3D was geniaal manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1 was gewoon baas, de rest is een slap aftreksel
[ afbeelding ]
Hej hem weer met zien genuilquote:
Weej waj kunt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hej hem weer met zien genuil
Neequote:
Huhuu! *insert stomme smiley met kroontje en scheve bek*quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huhuu! *insert stomme smiley met kroontje en scheve bek*
Bel op, vraag of ze ook bezorgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef Under_Score het volgende:
zin in chips, te lui om naar de winkel te lopen![]()
Ga met de autoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef Under_Score het volgende:
zin in chips, te lui om naar de winkel te lopen![]()
Ha skatquote:
hoezo dat? mijne rijd nog steedsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Assiej het volgende:
Op zoek naar nieuwe auto ... de polo gaat het snel begeven ben ik bang van ..
Ojee, dit topic gaat zodadelijk alleen nog maar over auto's.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Assiej het volgende:
Sel!quote:
Hier ook op zoekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Assiej het volgende:
Nou hij heeft elke keer wat, goh ik lijk wel een vloek op me te hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat? mijne rijd nog steeds
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ojee, dit topic gaat zodadelijk alleen nog maar over auto's.
Wat voor'n wil je ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef omearos het volgende:
Hier ook op zoekik rij teveel voor mijn oude autootje
De nieuwe Polo GTIquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:22 schreef Assiej het volgende:
as is zoals mijn vader altijd zegt een mega polo fan,..
Zelfs een taal-vloek.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou hij heeft elke keer wat, goh ik lijk wel een vloek op over me te hebben
quote:
hmm, wel goede optiesquote:
Ook al zo optimistischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef FCTVCF het volgende:
Zondag eempies naar Grunn0-4, 3 x Janko.
ik heb er paar topics terug of vorige topic ergens een blue motion nieuwe polo gepostquote:
Bobquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef BeHappy20 het volgende:
Ben ik weer na een tijdje weggeweest te zijn
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
ik heb er paar topics terug of vorige topic ergens een blue motion nieuwe polo gepost
mijn liefde
@ machiel, * Assiej*rent naar een hoekje en gaat zitten huilen![]()
Blue Motion, ga dan op de fiets als je het zo voor hebt met het milieuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Assiej het volgende:
ik heb er paar topics terug of vorige topic ergens een blue motion nieuwe polo gepost
mijn liefde
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blue Waffle, ga dan op de fiets als je het zo voor hebt met het milieu.
die polo tdi, doortrekken in de 2 tot 100!, en die abs is waardeloos.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blue Motion, ga dan op de fiets als je het zo voor hebt met het milieu.
Misschien was hij wel gewoon super vet en was ik opeens mega verliefd?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blue Motion, ga dan op de fiets als je het zo voor hebt met het milieu.
Wut?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ja we weten wel dat jij klaar komt bij het idee alleen al, als je een vrouw aan moet raken
ABSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
die polo tdi, doortrekken in de 2 tot 100!, en die abs is waardeloos.
Dat zou zo maar kunnen, was er niet bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:52 schreef Assiej het volgende:
Misschien was hij wel gewoon super vet en was ik opeens mega verliefd?
Niet alleen bij een vrouw, helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ja we weten wel dat jij klaar komt bij het idee alleen al, als je een vrouw aan moet raken
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet alleen bij een vrouw, helaas
Oei, lastige momenten zijn datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet alleen bij een vrouw, helaas
Nee thankgod niet want dan zat jij achter het stuur ipv ik en moesten we er om vechtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ABS:
.
[..]
Dat zou zo maar kunnen, was er niet bij.
Ik zit liever op de bijrijdersstoelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Assiej het volgende:
Nee thankgod niet want dan zat jij achter het stuur ipv ik en moesten we er om vechten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zit liever op de bijrijdersstoel!
met een pot bier in de handquote:
Oke! Ik rijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zit liever op de bijrijdersstoel!
quote:
dat lijkt me wel een tof ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
!
[..]
Zo'n 5 liter vat in het dashboardkastje!
Ja iets in die richting ja, even kijken hoe ik met de ruimte weg komquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
dat lijkt me wel een tof idee
met een tap boven op 't dashboard
* drizzt bovenop omearos kruiptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos kruipt weer in haar nerd-hoekje
En standje-moeilijk doen in dat hoekje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* drizzt bovenop omearos kruipt
Even de juiste coördinaten en invalshoek berekenen en we kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En standje-moeilijk doen in dat hoekje?
Bas, oale leernicht! Ook weer thuus?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bas, oale leernicht! Ook weer thuus?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even de juiste coördinaten en invalshoek berekenen en we kunnen
komt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plus een beetje lenigheid.
Nicolequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nicole![]()
Bij jou was volgende week toch?
Heb geen agenda dus moet alles in mn hoofd opslaan
telefoon heb ik om te bellen, niet voor de agenda, en zet ik het erin kijk ik er niet naarquote:
wie? Assiej?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
telefoon heb ik om te bellen, niet voor de agenda, en zet ik het erin kijk ik er niet naar
Komen er nog meer voor mij bekenden?
of een leuke vrijgezelige dame van rond de 24?
quote:
eam lekker dat geile natte kutje likken onie?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eam lekker dat geile natte kutje likken onie?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eam lekker dat geile natte kutje likken onie?
Het wil liever niks tussen de benenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, en denk dat Het dat ook liever heeft
ook niet nadat het heeft gesmst?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Het wil liever niks tussen de benen
maar dan moet haar telefoon het wel doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook niet nadat het heeft gesmst?
Of het wel lekker is?
?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan moet haar telefoon het wel doen
ow, dat geklaag is je de afgelopen maanden niet opgevallen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
?
Heeft tel kuren dan?
keigaaf, zo trots dat ze een mobiel heeft werkt ie niet![]()
Slaap lekker skatquote:
Weet niet of je het weet of opgevallen is, maar ik ben er niet zo heel veel hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat geklaag is je de afgelopen maanden niet opgevallen?
nee dat klopt, maar je hebt wel meegekregen dat ze een nieuwe tel heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet of opgevallen is, maar ik ben er niet zo heel veel he
Joah daar kon je ook niet omheenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar je hebt wel meegekregen dat ze een nieuwe tel heeft.
nou, dat is dat geklaag ook. er gaat geen dag voorbijquote:
Gelukkig lees ik selectief, en mis ik 5/6dagen per week Fok!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, dat is dat geklaag ook. er gaat geen dag voorbij
quote:
Que?quote:
Ik snap er werkelijk geen zak vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met Bas, Docking doen
Nah, doe ik wel met Nicolequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met Bas, Docking doen
Sexquote:
Is dit bedoeld als hint?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook niet nadat het heeft gesmst?
Of het wel lekker is?
Nicole is op en top vrouw.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij ook een penis had?
Dan weten jullie dus niet wat Docking betekend...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole is op en top vrouw.
Nu wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan weten jullie dus niet wat Docking betekend...
Ik dock mn piemel in haar kutje, past perfectquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij ook een penis had?
Klasgenoten hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu wel.
Foei Assie, hoe weet jij wat dat is??
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:43 schreef GimmeGore het volgende:
Wat zijn wij dan braaf, zulke dingen zie ik nooit voorbij komen
omdat je een geoefende drinker bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is een krat bier met 2 man zo snel zo goed als leeg?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat je een geoefende drinker bent![]()
Justin en ik hebben t ook voor mekaar gekregen, en toen nog de stad in
En niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dus idd eens tijd dat ook wij eens gaan zoepn
Moet ik ook nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Bas!
Koffie, goed planen dan eens de chaos in van een supermarkt op zaterdag
Oei, MMquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet ik ook nog![]()
en moet nog films hebben voor komende week dus denk nog ff naar de MM
Ik weet het nog niet zeker, maar kan dan gelijk kijken naar een tv evt en surround set..quote:
shoppen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker, maar kan dan gelijk kijken naar een tv evt en surround set..
Koffie op
Ik heb hier wel een ander filmpje met een piemel en bloedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SNOEIHARD KONTNEUKN TOT BLOEDENS TOE!
Brakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Brak
Hehe, het was gisteren avond dus ergens erg gezellig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met spoed weg?voor foto's of?
Beide goed! Er stond een boerderij in de hens net buiten Goor, dus even snel die kant op gegaan. Daarna presentatie van ons jaarboek wat erg mooi geworden isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef Assiej het volgende:
Hehe, het was gisteren avond dus ergens erg gezellig?
Met spoed weg?voor foto's of?
Oeh, zielig voor de bewoners / eventueel aanwezig vee..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beide goed! Er stond een boerderij in de hens net buiten Goor, dus even snel die kant op gegaan. Daarna presentatie van ons jaarboek wat erg mooi geworden isEn heel veel foto's van mij
![]()
Viel gelukkig mee, zie pics.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:42 schreef Assiej het volgende:
Oeh, zielig voor de bewoners / eventueel aanwezig vee..
quote:Congratz! dus iets om trots op te zijn
een gewone zaterdag/zondag dus!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik voel me totaal verrot, superduf, koppijn en zat net te kotsen
Beterschapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik voel me totaal verrot, superduf, koppijn en zat net te kotsen
Neuh, dan ben ik gewoon dufquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
een gewone zaterdag/zondag dus!
bij mij was dat geloof ik geregeld met het op naam zetten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Jah ik ook. Verzekerd bij all-secur.
Hoe zit dat met wegenbelasting eigenlijkMoet ik dat zelf aanvragen of gaat dat automagisch?
Ok, dat gaat dan automagisch! Thnxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
bij mij was dat geloof ik geregeld met het op naam zetten.
Ik kan ook met mijn buik dansen. Gewoon beetje op en neer springenquote:
Waarna het even blijft doordansen. Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan ook met mijn buik dansen. Gewoon beetje op en neer springen
Wordt bij de op naam stelling geregeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Jah ik ook. Verzekerd bij all-secur.
Hoe zit dat met wegenbelasting eigenlijkMoet ik dat zelf aanvragen of gaat dat automagisch?
Allright. Heb jij al een vehiekel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wordt bij de op naam stelling geregeld
Ga straks kijken naar een Golf2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Allright. Heb jij al een vehiekel?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het goed doet zal ik wat geld toestoppen in je BH
BH UIT BH UIT BH UIT.quote:
Waar? Pics? Prijzen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga straks kijken naar een Golf2
?quote:
goor de gekste!, over n paar weken misschien naar t pkh!quote:
PKH?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goor de gekste!, over n paar weken misschien naar t pkh!
pannenkoekenhuis of course!quote:
Had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
pannenkoekenhuis of course!
Das nie in goor jonguh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
pannenkoekenhuis of course!
Shake 'em, babyquote:
ja nou, er tussen in dan, bij die smalle brug!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das nie in goor jonguh!
wel goede koeken btw!
ik weet m te zitten....hebben daar goede pannekoeken :0quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja nou, er tussen in dan, bij die smalle brug!
Welk vrouwtje, je ma?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet m te zitten....hebben daar goede pannekoeken :0
Moet er binnenkort ook maar eens heen met t vrouwtje
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welk vrouwtje, je ma?
David met zien ma naar de Kamasutra en jij met je ma naar het pkh. Nice.
Heb je een vrouwtje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welk vrouwtje, je ma?
David met zien ma naar de Kamasutrabeurs en jij met je ma naar het pkh. Nice.
whehe was dat maar waarquote:
Go Bas, Go Bas!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe was dat maar waar![]()
Krijg altijd maar te horen dat ik te weinig thuis ben![]()
Mja vnaaf verjaardag waar de nodige jongedames komen dus who knows
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Go Bas, Go Bas!
U can do it if u put you're ass into it!
Inderdaad hopen dat ik geen garage relatie krijg.
Fixedquote:
Dat je dat überhaupt naar binnenkrijgt allemaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:32 schreef Redbaron het volgende:
Verdomme, heb ik toch een grote patat oorlog, broodje frik mayo en broodje kipcorn curry op en nog steeds trek
Hehe stelt niet zoveel voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat je dat überhaupt naar binnenkrijgt allemaal
patatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moet nog even prakidenken wat ik ga eten.
Er zitten er hier 3 die eten moeten.
Er liggen lamachuns in de vriezer. De patatboer zit verderop en we kregen een foldertje van een nieuwe pizzaboer.
t vrouwtje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goh turken onder elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het goed doet zal ik wat geld toestoppen in je BH
Jij ook gefeliciteerdquote:
Dankjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Wanneer krijg jij 'm?
Verzekering kan je mooi via independer.nl uitzoeken
Ja, in Nijverdalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi Nath.
Hier in Nijverdal dan David?
bodykit en verlagingsset jonge!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben druk aan het zoeken naar wat optisch vermaak voor de auto.
Sowieso spiegelkapjes omdat er 1 beschadigd is. Gelijk ff wat sierdorpels erbij zoeken.
Verder weet ik niet.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
bodykit en verlagingsset jonge!
Nee dat niet, geen pimp my ride. Maar spiegelkap moet dus sowieso en zo'n instapdorpel is gewoon chique.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
quote:
En zo'n grote knalpijp jonguh!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al hoort ACT-F met zn tengels van buikdanseressen af te blijven.
Ik mag graag kietelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
![]()
Al hoort ACT-F met zn tengels van buikdanseressen af te blijven.
Oh god. Nog meer sjonnies in de wijk.quote:
goede autoquote:
haal de kat eronder weg!, fuck het milieu!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh god. Nog meer sjonnies in de wijk.![]()
Zo'n uitlaat heb ik nog nooit begrepen.
Hoi Nathquote:
Ja, ik! Is maar beter ook denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn er nu eigenlijk nog ToF'ers zonder rijbewijs?
En helemaal blinderen, inktzwart!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
haal de kat eronder weg!, fuck het milieu!
en dan zo'n bumper erop zetten dat je diagonaal met 5k/m u over de drempels moetquote:
Omdat buikdanseressen geen goedkope striptease sletjes zijn.quote:
1.6? 4-versnellingsbak?quote:
Wat wil je dan, muntgeld tegen je bakkes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Omdat buikdanseressen geen goedkope striptease sletjes zijn.
Wel een verchroomde bumper uiteraard, de vonken moeten er vanaf spetterenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en dan zo'n bumper erop zetten dat je diagonaal met 5k/m u over de drempels moet, met je 1600!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een verchroomde bumper uiteraard, de vonken moeten er vanaf spetteren
bakkes? Is dit het Brabant topic?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat wil je dan, muntgeld tegen je bakkes?
Bakkesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
bakkes? Is dit het Brabant topic?
Teeg'n de bek?
Bakkes??!?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat wil je dan, muntgeld tegen je bakkes?
Ah, ja, die ken ik nog!, zijn mooie wagens. Let wel op het verbruik op de snelweg, door die 4-bak is dat waardeloos. En dat als je de lichten aanlaat met de motor uit hij geen signaal geeftquote:
die h2 heeft toch zo'n rek voorop?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een verchroomde bumper uiteraard, de vonken moeten er vanaf spetteren
Ja, gelukkig kan ik binnendoor naar Tubbigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah, ja, die ken ik nog!, zijn mooie wagens. Let wel op het verbruik op de snelweg, door die 4-bak is dat waardeloos. En dat als je de lichten aanlaat met de motor uit hij geen signaal geeft
Voor een gokautomaat, je stopt er geld in en je ziet maar of je het ooit terugverdientquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bakkes??!?Geld in BH's proppen? Waar zie jij buikdanseressen voor aan joh?
Alles is te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
die h2 heeft toch zo'n rek voorop?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alles is te maken![]()
Anders een bejaarde met een rollator aanrijden, dan heb je ook zo'n rek ervoor
Ja, die lui zijn net maffiosiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
ACT-F pas op dat je de buikdansassociatie niet achter je aankrijgt he met die uitspraken!
Is dat nou echt zo vervelend?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:08 schreef Daywalk3r het volgende:
ACT-F pas op dat je de buikdansassociatie niet achter je aankrijgt he met die uitspraken!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ze muntgeld teruggooien wel! spreekt uit ervaring
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ze muntgeld teruggooien wel! spreekt uit ervaring
Ik zat erop te wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |