloterdijk stoppen scheelt het misschien iets... ze komen er toch langsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu net weer weg uit schipholze beloofden nu nonstop door te rijden en ik geloof dat ( als ik zo weer stil sta mag je me naief noemen
)
Zo lang het niet tegen jou gericht is of in het algemeen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet zo snel onder de indruk van dat bozige gedoe
Daar moet je volgens mij best wel moeite voor doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan redelijk kalm blijven als iemand helemaal tegen me tekeertrektquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het niet tegen jou gericht is of in het algemeen?
hij schopte dan ook heel hardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij best wel moeite voor doen.
Misschien kan jij dan met Brandon gaan werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan redelijk kalm blijven als iemand helemaal tegen me tekeertrektbeetje knikken en laten praten en t lost zichzelf meestal wel op. Laat maar ff briesen
wiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan jij dan met Brandon gaan werken
Die jongen met bindingsangst die op tv was van de weekquote:
de bimeet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
oh trouwens ik wil morgen ook nog ergens anders wat toevallig ook in Utrecht is( nee niet de Kamasutrabeurs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |