Hmm, zo ruikt Den Haag Centraal ook ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Hey machinist, de hele trein moet plassen
Naar mensen die hun plas ophouden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, zo ruikt Den Haag Centraal ook ja.
daar heb ik m op uitgezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ueberhaupt een wc in die trein
Ja? Een sprinter zou je laten gaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heb ik m op uitgezocht
Tsja.. het westen he..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die het gewoon doen in stilstaande treinen. Helaas.
dat zijn de ergstenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar mensen die hun plas ophouden?
Altijd fijn als je tijdens het wachten op je trein naar een flinke hoop mag starenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
jupquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Een sprinter zou je laten gaan?
Die zweet luchtquote:
Welke hogesnelheidstrein?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
godverzit ik in n hogesnelheidstrein, rijdt het ding maar 20km per uur ofzo
KLB...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat KLB topics herinneren over het noorden...
Ja, precies. Net als die 'fijne' urinelucht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Altijd fijn als je tijdens het wachten op je trein naar een flinke hoop mag staren
oh wacht.... Dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupdan zou ik er drie uur over doen ofzo
Amsterdam Centraal. Spoor 2. Op de plek waar er ballastloos spoor ligt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupdan zou ik er drie uur over doen ofzo
Een beetje stadsmensch ruikt dat niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Net als die 'fijne' urinelucht.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zoveel op met het volk daar, maar er zit wel een kern van waarheid in.
ah de treinenmanquote:
Gelukkig maar. Was maar wat blij dat als ik dan toch ergens wakker wordt in de laatste trein, dat het in Groningen wasquote:
nog geeeen idee, maar ik kan wel plassenquote:
Osloquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was maar wat blij dat als ik dan toch ergens wakker wordt in de laatste trein, dat het in Groningen was
Dat kan ook in een trein zonder wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog geeeen idee, maar ik kan wel plassen
Ik reis veel te vaak met de Intercity naar Groningen. Alleen moet ik niet in Groningen zijn. Dat scheelt.quote:
Tot aan Berlijn kun je per ongeluk komen als je in Nederland in de trein in slaap valt, maar dan houdt het wel op.quote:
dan trekt het zo lekker in de stoffen bekledingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook in een trein zonder wc
wakker worden in berlijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot aan Berlijn kun je per ongeluk komen als je in Nederland in de trein in slaap valt, maar dan houdt het wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |