* littledrummergirl zet de roddelmachine weer aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je gister niet naar de film geweest?
Is een mix-cd. Kwam er trouwens achter dat die voor 6 euro te bestellen zijn ook overigens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetsche treintjestechno.
Is dat een liveset of mix cd?
ik las het ja. viel zowat van m'n stoel van verbazingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
6 mei, duke nuke 'em forever.
Dat ik dat nog mee mag maken.
Ja wie had dat ooit nog gedacht hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Hoelang zijn ze daar idd niet mee bezig geweest zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
1997 begonnen zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze daar idd niet mee bezig geweest zeg.
Toen ik klein was speelde ik deze, en ik liep toen al achter de feiten aan.
[ afbeelding ]
Er is niet zoveel veranderdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Duke, en deze:
[ afbeelding ]
En op de eerste computer die we hadden ( een apple!) speelde ik altijd lemonade, en zo'n spelletje waarbij je van die ruimtedingen uit de lucht schoot, zo'n zwart/groen scherm.
Ik stel me wel eens voor, dat ik later met mijn kids aan de keukentafel zit..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is niet zoveel veranderd.
[ afbeelding ]
Heb je die trailer gezien? Zo fucking vet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
14 jaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze daar idd niet mee bezig geweest zeg.
ja, net op tweakers, ziet er idd heel vet uit!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien? Zo fucking vet!
Wie ging naar de film?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zet de roddelmachine weer aan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wie ging naar de film?
Peu en Yuki toch?
dies vet hequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gokje.... Samzz? Of had die iets anders en gooi ik het nu door elkaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En met wie ga je vandaag eten dan?
Zeker vet, The Duke is Back..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar heb je nou ook al geneukt Peurac, of moet je eerst nodeloos tig films en etentjes doorstaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gokje.... Samzz? Of had die iets anders en gooi ik het nu door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |