Ik zag hem net voorbij komen. Het isquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Cani het volgende:
[..]
Nee het is tijdens de commercialbreak van Chuck op comedycentral toch bedankt ik zie nu dat de trailer een andere track heeft op de site
Dat is gewoon de titlesong van Chuck toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag hem net voorbij komen. Het is
Jaaaa kben je voor eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag hem net voorbij komen. Het is
Ja ik heb nog nooit Chuck gekeke ik zag alleen het reclame stukje voorbij gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de titlesong van Chuck toch?
Hier kwam ik ook op uit, maar is hem niet. Echt meer Katy Perry-ig.quote:
Welke genre ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Help ik zoen een jaren '80 lied, kan ook begin '90 zijn, maar lijkt me sterk.
Ik ken geen enkel stukje lyric, maar in het refrein hoor je steeds
'Ooooohooooh ohohoh oooooohooooh ohohoh'
Sorry voor deze schaarse aanwijzingen. Hoorde het vanmiddag toen ik door de stad liep. Vrij bekend nummer, maar ik ken de tekst niet
Genre pop, typisch jaren 80 eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Welke genre ?
Zang man of vrouw ?
Kun je niet iets neuriën/fluiten/zingen en dat opnemen ?
Bedoel je "Baltimora" met "Tarzan boy"?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sorry voor deze schaarse aanwijzingen. Hoorde het vanmiddag toen ik door de stad liep. Vrij bekend nummer, maar ik ken de tekst niet
Bij dezen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Bedoel je "Baltimora" met "Tarzan boy"?
(Sorry, kan geen clipje erbij zetten,reageer via m'n tel.)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
deze? vanaf 2.18 mannen die ohohoh ohohoh zingen en zulksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nee dat is m ook niet
Ik ben bang dat ik echt geen duidelijkere aanwijzingen kan geven..
quote:
quote:
Nee, wel alledrie vette platen trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze? vanaf 2.18 mannen die ohohoh ohohoh zingen en zulks
Weer 2 van die geniale platenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef Sequencial het volgende:
Meer ge-ohohoh door mannen uit de 80's:
Omdat er twee keer Ooooooohohohoh achter elkaar in zit kom ik op deze, maar klopt niet met de rest denk ik:quote:*refrein waarin word gezongen, ken geen tekst*
Ooooooohohohoh - van hoog naar laag
*refrein waarin word gezongen, ken geen tekst*
*nieuw couplet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |