Idd, ik ga volgend jaar wel weer op vakantie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu nog een dikke nieuwe PC kopen om DNF te kunnen spelen zoals het bedoeld is.
Is er al iets bekend over systeemeisen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu nog een dikke nieuwe PC kopen om DNF te kunnen spelen zoals het bedoeld is.
Als het nu dezelfde zijn als 10 jaar geleden.. moet het geen probleem zijn voor de meeste mensenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over systeemeisen?
386+quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zullen wel iets hoger liggen dan die van Duke Nukem 3D:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:486DX2/66 with 8 megabytes of memory and VGA graphics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef FinalD87 het volgende:
6 mei...2011... Uhuh
Eerst zien, dan nog drie keer checken, kopen en volledig uitspelen, dan pas geloven.
quote:
?quote:
xbox ja, maar gayloquote:
onder andere. nu weer ontopicquote:
kan je pm'n? of is dat alleen voor de pc of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:24 schreef Broder het volgende:
Ik heb een code voor de first access van dit spel maar ga toch niet spelen. Moet iemand?
Voor de PC kreeg ik ineens bij Borderlands.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan je pm'n? of is dat alleen voor de pc of iets dergelijks?
o, dat is wel heel gaaf. als je de code nog hebt dan heb ik er wel interesse inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Broder het volgende:
[..]
Voor de PC kreeg ik ineens bij Borderlands.
never mind thenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:32 schreef Broder het volgende:
[..]
Voor de PC kreeg ik ineens bij Borderlands.
Toch nog een goede daad verricht op de foks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Dulk het volgende:
[..]
o, dat is wel heel gaaf. als je de code nog hebt dan heb ik er wel interesse in
Toen je nog dacht dat dat hele faillissement een marketingstunt was bijvoorbeeld. Die moet je idd eens opzoeken en kijken of je jezelf achteraf niet ook een beetje onnozel vind.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Zal ik even alle post zoeken die zeiden dat ik gek was...
... Wat is er vreemd aan 2011?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef FinalD87 het volgende:
6 mei...2011... Uhuh
Eerst zien, dan nog drie keer checken, kopen en volledig uitspelen, dan pas geloven.
Dat heb ik nooit gedacht hoor. Leuk dat selectieve geheugen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen je nog dacht dat dat hele faillissement een marketingstunt was bijvoorbeeld. Die moet je idd eens opzoeken en kijken of je jezelf achteraf niet ook een beetje onnozel vind.
Zelfs het als serieuze mogelijkheid overwegen is al hopeloos naïef.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedacht hoor. Leuk dat selectieve geheugen.
elke developer die eraan gewerkt heeft wordt vermeld dus dat is wel mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Gearbox heeft nauwelijks iets aan het spel gedaan, behalve porten. De pc versie was al zo goed als klaar. 90% van het spel is gewoon no van 3drealms!
Daar mogen ze ook wel aan gaan werkenquote:
U hebt het ontwikkeltraject van dit videospel niet gevolgd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
... Wat is er vreemd aan 2011?
Staat dit topic in KLB?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:36 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
U hebt het ontwikkeltraject van dit videospel niet gevolgd?
You infidel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wacht eerst de reviews maar eens af
Alsof de Duke een woord als 'fine' zou gebruiken. Hij zegt dan ook "hot", wat wel een Duke-woord is.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef JooB65 het volgende:
'Right in the jewels!!' 'Damn, why did they get all the fine ones?'
quote:
hij is voor feyenoord, dan krijg je dat hequote:
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij is voor feyenoord, dan krijg je dat he
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:04 schreef Wisheh het volgende:
Ik heb zon idee dat dit zon grote tegenvaller gaat worden na zoveel jaar
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat dit topic in KLB?
Zo nee, niet klagen maar mee feesten verdomme.
Ach, lomp knallen met de Duke. Zal best leuk zijn maar het zal niet de beste shooter aller tijden worden nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:04 schreef Wisheh het volgende:
Ik heb zon idee dat dit zon grote tegenvaller gaat worden na zoveel jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |