Eerlijk zijn, slotje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef styloboy1 het volgende:
ts heeft een vriendin maar wil het uitmaken(reden is prive)
maar hoe doet ts dat zonder het meisje verdriet te doen??
help me![]()
Ja precies, en het gesprek openen met "we moeten even praten"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef -tape- het volgende:
Zeggen dat het niet aan haar ligt, maar aan jou.
Heel origineel ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, en het gesprek openen met "we moeten even praten"
Spijtig genoeg is de realiteit dat de 'dumper' vaak alleen maar aantrekkelijker wordt als hij zich ogenschijnlijk zonder reden als een hufter gaat gedragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef RacerDKB het volgende:
Zorgen dat ze je langzaam gaat haten en ZIJ het uit wilt maken.
ik gedraag me nie als hufterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Spijtig genoeg is de realiteit dat de 'dumper' vaak alleen maar aantrekkelijker wordt als hij zich ogenschijnlijk zonder reden als een hufter gaat gedragen
Haar moeder danquote:
of haar broer, kom je meteen uit de kastquote:
euhm nee ik ben geen homoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of haar broer, kom je meteen uit de kast
Dát doet een meisje wel verdriet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:07 schreef -tape- het volgende:
Of gewoon helemaal niks meer van je laten horen.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef yoppiesaus het volgende:
TS:VUILE TYFUSHOER KRIJG DE PEST IK WIL JE NOOIT EN NOOIT MEER ZIEN KUTHOER OOSTBLOKSLET MET JE SCHELE TYFUSKOP
paar dagen later:hey schatje ssorry van dat ene paar dagen geleden je weet wel kom dan gaan we verder met roman tisch doen en babys maken
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Meenemen naar zee en haar daar dumpen, en dan met een bootje terug varen en zeggen dat dat bootje van je vriend was.. dat werkt maat.
Zeg dat je niet zonder haar kunt, maar dat je het vanaf morgen toch gaat proberen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef styloboy1 het volgende:
ts heeft een vriendin maar wil het uitmaken(reden is prive)
maar hoe doet ts dat zonder het meisje verdriet te doen??
help me![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:12 schreef Schieganger het volgende:
"Hou het maar bij een salade vanavond."
quote:Zeg dat je niet zonder haar kunt, maar dat je het vanaf morgen toch gaat proberen.
Succes
Als ze echt om hem geeft dan gaat dat wel pijn doen ja, maar omdat nou via de sms ofzo te doen is ook 10x keer niks.. gewoon in het echt zeggen, anders heeft ze nog meer pijn omdat ze EN jou niet meer gezien heeft sinds je het hebt uitgemaakt via de sms EN de pijn die nog is komt van het uitmaken zelf..quote:Op zondag 30 januari 2011 00:06 schreef ramakandra het volgende:
wat je ook zegt het gaat altijd pijn doen, dit maak je zelf ook nog wel mee als je toekomstige ex het uitmaakt/
dat eerste wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Als ze echt om hem geeft dan gaat dat wel pijn doen ja, maar omdat nou via de sms ofzo te doen is ook 10x keer niks.. gewoon in het echt zeggen, anders heeft ze nog meer pijn omdat ze EN jou niet meer gezien heeft sinds je het hebt uitgemaakt via de sms EN de pijn die nog is komt van het uitmaken zelf..
Kan er ook compleet naast zitten, maar zoiets denk ik dan
FAIL!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef styloboy1 het volgende:
ze heeft het uitgemaakt voordat ik het kon doen
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef styloboy1 het volgende:
op Valentijnsdag? de bitchquote:Op maandag 14 februari 2011 16:45 schreef styloboy1 het volgende:
dat kwam niet eens in me opquote:
ik vind de wending indd echt fucking mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dat kwam niet eens in me op
reactie wordt nu:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()