Kans ben ik wel met je eens,kansen kun je grijpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien geen dobbelstenen nee, maar wel iets met kans en toeval.
Wat is het verschil dan? Het resultaat van een enkele worp noem ik gewoon toeval.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kans ben ik wel met je eens,kansen kun je grijpen.
Ik toeval geloof ik niet (meer).
Ja, als je letterlijk met dobbelstenen gooien bedoelt, dan wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Het resultaat van een enkele worp noem ik gewoon toeval.
Meer als onderliggend proces/abstractiequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als je letterlijk met dobbelstenen gooien bedoelt, dan wel.
Ik dacht dat je het overdrachtelijk bedoelde
Ja jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Meer als onderliggend proces/abstractie
Ik heb er niet heel veel kennis over, er werd gevreesd voor (kleine) zwarte gaten en ''anti materie''.. Maar alle 2 deze dingen, als ze zijn vrijgekomen/ontstaan, passen voor mij niet in het plaatje van hoe een sinckhole zou moeten onstaan.. Een zwartgat zuigt als het goed is alles omzicheen wat massa heeft op. En die anti materie schijnt te ontploffen, toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Loppe het volgende:
Mensen die op de hoogte zijn van de geruchten dat het verschijnen van sinckholes in verband kunnen gebracht worden met de experimenten van de LHC?
http://www.earth-matters.(...)pduiken-en-cern.html
Er zijn reeds mini zwarte gaten gecreëerd door de LHC. Deze zouden zich manifesteren op andere delen van de aarde en op andere tijdstippen dan wanneer ze door LHC gecreëerd zijn. Er is meer info over de achterliggende theorie maar die staat mijn inziens bijlange nog niet op punt.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:49 schreef Typisch het volgende:
Ik heb er niet heel veel kennis over, er werd gevreesd voor (kleine) zwarte gaten en ''anti materie''.. Maar alle 2 deze dingen, als ze zijn vrijgekomen/ontstaan, passen voor mij niet in het plaatje van hoe een sinckhole zou moeten onstaan.. Een zwartgat zuigt als het goed is alles omzicheen wat massa heeft op. En die anti materie schijnt te ontploffen, toch?
Ja graag, zag je die lichtflits ook?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:17 schreef Ticker het volgende:
Het begin
ik zal binnekort een topic openen.
quote:@tenpeem its because of naive people like you, everyone is blind. I was there and seen it AND FILMED IT with my HD camcorder, of course I turned it into the Air Force after my husband reported the sighting. Right after he reported it someone was at our hotel door within 5 minutes! creepy!! and I had the best video of this occurence. I hope I get the footage back so that people like you can shut up and realize that something exists up there.
anavywife28 6 minuten geleden
Echt? Dit heb ik dan gemist, interessant.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef Loppe het volgende:
[..]
Er zijn reeds mini zwarte gaten gecreëerd door de LHC. Deze zouden zich manifesteren op andere delen van de aarde en op andere tijdstippen dan wanneer ze door LHC gecreëerd zijn. Er is meer info over de achterliggende theorie maar die staat mijn inziens bijlange nog niet op punt.
Dit is allemaal nonsens, mijn beste Loppe;quote:Op maandag 31 januari 2011 12:14 schreef Loppe het volgende:
[..]
Er zijn reeds mini zwarte gaten gecreëerd door de LHC. Deze zouden zich manifesteren op andere delen van de aarde en op andere tijdstippen dan wanneer ze door LHC gecreëerd zijn. Er is meer info over de achterliggende theorie maar die staat mijn inziens bijlange nog niet op punt.
Laat ons hopen dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Bankfurt het volgende:
Dit is allemaal nonsens, mijn beste Loppe;
de reactor in cern is kapot; maar de wetenschappers liegen en strijken zo voor jaren extra salaris op.
Gaaf filmpje! Ik heb wel wat vraagtekens bij een aantal stukjes, maar er weerklonk wel even een "Wow!" in m'n hoofd.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja graag, zag je die lichtflits ook?
[..]
Hij geloof wel in aliens, beter nog.. Hij beweerd dat ze (al lang) invloed hebben op de mens/aarde.quote:Ik heb nog een vraag aan Bankfurt, je had het laatst over het project Greenstar....Ik heb begrepen dat er een valse alien invatie zal worden afgespeeld op een soort hologram die door satelieten word gemaakt.
Betekend dit dat jij niet in aliens geloofd?
Oh dat wil ik ook wel geloven, t heelal is zo groot dus er kan nog meer leven zijn. En ook ik denk dat ze hier allang geweest zijn/ nog zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij geloof wel in aliens, beter nog.. Hij beweerd dat ze (al lang) invloed hebben op de mens/aarde.Edit; en de rest van het heelal..
Ik zeg het ook alleen, dat hij wel degelijk geloofd in aliens.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook wel geloven, t heelal is zo groot dus er kan nog meer leven zijn. En ook ik denk dat ze hier allang geweest zijn/ nog zijn.
Het zou allemaal best kunnen, maar denk je niet dat ergens ter wereld zelfs een enkele journalist hier een primeur uit zou halen als het waar zou zijn dat iedereen die chips in zich zou hebben? MSM zou het misschien blokkeren, maar daar zijn blogs een prima alternatief voor. En dan bedoel ik niet zo'n crappy website uit 1990, maar een goed geschreven, stevig staaltje journalistiek met bewijs en betrouwbare bronnen en experts. Zo'n stuk zou de kwaliteit hebben van een reportage uit het NRC, niet van een reutel geschreven door een dronken 12-jarige.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef mousy31 het volgende:
[...]
Verder ben ik gaan lezen over microchips, onze hondjes hebben nl ook een chip, dus ja ben toch nieuwsgierig geworden erna en denk dat er wel een kern van waarheid in kan zitten, dat we al een chip hebben. Gisteren las ik nl ook dat de technologie al 50 jaar verder is ,als wij gewone mensen denken. Ik denk ook dat dit wel waar is. Met het oog op Amerika en wat die allemaal voor wapens e.d. hebben. Veel is geheim zoals vroeger het area51.
Wat ik zei over die 12-jarige: pak de NRC of Elsevier erbij, die belichten ook vaccinatie-geschiedenis, maar dan met daadwerkelijk rationeel afgewogen onderzoek.quote:Ook ben ik een stuk over vaccinaties tegengekomen, heel interessante site,
http://www.jankraak-taich(...)?hoofdpagina_id=1019
Door zulke dingen word je toch wel aan het denken gezet.
Dat water-verhaal is al eerder debunked. Bovendien verwarren ze de onderliggende statistische methodiek van QM-theorie, met de interpretatie van observatie.quote:Ik hoorde ook wat interessants van mn broer, hij werkt op een centrum en daar is een joga man die zo'n sterke chi heeft dat als hij energie gaat opwekken met zn armen en hij die richting jouw borstkast beweegt (maar je niet aanraakt) krijgt diegene een blauwe plek daar. Dus puur alleen door zn energie daar te richten.
We kwamen zo op dat onderwerp omdat ik een stuk van een docu heb gezien, dat gedachten krachten zijn. Water schijnt erdoor te kunnen veranderen, er was een test gedaan met water en er een etiket op plakken waar een bepaald woord op stond, hij bekeek dan het water de volgende dag onder een speciale microscoop en het water was verandert. Toen werd er gezegt, als gedachten water kan veranderen wat kan het dan wel niet met ons doen.
Ik weet al heel lang dat onze geest zeer sterk is en dat gedachten krachten zijn.
Die docu heet : What the bleep do we know.
Over kwantummechanica dus , echt heel interessant.
Je kan in gedachten hele werelden uitdenken, daar verdienen schrijvers immers hun brood mee, maar dat verzekert niet dat het in de wereld buiten je brein waarheid is. Sterker nog, als jij jouw wereld omschrijft voor een ander, zal die wereld in zijn gedachten er anders uitzien, op basis van de informatie-selectie en ervaringen die dat persoon heeft.quote:Ik heb je verteld van dat blauwe licht wat ik zie als ik in een soort trance ga, dat is dus energie en die energie kan ik mezelf mee opladen, ook kan ik het sturen naar mensen die wat hulp nodig hebben en t werkt! Verschillende mensen hebben t gevoeld en t maakt niet uit hoe ver iemand bij me vandaan is.
Het heet Kundalini : http://nl.wikipedia.org/wiki/Kundalini
Dus het is niet zoiets als wat jij zei laatst. Dat het met de illuminati te maken heeft.
Hier vanuit een ander gezichtspunt, commentaar is erg grappig: i've seen em in mississippi li like this but never like that!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Gaaf filmpje! Ik heb wel wat vraagtekens bij een aantal stukjes, maar er weerklonk wel even een "Wow!" in m'n hoofd.
Dat is een propaganda film van een new age sekte, geleid door een vrouw geinspireerd door een geest die Ramtha heet. Er zitten veel fouten in.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef mousy31 het volgende:
We kwamen zo op dat onderwerp omdat ik een stuk van een docu heb gezien, dat gedachten krachten zijn. Water schijnt erdoor te kunnen veranderen, er was een test gedaan met water en er een etiket op plakken waar een bepaald woord op stond, hij bekeek dan het water de volgende dag onder een speciale microscoop en het water was verandert. Toen werd er gezegt, als gedachten water kan veranderen wat kan het dan wel niet met ons doen.
Ik weet al heel lang dat onze geest zeer sterk is en dat gedachten krachten zijn.
Die docu heet : What the bleep do we know.
Over kwantummechanica dus , echt heel interessant.
Ik zou niet weten wat ik hierover nog verder zou moeten zeggen Grey, de vragen waren nl voor bankfurt bedoeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Het zou allemaal best kunnen, maar denk je niet dat ergens ter wereld zelfs een enkele journalist hier een primeur uit zou halen als het waar zou zijn dat iedereen die chips in zich zou hebben? MSM zou het misschien blokkeren, maar daar zijn blogs een prima alternatief voor. En dan bedoel ik niet zo'n crappy website uit 1990, maar een goed geschreven, stevig staaltje journalistiek met bewijs en betrouwbare bronnen en experts. Zo'n stuk zou de kwaliteit hebben van een reportage uit het NRC, niet van een reutel geschreven door een dronken 12-jarige.
[..]
Wat ik zei over die 12-jarige: pak de NRC of Elsevier erbij, die belichten ook vaccinatie-geschiedenis, maar dan met daadwerkelijk rationeel afgewogen onderzoek.
[..]
Dat water-verhaal is al eerder debunked. Bovendien verwarren ze de onderliggende statistische methodiek van QM-theorie, met de interpretatie van observatie.
Van QM for dummies steek je meer op over QM dan van deze docu en zie je meteen waarom het onzin is. Je kan er natuurlijk voor kiezen om niet op de wetenschap achter QM te vertrouwen, maar waarom zou je het dan wel gebruiken bij spirituele zaken? Het is immers een wetenschappelijke theorie.
[..]
Je kan in gedachten hele werelden uitdenken, daar verdienen schrijvers immers hun brood mee, maar dat verzekert niet dat het in de wereld buiten je brein waarheid is. Sterker nog, als jij jouw wereld omschrijft voor een ander, zal die wereld in zijn gedachten er anders uitzien, op basis van de informatie-selectie en ervaringen die dat persoon heeft.
Dit was de dagelijkse kritische noot van Gray.Ik laat me graag overtuigen, je zal er wel goede argumenten en aantoonbaar bewijs voor moeten meebrengen.
Is dat niet met alles zo? Bepaalde theorien die vroeger voor waar werden aangenomen, komen ze nu achter dat die fouten bevatten, zo verandert alles steeds maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is een propaganda film van een new age sekte, geleid door een vrouw geinspireerd door een geest die Ramtha heet. Er zitten veel fouten in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |