Ik ben allergisch voor kattenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je dat ongeveer doet moet je wel een kater hebben
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik ga zo toch maar even naar de winkel en pinnen. Even wandelen
Ja, het is gezond om soms buiten te komen you knowquote:
Zo, jij neemt het ervanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Koen66 het volgende:
als koters straks in bed liggen lekker een biertje of 20
Bang dat als je hem nu opent ze hem opdrinken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Koen66 het volgende:
als koters straks in bed liggen lekker een biertje
Waarom ben ik jaloersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Zooo, de rijst is perfect, de tikka massala ruikt goddelijk en er staan verrassingmuffins in de oven.
Laat de visite maar komen!
Ben ik vandaag ook al geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is gezond om soms buiten te komen you know
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Zooo, de rijst is perfect, de tikka massala ruikt goddelijk en er staan verrassingmuffins in de oven.
Zonnebloemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga morgen maar eens 50 euro op mijn OV chipkaart laden. En dan eens zien wat er van komt.
mmmm ik ben benieuwd, achtelijk systeemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga morgen maar eens 50 euro op mijn OV chipkaart laden. En dan eens zien wat er van komt.
Ik associeer het met het getal 50quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een soort zwakzinnigenvervoer ja
Klinkt allemaal lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Mja, ik haat het ook vanuit het graf van mn opoe. Maar in sommige gebieden moet je wel. Of je moet conducteurs in elkaar gaan timmeren. Maar ja, daar komen steeds nieuwe van opdraven. Klotespel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm ik ben benieuwd, achtelijk systeem
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik associeer het met het getal 50
Net als de snip met 100
Neem zo'n 500,000 volt shockerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik haat het ook vanuit het graf van mn opoe. Maar in sommige gebieden moet je wel. Of je moet conducteurs in elkaar gaan timmeren. Maar ja, daar komen steeds nieuwe van opdraven. Klotespel.
mijn ma gaat er binnenkort ook aanmoeten als ze hier wil komen, HTM stopt snel met strippenkaart. Ze snapt er geen drol vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik haat het ook vanuit het graf van mn opoe. Maar in sommige gebieden moet je wel. Of je moet conducteurs in elkaar gaan timmeren. Maar ja, daar komen steeds nieuwe van opdraven. Klotespel.
Rather safe than sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje overdreven?
En allemaal weghollen als er een juf of meester komt aanlopenquote:
Wat een watjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En allemaal weghollen als er een juf of meester komt aanlopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |