Mariekeeeeeeequote:
Over mijn huwelijksbootje weet ik één ding zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Je moet juist seks hebben voor het huwelijk. Want stel je voor je hebt het niet gedaan voor dat je in het huwelijksbootje stapt. En het klikt niet tijdens de huwelijksnacht. Dan zinkt dat bootje heel snel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat zeg jij nou voor vies johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, seks is geen genotsmiddel hoor. Slechts een voortplantingsmogelijkheid![]()
Hij had poep gemaakt en ST was de luiers vergetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Fha![]()
[..]
Hey Marijke![]()
Zijn jullie verhuist omdat Thijs?
Maar in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldigt uquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, seks is geen genotsmiddel hoor. Slechts een voortplantingsmogelijkheid![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beroemde mevrouwquote:
Stu darlingquote:
Aha, de wel bekende PIquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had poep gemaakt en ST was de luiers vergeten![]()
Ja, omdatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Fha![]()
[..]
Hey Marijke![]()
Zijn jullie verhuist omdat Thijs?
En het was bedtijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had poep gemaakt en ST was de luiers vergeten![]()
Waarom leest iedereen dan over dat "gaat heen" heen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldigt u
En dat laatste bedoelde ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat
[..]
En het was bedtijd
Ja, daar staat niet geniet elke dag van ruige seksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldigt u
Wij ook van jou Flesjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom leest iedereen dan over dat "gaat heen" heen?![]()
DONDER OP ALLEMAAL![]()
![]()
Iets met selectief lezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DONDER OP ALLEMAAL![]()
![]()
Het hoeft ook niet elke dag ruig hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar staat niet geniet elke dag van ruige seks
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DONDER OP ALLEMAAL![]()
![]()
Daarom geloof ik niet in de bijbelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet van een noot maar gewoon een deugd makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is toch ongepast om daar zo openlijk over te praten mensenquote:
quote:De bijbel laat er geen twijfel over bestaan dat geslachtsgemeenschap binnen het huwelijk zuiver en goed is, en buiten het huwelijk zonde is. Met elkaar naar bed gaan voordat je getrouwd bent is dus duidelijk 'te ver'. (Hebr.13:4; 1Kor.6:18)
Verboden is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en er staan meer voorbeelden van dat er sex was zonder het huwelijk
dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar gezellig aan het doen zijn
De Heer ziet allesquote:
quote:Net als alle andere soorten sexuele immoraliteit, wordt sex voor het huwelijk herhaaldelijk in de Schriftteksten veroordeeld (Handelingen 15:20; Romeinen 1:29; 1 Korintiërs 5:1; 6:13,18; 7:2; 10:8; 2 Korintiërs 12:21; Galaten 5:19; Efeziërs 5:3; Kolossenzen 3:5; 1 Tessalonicenzen 4:3; Judas 1:7). De Bijbel is een voorstander van onthouding voor het huwelijk. Sex voor het huwelijk is net zo verkeerd als overspel of andere vormen van sexuele immoraliteit, omdat deze allemaal te maken hebben met sex met iemand waarmee je niet getrouwd bent. Sex tussen een echtgenoot en echtgenote is de enige vorm van sexuele relaties die God goedkeurt (Hebreeën 13:4).
Nee maar Marijke mag fok niet meer op van de internet dingesquote:
internet dingesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar Marijke mag fok niet meer op van de internet dinges
Dat is stomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar Marijke mag fok niet meer op van de internet dinges
Dan moet je wel spijt betuigen en dat 'spijt' druipt er nog niet vanaf binnen dit topicquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het van wel
[..]
[..]
en hij is ook vergevingsgezind
Jaquote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je wel spijt betuigen en dat 'spijt' druipt er nog niet vanaf binnen dit topic
Laat je van het kwaad verlossen mijn zoonquote:
stoute internet dingesquote:
En om in de Bijbelse context te blijven Jeruzalem is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat je van het kwaad verlossen mijn zoon
Laptop lijkt me een stukje makkelijkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stoute internet dinges
hebben jullie computers meegenomen oid?
quote:
Ja we hebben een heel computer centrum ingerichtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Koen66 het volgende:
stoute internet dinges
hebben jullie computers meegenomen oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |