abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91725357
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, vertelde je, uit het Hebreeuwse alfabet.
Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest, en het is de taal van de aliens van Sirius A. Zij brachten dit op de aarde, op zijn laatst zo'n 15.000-25.000 jaar geleden.

Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala. Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;

Dit laatste is door diverse serieuze wetenschappers bewezen.
pi_91725496
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Loppe het volgende:

[..]

Dit heb ik van Rulof:

[..]

Ik ken Rulof niet echt; maar ik wil niet erkennen of ontkennen wat hem betreft. Het is een kwestie van interpretatie. En daarvoor moet je eerst veel meer weten om een oordeel over Rulof
te vellen.
pi_91725635
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik ken Rulof niet echt; maar ik wil niet erkennen of ontkennen wat hem betreft. Het is een kwestie van interpretatie. En daarvoor moet je eerst veel meer weten om een oordeel over Rulof
te vellen.
Ik zou er niet op hopen geholpen te worden door aliens hier op aarde. Dit is iets wat we op eigen houtje moeten doen, anders geen evolutie.
pi_91738013
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest, en het is de taal van de aliens van Sirius A. Zij brachten dit op de aarde, op zijn laatst zo'n 15.000-25.000 jaar geleden.

Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala. Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;

In dat geval lees ik die rapporten vanzelfsprekend graag, want als een wetenschapper het beweert, dan wordt het interessant. Heb je een linkje?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_91739460
quote:

[..]

Dat laatste is natuurlijk een zeer ongeoorloofde uitspraak.
pi_91741495
quote:

[..]

Wat moeten die aliens dan met zo'n niets zeggend rasje als wij? Waarom zouden ze ons een taal geven? Waarom.. Wat zijn ze dan van plan?

En nog een vraagje over die ''super technologie van vervlogen tijden'', werd dit ook al gebruikt in de middeleeuwen bijvoorbeeld? Waarom wel/waarom niet?
pi_91743285
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef ToT het volgende:
Okee, serieuze vraag aan de complotters:

Wat merk je in het dagelijks leven van de invloed die door de Illuminati e.d. op jou uitgeoefend wordt (dus qua gevoelens en gedachtes die je hebt en acties die je doet enzo) en hoe zou jouw leven er uit hebben gezien zonder al die invloeden?
Het feit dat ik met 100 euro aan boodschappen 4 keer korter doe dan 10 jaar geleden.
pi_91743481
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat verhaal van Mozes en de 10 geboden op de Sinai en de Ark des verbonds kan ik wel volgen bij Greber, maar de geesten die er achter zaten zijn waarschijnlijk geesten van aliens, uit het sterrenstelsel Sirius A.
Op welke manier profiteren deze aliens van het observeren van de tien geboden door mensen?
pi_91743614
quote:

[..]

Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest,
Het Hebreeuws is nooit een geheime taal geweest.

quote:
Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala.
De kabbala is een mystieke interpretatie van de canon tot aan de babylonische ballingschap. De kabbala is geen taal maar een leer.

quote:
Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;

Dat kan men niet weten omdat geen enkele wetenschapper alle talen in het universum kent, we kennen alleen de talen op deze aardbol.

Daarnaast dien je een definitie te geven van 'hoogste spirituele taal'.
pi_91745747
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het feit dat ik met 100 euro aan boodschappen 4 keer korter doe dan 10 jaar geleden.
Nog nooit van inflatie gehoord? :P Denk je serieus dat dat door een geheime samenzwering komt i.p.v. normale marktwerking?
  Moderator zondag 23 januari 2011 @ 13:37:53 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_91745879
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Nog nooit van inflatie gehoord? :P Denk je serieus dat dat door een geheime samenzwering komt i.p.v. normale marktwerking?
Inflatie, indicatie, inkomstenbelasting, invoerrechten, al dit soort dingen begint met in terwijl het juist om uit gaat.
Uit je portemonnee dan.
pi_91745939
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Je blijft me verbazen ToT...
pi_91746659
quote:

[..]

Als de Hebreeuwse taal op de aarde "gebracht" is dan zou er geen taal kunnen zijn waaruit het Hebreeuws is "geevolueerd". Helaas is het Hebreeuws een Noordwest-Semitische taal en komt het voort uit verschillende soorten spijkerschrift. Waarom zou een taal als het hebreeuws, na zijn "bekendmaking" weer teruggeleid worden naar het veel primitivere spijkerschrift? Hiermee kun je dus stellen dat de tijdsspanne die jij geeft niet klopt. Hebreeuws kwam veel later, als evolutie uit verschillende spijkerschriften en in de familie van de Noordwest-Semitische talen.

Graag zou ik ook wel willen weten hoe jij tot een dergelijke uitspraak komt, en hoe je deze onderbouwd.
pi_91747561
Nederlands stamt af van de Gnarf. Een buitenaards ras van de planeet Snark dat midden in het sterrelstelsel IRAS 00400+4059 is terug te vinden. De Gnarf waren een laf volk, maar wel sterk geëvolueerd en ze liepen technisch gezien erg voor op de vele andere buitenaardse volken. De Gnarf stonden bekend om hun grote ogen waarmee ze andere buitenaardsen in hun macht konden krijgen en tot slaaf konden maken. Verder maakten ze zich schuldig aan plundering van andere planeten. Ook hier zijn ze geweest.

Ze waren echter niet berekend op de Batavieren die niet vatbaar waren voor de hypnotiserende ogen van de Gnarf. De Batavieren hebben, na de taal te hebben geleerd en overgenomen, de Gnarf volledig afgeslacht en zijn met het moederschip van de Gnarf richting de planeet Snark getrokken. Daar hebben ze de slaven van de Gnarf bevrijd en de rest van de Gnarf gedood. Volgens horen zeggen zijn enkele Batavieren nooit teruggekeerd en hebben zij een kolonie gesticht op de planeet. Het zou dus goed mogelijk kunnen zijn dat er vandaag de dag nog mensen op de planeet Snark aanwezig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2011 14:12:37 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 14:17:49 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91747887
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nederlands stamt af van de Gnarf. Een buitenaards ras van de planeet Snark dat midden in het sterrelstelsel IRAS 00400+4059 is terug te vinden. De Gnarf waren een laf volk, maar wel sterk geëvolueerd en ze liepen technisch gezien erg voor op de vele andere buitenaardse volken. De Gnarf stonden bekend om hun grote ogen waarmee ze andere buitenaardsen in hun macht konden krijgen en tot slaaf konden maken. Verder maakten ze zich schuldig aan plundering van andere planeten. Ook hier zijn ze geweest.

Ze waren echter niet berekend op de Batavieren die niet vatbaar waren voor de hypnotiserende ogen van de Gnarf. De Batavieren hebben, na de taal te hebben geleerd en overgenomen, de Gnarf volledig afgeslacht en zijn met het moederschip van de Gnarf richting de planeet Snark getrokken. Daar hebben ze de slaven van de Gnarf bevrijd en de rest van de Gnarf gedood. Volgens horen zeggen zijn enkele Batavieren nooit teruggekeerd en hebben zij een kolonie gesticht op de planeet. Het zou dus goed mogelijk kunnen zijn dat er vandaag de dag nog mensen op de planeet Snark aanwezig zijn.
Je lult uit je nek.
The truth was in here.
pi_91748075
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je lult uit je nek.
Misschien heeft je trolldar nieuwe batterijen nodig? ;)
pi_91748111
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- :')
  zondag 23 januari 2011 @ 14:27:33 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91748323
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Bankfurt betere bronnen heeft dan Jb, bij jb lag het er te dik op ook . 8-)
The truth was in here.
pi_91748675
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Als de Hebreeuwse taal op de aarde "gebracht" is dan zou er geen taal kunnen zijn waaruit het Hebreeuws is "geevolueerd". Helaas is het Hebreeuws een Noordwest-Semitische taal en komt het voort uit verschillende soorten spijkerschrift. Waarom zou een taal als het hebreeuws, na zijn "bekendmaking" weer teruggeleid worden naar het veel primitivere spijkerschrift? Hiermee kun je dus stellen dat de tijdsspanne die jij geeft niet klopt. Hebreeuws kwam veel later, als evolutie uit verschillende spijkerschriften en in de familie van de Noordwest-Semitische talen.

Graag zou ik ook wel willen weten hoe jij tot een dergelijke uitspraak komt, en hoe je deze onderbouwd.
Ben ook benieuwd :)
pi_91749219
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Op welke manier profiteren deze aliens van het observeren van de tien geboden door mensen?
Niks profiteren. Deze aliens zijn een tussenschakel tussen God en het Heelal.

Deze aliens denken heel anders dan onze asociale westerse cultuur waar men alleen kan "profiteren" en "vervuilen".
pi_91749361
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niks profiteren. Deze aliens zijn een tussenschakel tussen God en het Heelal.

Deze aliens denken heel anders dan onze asociale westerse cultuur waar men alleen kan "profiteren" en "vervuilen".
Waarom geloof je niet dat het simpelweg God was die ze direct aan Mozes gaf door ze in steen te zetten? Was jij erbij toen dat gebeurde? Of heb je bronnen die erbij waren en daarom betrouwbaarder zijn dan de bijbel? Waar in de bijbel lees je over aliens die tussen God en mens staan? Waarom verzin je ter plekke allerlei sprookjes zonder een shred bewijs te geven, nee in plaats daarvan te claimen dat het door 'vele wetenschappers bewezen is'? Waarom mix je waarheid en error, fantasie en realiteit, bijbel en esoterie, en breng je slechts verwarring onder de mensen?
pi_91749641
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het Hebreeuws is nooit een geheime taal geweest.
Ik zeg maar niets hier.

quote:
[..]

De kabbala is een mystieke interpretatie van de canon tot aan de babylonische ballingschap. De kabbala is geen taal maar een leer.

[..]
Nee.

quote:
Dat kan men niet weten omdat geen enkele wetenschapper alle talen in het universum kent, we kennen alleen de talen op deze aardbol.

Daarnaast dien je een definitie te geven van 'hoogste spirituele taal'.
Het bewijs is wiskundig.

99% van de huidige "moderne" wetenschappers kunnen geen wiskunding bewijs meer eens lezen, interpreteren, laat staan begrijpen.

Om de Kabbala en het Hebreeuws in hun samenhang een beetje te kunnen begrijpen dien je je eerst minstens 10 tot 20 jaar degelijk te verdiepen in de esoterie, religie, logica en filosofie; en dit is dan nog maar het begin; dan pas komt de wiskunde en de algebra aan de orde.

Het heeft dus geen enkele zin om op zo'n forum als deze ook maar iets er van te vermelden omdat men er toch geen biet van snapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 23-01-2011 15:21:05 ]
pi_91749806
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je lult uit je nek.
Je moest eens weten ... :D

J0kkebr0k zit dichter bij de waarheid dan menigeen (inclusief hijzelf) hier beseft.
pi_91749853
Een vriend van mij leert Hebreeuws op het moment en spreekt volgens mij deze taal best goed. Dit doet hij zo ongeveer 3 jaar lang. Ik zal hem eens vragen hoeveel tijd hij gestoken heeft in algebra en wiskunde :)
  zondag 23 januari 2011 @ 14:59:06 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91749950
Kabbala is inderdaad niet iets waar je even induikt, gaat heel diep.
Ik heb hier een boek liggen, redelijk in te stappen om te lezen maar toch moeilijk te begrijpen.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666883295/index.html
Kan je wel een levenslange studie van maken en dan nog..
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')