Amsterdam Centraal. Spoor 2. Op de plek waar er ballastloos spoor ligt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die het gewoon doen in stilstaande treinen. Helaas.
En nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupdan zou ik er drie uur over doen ofzo
Een beetje stadsmensch ruikt dat niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Net als die 'fijne' urinelucht.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zoveel op met het volk daar, maar er zit wel een kern van waarheid in.
ah de treinenmanquote:
Gelukkig maar. Was maar wat blij dat als ik dan toch ergens wakker wordt in de laatste trein, dat het in Groningen wasquote:
nog geeeen idee, maar ik kan wel plassenquote:
Osloquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was maar wat blij dat als ik dan toch ergens wakker wordt in de laatste trein, dat het in Groningen was
Dat kan ook in een trein zonder wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog geeeen idee, maar ik kan wel plassen
Ik reis veel te vaak met de Intercity naar Groningen. Alleen moet ik niet in Groningen zijn. Dat scheelt.quote:
Tot aan Berlijn kun je per ongeluk komen als je in Nederland in de trein in slaap valt, maar dan houdt het wel op.quote:
dan trekt het zo lekker in de stoffen bekledingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook in een trein zonder wc
wakker worden in berlijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot aan Berlijn kun je per ongeluk komen als je in Nederland in de trein in slaap valt, maar dan houdt het wel op.
Haha, dat pauperding ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ah de treinenman
zon fyra ding, naar amsterdam
Die staat hier naast de Malmoquote:
dat dwarshangen ga ik niet voelen denk ik, met 20 km per uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dat pauperding ja.Is gewoon hetzelfde als de stoeltjes van de normale ICR naar Venlo bijvoorbeeld. Maar het leuke is dat het spoor (overigens UIC 60 daar, maar dat interesseert je niets) daar gemaakt is om 250~300 te rijden waardoor je een paar keer in de bocht het idee hebt dat je van je stoel afvalt door de dwarshelling.
Juist wel. Dat spoor is gemaakt om 250~300 te gaan. Dus jij gaat half omklappen als hij de bocht omgaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dwarshangen ga ik niet voelen denk ik, met 20 km per uur
gvdmme ik wil knuffelen
zo natuurkundig ben ik niet aangelegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel. Dat spoor is gemaakt om 250~300 te gaan. Dus jij gaat half omklappen als hij de bocht omgaat.
ik ben professioneel knuffelaarsterquote:
Misschien dat ik morgen dan wel naar de meet komquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben professioneel knuffelaarster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |