hij ging erin?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHet is gelukt, het is gelukt, het is gelukt
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Fanfuckingtasticquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten we wel iets vinden waar we ALLEBEI een hekel aan hebben wiseguyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien moet ik dan maar meedoen
Ik afgelopen oktoberquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Flash geloof ik 6 jaar geleden ontmoet![]()
Goed van jou Beertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dombo heeft muziek van haar cd overgezet naar haar mp4 spelerquote:
Ik ken Flash dus alleen nog maar als broekkiequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En die UI van Lovely maar sabbelen
![]()
Toen was JIJ een broekkie jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Flash dus alleen nog maar als broekkie
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En die UI van Lovely maar sabbelen
![]()
Knuffelt terug. Lieve Fokkertjes allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie hulpquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou Beertje
* Trevland vliegt Beertje om haar nek en geeft haaren
Ik ben altijd heel volwassen geweest eigenlijk if I may say so myselfquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Knuffelt terug. Lieve Fokkertjes allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie hulp![]()
![]()
Oh die zoekt nog wat te neuken voor vanavondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou Beertje
* Trevland vliegt Beertje om haar nek en geeft haaren
Hebben we het dan over IRL of op 'the interwebz'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel volwassen geweest eigenlijk if I may say so myself
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel volwassen geweest eigenlijk if I may say so myself
Allebeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het dan IRL of op 'the interwebz'
op het interwebz ben ik maar een broekkie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het dan IRL of op 'the interwebz'
Wel met een hoop zelfkennis toch. Voor een broekkie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op het interwebz ben ik maar een broekkie.
in het echt ook
Nee hoor, dat heb ik alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zoekt nog wat te neuken voor vanavond
Ik hoop maar dat je al getrouwd bentquote:
Euh, de watte, ik ben nog maar 24 hoor, kan nog wel even wachtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je al getrouwd bent
Sommige mensen zijn gewoon behulpzaam zonder dat ze er seks voor willenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zoekt nog wat te neuken voor vanavond
Geen seks voor het huwelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, de watte, ik ben nog maar 24 hoor, kan nog wel even wachten
Ciaoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eventjes koffie zetten en bankhangen
tot zo
Gefelciteerd en veel plezierquote:
Tot straksjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eventjes koffie zetten en bankhangen
tot zo
Wie doet daar tegenwoordig nog aan?quote:
Iedereen die de leer van De Bijbel volgt tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie doet daar tegenwoordig nog aan?
Kennelijk dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen die de leer van De Bijbel volgt toch
Ik weet even niet wat ik moet zeggenquote:
Baal je nu dat je dat nog steeds wacht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik moet zeggen![]()
Dan ben je behoorlijk genaaidquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Je moet juist seks hebben voor het huwelijk. Want stel je voor je hebt het niet gedaan voor dat je in het huwelijksbootje stapt. En het klikt niet tijdens de huwelijksnacht. Dan zinkt dat bootje heel snel hoor.
Nee hoor, ik heb nu tijd om me bezig te houden met Muckies Inc.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Baal je nu dat je dat nog steeds wacht?
Ehm, seks is geen genotsmiddel hoor. Slechts een voortplantingsmogelijkheidquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Je moet juist seks hebben voor het huwelijk. Want stel je voor je hebt het niet gedaan voor dat je in het huwelijksbootje stapt. En het klikt niet tijdens de huwelijksnacht. Dan zinkt dat bootje heel snel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |