abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91665948
Hoi,

Ik heb een aantal dingetjes te koop staan waar ik vanaf wil. Ten eerste:

Een kwalitatief goed stel Dames laarzen te koop van het merk Ecco. Hij is slechts drie maal gedragen en daarom in nieuwstaat. Deze schoenen zijn van een oudere vrouw geweest, na gevallen te zijn moest ze steunzolen hebben. Sindsdien passen ze niet meer. Geen onzin biedingen a.u.b.Laarzen zijn te zien en te passen in Assen, verzenden is op kosten koper.

Nieuwprijs: ¤147,95
Richtprijs: ¤65

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Far Cry 2 voor de Xbox 360 - Eenmaal 10 minuten aangehad, niet mijn ding. Boekjes alles aanwezig. CD in goede staat.

Richtprijs 7¤

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klassieker GTA San Andreas - Deluxe edition (PC). Incl. boekje met harde kaft met tips/trucs. DVD in goede staat.

Richtprijs 5¤.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O ja. Nike Total 90 kortebroek. Maat L - Kleur zwart. Nooit gedragen, altijd in de kast blijven liggen.

Richtprijs 5¤

Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:25:38 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_91667431
Kortebroek met fapvlekken?
Je moeder is een hamster
pi_91667474
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef Crutch het volgende:
Kortebroek met fapvlekken?
Ha, Vlekken op de lens. I promise. :)
pi_91764002
Up.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:04:46 #5
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_92557074
Ik wil graag dat paar voeten van de laatste foto.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_92557911
Pm!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_92557935
Oops
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_92641597
Baghdaddy, die is toevallig gisteren net vergeven. Heb nog niets via de mail gehoord, mocht de koper afhaken, komt ie jouw kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')