Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest, en het is de taal van de aliens van Sirius A. Zij brachten dit op de aarde, op zijn laatst zo'n 15.000-25.000 jaar geleden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vertelde je, uit het Hebreeuwse alfabet.
Ik ken Rulof niet echt; maar ik wil niet erkennen of ontkennen wat hem betreft. Het is een kwestie van interpretatie. En daarvoor moet je eerst veel meer weten om een oordeel over Rulofquote:
Ik zou er niet op hopen geholpen te worden door aliens hier op aarde. Dit is iets wat we op eigen houtje moeten doen, anders geen evolutie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ken Rulof niet echt; maar ik wil niet erkennen of ontkennen wat hem betreft. Het is een kwestie van interpretatie. En daarvoor moet je eerst veel meer weten om een oordeel over Rulof
te vellen.
In dat geval lees ik die rapporten vanzelfsprekend graag, want als een wetenschapper het beweert, dan wordt het interessant. Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest, en het is de taal van de aliens van Sirius A. Zij brachten dit op de aarde, op zijn laatst zo'n 15.000-25.000 jaar geleden.
Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala. Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;
Dit laatste is door diverse serieuze wetenschappers bewezen.
Dat laatste is natuurlijk een zeer ongeoorloofde uitspraak.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest, en het is de taal van de aliens van Sirius A. Zij brachten dit op de aarde, op zijn laatst zo'n 15.000-25.000 jaar geleden.
Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala. Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;
Wat moeten die aliens dan met zo'n niets zeggend rasje als wij? Waarom zouden ze ons een taal geven? Waarom.. Wat zijn ze dan van plan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het feit dat ik met 100 euro aan boodschappen 4 keer korter doe dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef ToT het volgende:
Okee, serieuze vraag aan de complotters:
Wat merk je in het dagelijks leven van de invloed die door de Illuminati e.d. op jou uitgeoefend wordt (dus qua gevoelens en gedachtes die je hebt en acties die je doet enzo) en hoe zou jouw leven er uit hebben gezien zonder al die invloeden?
Op welke manier profiteren deze aliens van het observeren van de tien geboden door mensen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat verhaal van Mozes en de 10 geboden op de Sinai en de Ark des verbonds kan ik wel volgen bij Greber, maar de geesten die er achter zaten zijn waarschijnlijk geesten van aliens, uit het sterrenstelsel Sirius A.
Het Hebreeuws is nooit een geheime taal geweest.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het Hebreeuws is de geheime taal van de Hebreeuwen en Egypte geweest,
De kabbala is een mystieke interpretatie van de canon tot aan de babylonische ballingschap. De kabbala is geen taal maar een leer.quote:Het heeft tal van toepassingen in de esoterie, en het is verwand aan de Kabbala.
Dat kan men niet weten omdat geen enkele wetenschapper alle talen in het universum kent, we kennen alleen de talen op deze aardbol.quote:Bovendien is het de hoogste spirituele taal in het universum;
Nog nooit van inflatie gehoord?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het feit dat ik met 100 euro aan boodschappen 4 keer korter doe dan 10 jaar geleden.
Inflatie, indicatie, inkomstenbelasting, invoerrechten, al dit soort dingen begint met in terwijl het juist om uit gaat.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog nooit van inflatie gehoord?Denk je serieus dat dat door een geheime samenzwering komt i.p.v. normale marktwerking?
Je blijft me verbazen ToT...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog nooit van inflatie gehoord?Denk je serieus dat dat door een geheime samenzwering komt i.p.v. normale marktwerking?
Als de Hebreeuwse taal op de aarde "gebracht" is dan zou er geen taal kunnen zijn waaruit het Hebreeuws is "geevolueerd". Helaas is het Hebreeuws een Noordwest-Semitische taal en komt het voort uit verschillende soorten spijkerschrift. Waarom zou een taal als het hebreeuws, na zijn "bekendmaking" weer teruggeleid worden naar het veel primitivere spijkerschrift? Hiermee kun je dus stellen dat de tijdsspanne die jij geeft niet klopt. Hebreeuws kwam veel later, als evolutie uit verschillende spijkerschriften en in de familie van de Noordwest-Semitische talen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je lult uit je nek.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nederlands stamt af van de Gnarf. Een buitenaards ras van de planeet Snark dat midden in het sterrelstelsel IRAS 00400+4059 is terug te vinden. De Gnarf waren een laf volk, maar wel sterk geëvolueerd en ze liepen technisch gezien erg voor op de vele andere buitenaardse volken. De Gnarf stonden bekend om hun grote ogen waarmee ze andere buitenaardsen in hun macht konden krijgen en tot slaaf konden maken. Verder maakten ze zich schuldig aan plundering van andere planeten. Ook hier zijn ze geweest.
Ze waren echter niet berekend op de Batavieren die niet vatbaar waren voor de hypnotiserende ogen van de Gnarf. De Batavieren hebben, na de taal te hebben geleerd en overgenomen, de Gnarf volledig afgeslacht en zijn met het moederschip van de Gnarf richting de planeet Snark getrokken. Daar hebben ze de slaven van de Gnarf bevrijd en de rest van de Gnarf gedood. Volgens horen zeggen zijn enkele Batavieren nooit teruggekeerd en hebben zij een kolonie gesticht op de planeet. Het zou dus goed mogelijk kunnen zijn dat er vandaag de dag nog mensen op de planeet Snark aanwezig zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft je trolldar nieuwe batterijen nodig?
Ik heb het idee dat Bankfurt betere bronnen heeft dan Jb, bij jb lag het er te dik op ook .quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien heeft je trolldar nieuwe batterijen nodig?
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Als de Hebreeuwse taal op de aarde "gebracht" is dan zou er geen taal kunnen zijn waaruit het Hebreeuws is "geevolueerd". Helaas is het Hebreeuws een Noordwest-Semitische taal en komt het voort uit verschillende soorten spijkerschrift. Waarom zou een taal als het hebreeuws, na zijn "bekendmaking" weer teruggeleid worden naar het veel primitivere spijkerschrift? Hiermee kun je dus stellen dat de tijdsspanne die jij geeft niet klopt. Hebreeuws kwam veel later, als evolutie uit verschillende spijkerschriften en in de familie van de Noordwest-Semitische talen.
Graag zou ik ook wel willen weten hoe jij tot een dergelijke uitspraak komt, en hoe je deze onderbouwd.
Niks profiteren. Deze aliens zijn een tussenschakel tussen God en het Heelal.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Op welke manier profiteren deze aliens van het observeren van de tien geboden door mensen?
Waarom geloof je niet dat het simpelweg God was die ze direct aan Mozes gaf door ze in steen te zetten? Was jij erbij toen dat gebeurde? Of heb je bronnen die erbij waren en daarom betrouwbaarder zijn dan de bijbel? Waar in de bijbel lees je over aliens die tussen God en mens staan? Waarom verzin je ter plekke allerlei sprookjes zonder een shred bewijs te geven, nee in plaats daarvan te claimen dat het door 'vele wetenschappers bewezen is'? Waarom mix je waarheid en error, fantasie en realiteit, bijbel en esoterie, en breng je slechts verwarring onder de mensen?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niks profiteren. Deze aliens zijn een tussenschakel tussen God en het Heelal.
Deze aliens denken heel anders dan onze asociale westerse cultuur waar men alleen kan "profiteren" en "vervuilen".
Ik zeg maar niets hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het Hebreeuws is nooit een geheime taal geweest.
Nee.quote:[..]
De kabbala is een mystieke interpretatie van de canon tot aan de babylonische ballingschap. De kabbala is geen taal maar een leer.
[..]
Het bewijs is wiskundig.quote:Dat kan men niet weten omdat geen enkele wetenschapper alle talen in het universum kent, we kennen alleen de talen op deze aardbol.
Daarnaast dien je een definitie te geven van 'hoogste spirituele taal'.
Je moest eens weten ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |