Dat is juist niet zo vaag, want dat is zoet/zuur en dat gaat in de regel wel goed samen juist.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef stbabylon het volgende:
Had eerder vandaag groene appel, kiwi, limoen met een vleugje spinazieextract. Dat is pas vaag! (en opmerkelijk lekker)
Spinazie is juist vrij neutraal, het wordt ook niet voor niets gebruikt om "groene" pastavarianten e.d. te maken.quote:
Helpt dat nou? Dat opwinden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
jezus jongensrij gdvddme gewoon ff door met die kuttrein!! Sta steeds iedere twee minuten stil...
nope maar t voelt wel ff fijnquote:
Hey machinist, de hele trein moet plassenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope maar t voelt wel ff fijn
trein staat zonder stroommidden in een weiland...
gelukkig zit ik bij de wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey machinist, de hele trein moet plassen
Gelukkig zit er ueberhaupt een wc in die treinquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig zit ik bij de wc
Hmm, zo ruikt Den Haag Centraal ook ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Hey machinist, de hele trein moet plassen
Naar mensen die hun plas ophouden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, zo ruikt Den Haag Centraal ook ja.
daar heb ik m op uitgezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ueberhaupt een wc in die trein
Ja? Een sprinter zou je laten gaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heb ik m op uitgezocht
Tsja.. het westen he..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die het gewoon doen in stilstaande treinen. Helaas.
dat zijn de ergstenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Naar mensen die hun plas ophouden?
Altijd fijn als je tijdens het wachten op je trein naar een flinke hoop mag starenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die het gewoon doen in stilstaande treinen. Helaas.
jupquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Een sprinter zou je laten gaan?
Die zweet luchtquote:
Welke hogesnelheidstrein?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
godverzit ik in n hogesnelheidstrein, rijdt het ding maar 20km per uur ofzo
KLB...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan me nog wel wat KLB topics herinneren over het noorden...
Ja, precies. Net als die 'fijne' urinelucht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Altijd fijn als je tijdens het wachten op je trein naar een flinke hoop mag staren
oh wacht.... Dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupdan zou ik er drie uur over doen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |