Wees gerust, ik kan me goed in jouw wereld verplaatsen, wat betreft deze post dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik hierover nog verder zou moeten zeggen Grey, de vragen waren nl voor bankfurt bedoeld.
Bewijs ik zou niet weten waar ik t vandaan moet halen. Dan zou ik de mensen die ik geholpen heb met mn energie hier moeten laten praten wat dus niet kan want het is prive. En met sommige heb ik al jaren geen contact mee.
Dat van die man met joga met zn chi kracht is echt, mn borer heeft t zelf gezien.
Dat van het water heb ik geen idee van ik heb ook niet zo'n microscoop dat ik kan zien of t water echt verandert is.
Dat met die chips heb ik geen bewijzen voor, maar het zou best kunnen dat het waar is wat bankfurt erover zegt.
Ik heb t boek van Steven Hawking gelezen over de kwantummechanica en die man weet toch echt wel waar hij over praat.
Dat what the bleep do we know fouten inzitten kan best, maar daarom maakt het voor mij niet minder interessant
Dat mijn wereld anders is dan die van een ander is natuurlijk logisch. Maar als mensen dingen kunnen bedenken kan t best zo zijn dat door hun idee iets echt ontwikkelt word en dus waarheid word.
Ik noem een voorbeeld startrek is verzonnen, maar bepaalde dingen die we vroeger daar zagen , zijn nu al werkelijkheid zoals de mobiele telefoon.
En misschien dat we over een aantal jaren wel met warpsnelheid door het heelal kunnen.
Ik laat t ff hierbij k heb een zware pijnstiller gehad ben erg duf en kan nu t niet goed onder woorden brengen wat ik bedoel, maar k hoop dat je me begrijpt wat ik probeer te zeggen.
Ik heb me niet in andere bronnen verdiept waar het verhaal ontkracht wordt, en kan er geen vinden momenteel. Maar de link die jij hier geeft gaat niet echt wetenschappelijk ergens op in. Alleen op de persoon gericht.. Heb je een betere link?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat water-verhaal is al eerder debunked. Bovendien verwarren ze de onderliggende statistische methodiek van QM-theorie, met de interpretatie van observatie.
[..]
Hmmm, ik denk dat je het punt mist van de tekst. Zo zeggen zij in dit geval niet dat het niet zo is, maar dat Emoto niet mag stellen dat het wetenschappelijk aangetoond is, aangezien hij geen wetenschappelijke methode hanteert. Niemand heeft dit experiment ooit uitgevoerd zoals dat hoort, dubbelblind en in meervoud, dus ik kan je geen wetenschappelijk tegenargument bieden hiervoor. Let vooral op dit stuk:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb me niet in andere bronnen verdiept waar het verhaal ontkracht wordt, en kan er geen vinden momenteel. Maar de link die jij hier geeft gaat niet echt wetenschappelijk ergens op in. Alleen op de persoon gericht.. Heb je een betere link?
Ik zou zeggen: doen!quote:What the film makers didnt say is that Emoto knows the word used, and looks for a crystal that matches that word (biased data selection). To demonstrate a real effect, Emoto would need to be blind to the word used. James Randi has said that if Emoto could perform this experiment double-blinded, it would qualify for the million dollar prize. (He has never applied.) Such a protocol would show there is no correlation between the words taped to a bottle and the crystals formed within. These experiments have not been performed to a scientific protocol and have never been independently replicated.
Maargoed, het hele verhaal is nogal op de man geschreven.. Ik kan het experiment niet uitvoeren, en dan nog. 100% schone glazen en een omgeving? Er kan altijd wel geclaimd worden dat er een omgevingsfactor invloed heeft, al is het maar de locatie in de vriezer..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:57 schreef Bill_E het volgende:
Omdat iemand niet wil meedoen voor de 1miljoen, wil dit niet zeggen dat hij het niet goed uitvoert, eerder dat hij niets om geld geeft![]()
[quote]
Over het hoe en waarom valt geen zinnig woord te zeggen, aangezien jij, net zo min als ik, nooit kan weten wat in deze man zijn hoofd omgaat.
Ik zeg ook niet dat zijn test wel klopt. Maar ik mis nog even het harde bewijs dat het niet zo is. Of dat iemand anders het ook geprobeerd heeft met afwijkende resultaten.quote:Vandaar uitvoering in meervoud. Je verkleint statistisch gezien inter- en intravariabiliteit in de resultaten, en mocht dit optreden, dan valt de oorzaak eenvoudiger te herleiden.
Klopt. Gelukkig wel.quote:Trouwens hij had niet alleen maar vieze woorden, ook lieve .
Ik zal er later dieper op ingaan, ik heb nu weinig tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef mousy31 het volgende:
@BANKFURT
Ik heb nog een vraag aan Bankfurt, je had het laatst over het project Greenstar....Ik heb begrepen dat er een valse alien invatie zal worden afgespeeld op een soort hologram die door satelieten word gemaakt.
Betekend dit dat jij niet in aliens geloofd?
...
Ik hoop dat je de rest ook nog beantwoord.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik zal er later dieper op ingaan, ik heb nu weinig tijd.
Maar jouw leeftijd sluit naadloos aan greenstar project; je moet jezelf afvragen wat je denkt van de huidige ontwikkelingen in Egypte, daar heeft "greenstar" n.l. mee te maken; mijn advies: geloof niks van wat er in de media over wordt verteld over Egypte; en ga je er niet in verdiepen.
Ik merk ook op dit forum dat de "sleepers" ( =speciale geprogrammeerde agenten) wakker worden en de triggers gaan uitzenden om anderen te triggeren. Ik zou als ik jouw was dit forum niet teveel bezoeken de komende maanden.
Je bent nu 37, d.w.z. in 2012 ben je 39; dan gaat het echt sneller w.b.t. "greenstar" en 39 is een code van de Illuminati voor specific programming. Blijf een zo nuchter mogelijk leven leiden is mijn advies; ga geen wilde plannen maken en blijf in goed contact met familie en goede vrienden die ook nuchter zijn en met beide benen op de grond staan. De wereld gaat namelijk zeer snel veranderen in de komende jaren. Neem wekelijks een zeezout bad, want dat helpt programma's uit te schakelen en verhoogt je weerstand en gezondheid.
Verder ken ik iemand die dezelfde ervaring heeft als jij w.b.t. die grey aliens en de personen met een evil uitstraling en zwarte ogen. Ook die heeft DNA van de adel en had dezelfde ervaringen als jij, alleen die was extreem hoog in de agenthierachie van de Illuminati.
die blauwe ervaringen zijn interdimensionale uitstralingen die jij waarschijnlijk beter kunt waarnemen dan anderen wegens jouw genetische structuur of jouw implants.
Voorlopig laat ik het even hierbij.
Wie dan? Ik ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef Bankfurt het volgende:
Ik merk ook op dit forum dat de "sleepers" ( =speciale geprogrammeerde agenten) wakker worden en de triggers gaan uitzenden om anderen te triggeren. Ik zou als ik jouw was dit forum niet teveel bezoeken de komende maanden.
Oeh, gaaf zeg! Is dat met pastelkrijt gedaan? Jammer dat je ze niet meer maakt, wat heb je met je armen dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de rest ook nog beantwoord.
Ik leef prima hoor k laat me niet zo gauw van de wijs brengen, heb veel gezien en meegemaakt en dat heeft me een sterker mens gemaakt. Vroeger was ik wat zweverig, maar dat ben ik inmiddels niet meer. Ik kan ook altijd met dingen bij mn moeder terrecht en die is heel nuchter en staat met beide benen op de grond. Ik heb inmiddels ook geleerd om me te gronden. Verder ben ik graag aan het fietsen en geniet dan van de natuur om me heen en ben dan helemaal niet met deze zaken bezig.
Ik blijf hier gewoon lezen en berichten plaatsen, maar wel wanneer het mij uitkomt.
Alles wat men meemaakt is om van te leren zowel van de negatieve als positieve dingen.
Ik kom soms ook ff een paar dagen hier niet omdat ik dan met andere dingen (gewone leven) bezig ben.
Ook heb ik 2 tennisellebogen en een peesontysteking in mn duin dus kan sommige dagen niet eens typen.
Mn broer vertelde me laatst dat de aarde in 2012 overgaat naar de 5e dimensie en dat dit idd de tijd is dat veel verandert omdat , dat er dus aan zit te komen. Verder heb ik me daar niet erg in verdiept, heb wel wat gelezen op niburu maar dat gaat me vaak mn pet te boven. Of te wel k geloof t niet wat daar staat, net als die channeling met die alien die van Sirius komt.....dat gaat me te ver.
Met Egypte houd ik me niet zo bezig , k snap die mensen wel ze willen onder de druk van de overheid weg, t zelfde zag je toen in Roemenie met die dictator: Nicolae Ceauescu
Ik denk dat er steeds meer van die opstanden zullen komen, mensen worden het gewoon zat.
Daarom denk ik dat het illuminati gedeelte van het 3kwart van de mensheid uitroeien ook niet gaat lukken, mensen pikken het gewoon niet! En samen staan we sterk toch?
Over dat blauwe ik tekende vroeger en heb hele apparte tekeningen gemaakt, jammer dat ik je niet een pm kan sturen. je mag mij ander je email wel pm-en en dan kan ik ze je toesturen. Zal er een paar ter verduidelijking hier onder mn bericht plaatsen. Heb ze ooit naar iemand gestuurd en die zei dat ik dingen uit het universum tekende......
Een bad heb ik niet, maar ik heb zo mn eigen manier om mn lichaam te zuiveren van all negatieve shit.
Dat ik geprogrammeerd zou zijn wil er bij mij niet in, ik ben daar namelijk veels te eigenwijs voorMn ouders hadden vroeger ook problemen met me omdat ik gewoon weg niet luister en omdat ik autoriteit haat.
[ afbeelding ]
phoenix
[ afbeelding ]
spiraal
[ afbeelding ]
grensgeval (deze heet zo omdat ik me altijd een buitenstaander voelde)
[ afbeelding ]
deze hangt bij mn moeder thuis
Ik had er nog veel meer maar heb vroeger ook heel wat weggegeven aan mensen, als ze een bepaalde tekening mooi vonden gaf ik ze weg. De mooiste heb ik dus niet meer.
De tekeningen ontstaan vanzelf k teken ze vanuit een soort trance.
Ik kan nu helaas niet meer tekenen omdat ik dus met mn armen zit.
Dank je wel Loppe.quote:
I'm doomed, DOOMED!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:42 schreef mousy31 het volgende:
hihi ja bastard heb gelijk wakker worden kroketvulling
Ik ook.quote:
Programmering denk k niet , ik weet mn gevoel nog toen ik die maakte het is mn hoofd en ja ik had toen last van veel frustratie en migraine. Maar het mooie zit er ook in de zon aan de hiorizon en de natuur. de natuur is die me in evenwicht houd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ook.
idd mooie kunst; overwegend positief.
Alleen de laatste bevat veel fel rood, oranje en geel; dit zijn signalen van programmering, woede en frustratie.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef markxx1985 het volgende:
mooi tekenninge moussie:)
kwil 1 kope van je
wat kost t ?
Whoa, spijkerschrift is duidelijker. Gelukkig kan ik prima interpreteren.quote:
Van welke wil je een kopie dan? Ik heb een printer thuis die ook kan kopieren nl dus dan kost het niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:48 schreef markxx1985 het volgende:
mooi tekenninge moussie:)
kwil 1 kope van je
wat kost t ?
Prinses Laurentien zou wel raad met je wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef markxx1985 het volgende:
haha gay ben inderdaat niezogoe in taal
wek in de bouw en hoef noit te sgijven:D
moussie:) wil gen copi uit pinter, wil 1 egte kope
liefs de spieral , vinnikke moist!
Zelfs iemand die zakt voor zn VMBO schrijft nog beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
ligt er een beetje té dik op, dit taalprobleempje
Dat ziet er mooi uit! De meeste schilderijen die ik gezien heb vind ik verschrikkelijk lelijk, meestal bevallen ze mij niet, jouw schilderijen daarentegen wel. Vooral grensgeval vind ik echt bijzonder mooi en zou ik zo kopen, weet niet waarom maar dat schilderij vind ik heel bijzonder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef mousy31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
phoenix
[ afbeelding ]
spiraal
[ afbeelding ]
grensgeval (deze heet zo omdat ik me altijd een buitenstaander voelde)
[ afbeelding ]
deze hangt bij mn moeder thuis
Ik had er nog veel meer maar heb vroeger ook heel wat weggegeven aan mensen, als ze een bepaalde tekening mooi vonden gaf ik ze weg. De mooiste heb ik dus niet meer.
De tekeningen ontstaan vanzelf k teken ze vanuit een soort trance.
Ik kan nu helaas niet meer tekenen omdat ik dus met mn armen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |