Totaal niet vergelijkbaar met X iig.quote:
Blowen ken ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar met X iig.
Maar blowen tijdens X is wel verdomd lekker.
dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
pssssstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blowen ken ik.
Toch maar eens iemand zoeken die X heeft, ik ken ze niet.
Je zou evt. naar de smartshop in A'dam kunnen gaan, die verkopen ongetwijfeld onder de toonbank Methylone, wat heel erg vergelijkbaar is met X.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blowen ken ik.
Toch maar eens iemand zoeken die X heeft, ik ken ze niet.
Dat eerste weet ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zou evt. naar de smartshop in A'dam kunnen gaan, die verkopen ongetwijfeld onder de toonbank Methylone, wat heel erg vergelijkbaar is met X.
Je vond van niet ?quote:
mijn eerste banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vond van niet ?
Ik heb het zelf 1 keer gehaald en vond het weldegelijk vergelijkbaar, alleen iets milder.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik vond het echt drie keer niks, net gootsteenontstopper en mijn knie ging trillen, meer niet
Ik ben niet standaard in het bezit van dat soort dingen, maar binnen een aantal dagen zou ik best iets voor iemand kunnen betekenenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
ben je bij het leidse vanavond rival?.
Ah, nou ja, wie weet een keer danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet standaard in het bezit van dat soort dingen, maar binnen een aantal dagen zou ik best iets voor iemand kunnen betekenen
vraag dan mijn nr even via pm ofzo, voordat je me gaat bannenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, nou ja, wie weet een keer dan.
Haha ja idd, entrapment!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
vraag dan mijn nr even via pm ofzo, voordat je me gaat bannen
quote:
Ik kan niet eens bannenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
vraag dan mijn nr even via pm ofzo, voordat je me gaat bannen
Zingerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn arme maagje, zo met zoonlief naar KFC
Nee, HW heeft connecties man!quote:
Ja braaf, zo ken ik jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben echt het braafste meisje van de klas, merk ik alweer..
Ik kan wel laten bannen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, HW heeft connecties man!
Hij denkt zeker dat dat blauwe kleurtje niet opvaltquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, HW heeft connecties man!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat dat blauwe kleurtje niet opvalt
Blauw? Ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat dat blauwe kleurtje niet opvalt
Dat zeg ik!quote:
Je bent een beroerde undercover modquote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog maar een paar uurtjes en dan... ja, blauw, jij!
Weer iets dat ik niet kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent een beroerde undercover mod
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:31 schreef Tally het volgende:
Pompenpompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
pompen
![]()
hmmmm KFCquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn arme maagje, zo met zoonlief naar KFC
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik moest meteen aan een borstpomp denken bij jou
Vraag het me straks nog maar eensquote:
quote:
Heb jij een negert als zoon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vraag het me straks nog maar eens
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb jij een negert als zoon?
Dan hoor je naar de MacD te gaan, hoewel, daar komen alleen mensen met overgewicht.. Hmmm.. Jij mag nergens naar zo een fast food keten.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan hoor je naar de MacD te gaan, hoewel, daar komen alleen mensen met overgewicht.. Hmmm.. Jij mag nergens naar zo een fast food keten.
MacD is voor vettige lui,
KFC is voor negerts
BurgerKing is voor de domme
Dan moet ie zich ook schminken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, hij wil het
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ie zich ook schminken.
Wijvuh scoruhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
schminken? Ik denk niet dat ie dat wil, hij moet nog naar de disco vanavond.
Eentje maarquote:
You'd be surprisedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Als een orgasme vertaald kon worden in muziek, dan is dat wel dat stuk op 4.25 min.
Window Lickerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Als een orgasme vertaald kon worden in muziek, dan is dat wel dat stuk op 4.25 min.
men, als ik in die tijd iets achterlijk vond was het dit wel... nog nooit zoiets gehoord wat zo irritant klonk toen, maar dat is inmiddels wel achterhaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
I'm with kluts on this onequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
men, als ik in die tijd iets achterlijk vond was het dit wel... nog nooit zoiets gehoord wat zo irritant klonk toen, maar dat is inmiddels wel achterhaald.
Nee, qua muziek komen wij er nooit uit.
Wel zijn enige toffe track.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
Bemoei je gewoon niet tegen muziek waar je te weinig van weet om een oordeel te kunnen vellen dan HW.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
men, als ik in die tijd iets achterlijk vond was het dit wel... nog nooit zoiets gehoord wat zo irritant klonk toen, maar dat is inmiddels wel achterhaald.
HW is ook een technojunkie hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bemoei je gewoon niet tegen muziek waar je te weinig van weet om een oordeel te kunnen vellen dan HW.
hey, ik ken dat kutnummer toch gewoon? Oorkanker komt in de buurt om een KLBterm te jattenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bemoei je gewoon niet tegen muziek waar je te weinig van weet om een oordeel te kunnen vellen dan HW.
Chris Cunningham.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel zijn enige toffe track.
Clip is ook zo tof.
Rot toch op man, ga jij maar weer gewoon lekker muse luisteren, meneertje "alles wat ik niet leuk vind is kutmuziek. "quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, ik ken dat kutnummer toch gewoon? Oorkanker komt in de buurt om een KLBterm te jatten.
Zit wat in. De eigenlijk "not done" verhalen verzwijgen komt pas laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is 10 he, dat scheelt. Maar wb liefdesdingen is ie verbazingwekkend openhartig
quote:Gemeente: Deventer
Datum: 08 januari 2011
Tijdstip: 13.29
Toegestane snelheid: 50km/h
Gemeten snelheid: 64km/h
Gecorrigeerde snelheid: 61km/h
Opgelegde Sanctie: ¤ 61.00
Administratiekosten ¤ 6.00
Te betalen: ¤67.00
Precies, als ie al die dingen uit gaat halen die een moeder niet wil wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. De eigenlijk "not done" verhalen verzwijgen komt pas later
quote:
een muziek"discussie" en ik ben het eens met HWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ze eerst nog niet zo doorhebben dat verliefderige dingen heel ingewikkeld moeten zijn, zoals volwassenen het doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. De eigenlijk "not done" verhalen verzwijgen komt pas later
En ik weet dus ook precies waar die flitskliko's staan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog aan die weg gewerkt
Tot hij doorkrijgt dat moeders dat allang wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, als ie al die dingen uit gaat halen die een moeder niet wil weten
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Och, een permanente herinnering aan ons uitje
nee, alles wat ik niet leuk vind, VIND ik kutmuziek.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rot toch op man, ga jij maar weer gewoon lekker muse luisteren, meneertje "alles wat ik niet leuk vind is kutmuziek. "
Zet het maar tussen aanhalingstekens ja, want iets alleen maar afzeiken vind ik geen discussie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
een muziek"discussie" en ik ben het eens met HW
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Jouw gemis, niet het mijne!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, alles wat ik niet leuk vind, VIND ik kutmuziek.
Ach, who am I kidding, het is gewoon kutmuziek.
Volwassenen maken het ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ze eerst nog niet zo doorhebben dat verliefderige dingen heel ingewikkeld moeten zijn, zoals volwassenen het doen.
Doe je goed, is gelukkig alweer een tijdje geleden dat ik zulke hoge gehad hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaaden naast die van 350 en 250 euro van de afgelopen paar maanden is dit een schijntje
Mijn record tot dan toe was 280 euro volgens mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je goed, is gelukkig alweer een tijdje geleden dat ik zulke hoge gehad heb
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tot hij doorkrijgt dat moeders dat allang weten
Ik zal ermee moeten leren levenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaaden naast die van 350 en 250 euro van de afgelopen paar maanden is dit een schijntje
Haha ja idd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ze eerst nog niet zo doorhebben dat verliefderige dingen heel ingewikkeld moeten zijn, zoals volwassenen het doen.
Idd. Als kind zijn dingen nog zo heerlijk simpel.quote:
Net zoals ik ermee zal moeten leren leven dat ik hierom altijd op de kast ga.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal ermee moeten leren leven.
Die krijg ik juist niet, die krijg ik altijd als ik mn auto aan mn moeder uitleenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar, ik krijg alleen maar parkeer boetes.
ik kreeg er van de week eentje binnen van boven de 200 euro.. ik schrok me de pleuris want ik rij bijna nooit meer zo hard.,...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je goed, is gelukkig alweer een tijdje geleden dat ik zulke hoge gehad heb
succes (wat ga je doen?)quote:
quote:
Conclusie : Door seks gaat de wereld naar de klotequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Als kind zijn dingen nog zo heerlijk simpel.
Toen kreeg je nog gewoon briefjes in je la met:
Wil je verkering met mij? Kruis aan ja of nee.
Zo simpel was het! En dan liep je vervolgens elke pauze hand in hand over het schoolplein, wisselde je je lunch uit en dat was het.
ik hou het allemaal nog steeds zo simpel, de vrouwen die ik tegen kom alleen niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Als kind zijn dingen nog zo heerlijk simpel.
Toen kreeg je nog gewoon briefjes in je la met:
Wil je verkering met mij? Kruis aan ja of nee.
Zo simpel was het! En dan liep je vervolgens elke pauze hand in hand over het schoolplein, wisselde je je lunch uit en dat was het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, en dat de reden is waarom ik zo over je muziek praat terwijl het me volledig worst zal zijn waar je naar luistertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zoals ik ermee zal moeten leren leven dat ik hierom altijd op de kast ga.
*schuift een borrel naar je toe* Het komt goed schatjequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou het allemaal nog steeds zo simpel, de vrouwen die ik tegen kom alleen niet...Tegenwoordig moet je dat smsen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ben ik trouwens wel met je eens. de rest van het nummer is echter zo bar slecht dat ik dat na vandaag niet nog een keer zal horenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]Je bent zelfs niet met me eens dat dat ene stukje gewoon geweldig is.
That's it. Ik stop met neuken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Conclusie : Door seks gaat de wereld naar de klote![]()
Vind Aphex Twin gewoon 3x niets, ook dat nummer en dat stukje niet. Sorry.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
Je bent zelfs niet met me eens dat dat ene stukje gewoon geweldig is.
Ik kan me nl wel voorstellen dat mensen het langdradig vinden, want frankly, dat is het ook.
Maar dat ene stukje.
KFCquote:
Ik begreep echt niet dat mensen dat muziek durfden te noemen, die vage verzameling rare geluidjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat ben ik trouwens wel met je eens. de rest van het nummer is echter zo bar slecht dat ik dat na vandaag niet nog een keer zal horen
Het erge is. Dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar dat moment he, die sprong op die kast is zo snel gemaakt! En zie er dan maar weer vanaf te komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat de reden is waarom ik zo over je muziek praat terwijl het me volledig worst zal zijn waar je naar luistert.
Gecondoleerdquote:
Dat vind ik ook zijn enige goeie nummer ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Vind Aphex Twin gewoon 3x niets, ook dat nummer en dat stukje niet. Sorry.
By all means, vooral NIET doen ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is. Dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar dat moment he, die sprong op die kast is zo snel gemaakt! En zie er dan maar weer vanaf te komen.
Jij vraagt gister of je Doner kan eten als je een voedselvergiftiging hebt, nu mauw je dat zij om 5 uur eet?quote:
Aard van het beestje he HW.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
By all means, vooral NIET doen ook.
Gelukkig maar. Ik schrok even bij de eerste regelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
That's it. Ik stop met neuken!
Nee toch niet. Dan maar de wereld naar de klote.
Heb ik een voedselvergiftiging? Die patat van vanmiddag viel trouwens minder goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij vraagt gister of je Doner kan eten als je een voedselvergiftiging hebt, nu mauw je dat zij om 5 uur eet?
Jij begon paniek te zaaien!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik schrok even bij de eerste regel
En jij trapte daar in? Ben ik overtuigender dan ik dacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Pas zei je nog dat je niet meer zo snel hapte
Ik ben te naïefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En jij trapte daar in? Ben ik overtuigender dan ik dacht.
En dat durft zich Nederlander te noemenquote:Boe kriege veer è pèlske, boe kriege veer è GLEESKE beer
Heb je daar ook een ondertiteling van idd?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat durft zich Nederlander te noemen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef Kluts het volgende:
Obscure Duitse Techno.
Beetje jammer van die MC die engels poogt te spreken, maar dat gaat met zo'n fout accent dus.
WTF staat daar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
En dat durft zich Nederlander te noemen.
Vandaar. Maar sowieso, carnaval.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, geen idee dus, dat stond in een carnavaltopic, dus het zal wel limbotaal zijn ofzo..
Wel lekker nummer!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel Duits, niet obscuur en geen MC. Win-win dus.
??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar welleke film ben je geweest dan?
Ik denk:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, geen idee dus, dat stond in een carnavaltopic, dus het zal wel limbotaal zijn ofzo..
Uhuhquote:
Gewoon ouderwetsche treintjestechno.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Wel lekker nummer!
Die cd waar ik het over heb is van DJ Kriek @ Tresor.
* littledrummergirl zet de roddelmachine weer aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je gister niet naar de film geweest?
Is een mix-cd. Kwam er trouwens achter dat die voor 6 euro te bestellen zijn ook overigens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetsche treintjestechno.
Is dat een liveset of mix cd?
ik las het ja. viel zowat van m'n stoel van verbazingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
6 mei, duke nuke 'em forever.
Dat ik dat nog mee mag maken.
Ja wie had dat ooit nog gedacht hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Hoelang zijn ze daar idd niet mee bezig geweest zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
1997 begonnen zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze daar idd niet mee bezig geweest zeg.
Toen ik klein was speelde ik deze, en ik liep toen al achter de feiten aan.
[ afbeelding ]
Er is niet zoveel veranderdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Duke, en deze:
[ afbeelding ]
En op de eerste computer die we hadden ( een apple!) speelde ik altijd lemonade, en zo'n spelletje waarbij je van die ruimtedingen uit de lucht schoot, zo'n zwart/groen scherm.
Ik stel me wel eens voor, dat ik later met mijn kids aan de keukentafel zit..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is niet zoveel veranderd.
[ afbeelding ]
Heb je die trailer gezien? Zo fucking vet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
14 jaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze daar idd niet mee bezig geweest zeg.
ja, net op tweakers, ziet er idd heel vet uit!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien? Zo fucking vet!
Wie ging naar de film?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zet de roddelmachine weer aan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wie ging naar de film?
Peu en Yuki toch?
dies vet hequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gokje.... Samzz? Of had die iets anders en gooi ik het nu door elkaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En met wie ga je vandaag eten dan?
Zeker vet, The Duke is Back..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar heb je nou ook al geneukt Peurac, of moet je eerst nodeloos tig films en etentjes doorstaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gokje.... Samzz? Of had die iets anders en gooi ik het nu door elkaar
Nu niet overdrijven, maar het viel meequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh oh... heb ik potver nu plots 2 kaartjes voor mary poppins voor zondag.
Nou ja ik vind KFC wel lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven, maar het viel mee
Mjah, fastfood he, not really my friendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind KFC wel lekker.
Is mijn donkere kant dan denk ik
mjah, lijkt me eigenlijk best wel heul erg grappigquote:
Pas je wel op een overdosis cultuur heb je zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mjah, lijkt me eigenlijk best wel heul erg grappig
Doe ik ook nog eens iets aan cultuur enzo.
Echt vreselijk, een van de ringen van de helquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet zeuren, je bent in ieder geval van de honger af hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, fastfood he, not really my friend
Welke honger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je bent in ieder geval van de honger af he
Om over een uur weer honger te hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je bent in ieder geval van de honger af he
Nou jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh oh... heb ik potver nu plots 2 kaartjes voor mary poppins voor zondag.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok je zoontje is in ieder geval tevreden dan
Vrolijk nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die heeft zijn buikje vrolijk volgevreten
Ja echt, hij vond het zo lekker, hij glom er gewoon vanquote:
Heb t al aan iemand anders gevraagd of die mee ging, dus dat moet ik sowieso nog even afwachtenquote:
Zat ie zo onder het vet danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, hij vond het zo lekker, hij glom er gewoon van
quote:
Dat is mooi tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, hij vond het zo lekker, hij glom er gewoon van
Daar twijfel ik ook geen moment aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hij is nog wel een beetje opgevoed hoor.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook geen moment aan.
Maar misschien word hij wel heel enthousiast van kip en vergeet hij alles om zich heen
Bwuh ik heb an sich wel lekker gegeten (kogelbiefstuk en zulks) maar het was gewoon te veel voor mijn zieke toestand.quote:
Oh the horror! Ik heb de kleine player net gedropped, nu wakker blijvenquote:
Heeft hij niet gezegd dat je niet op hoefde te blijven voor hem?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh the horror! Ik heb de kleine player net gedropped, nu wakker blijven
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft hij niet gezegd dat je niet op hoefde te blijven voor hem?
quote:
Als echte playermommy had je natuurlijk moeten zeggen: zoon, regel maar een slaapplek bij een nieuwverworven chickie ik ben er niet!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als echte playermommy had je natuurlijk moeten zeggen: zoon, regel maar een slaapplek bij een nieuwverworven chickie ik ben er niet!
Oh geweldig, jij er ook nog even overheenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh geweldig, jij er ook nog even overheen
quote:
Klinkt goedquote:
Zal aan je denken als ik straks wel in bad zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn te erg.![]()
Ik wil met een fles wodka in een warm bad zakken, pestkoppen!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik straks wel in bad zit
Jawoor, hij mag er weer overheen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh geweldig, jij er ook nog even overheen
Aan het dansen. Ws op het podium tussen 2 damesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is die kleine player aan het doen dan?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawoor, hij mag er weer overheen.
Jouw tijd komt nog wel jochie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawoor, hij mag er weer overheen.
maarrrrquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn te erg.![]()
Ik wil met een fles wodka in een warm bad zakken, pestkoppen!
quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aan het dansen. Ws op het podium tussen 2 dames
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
trut!
En ik heb het al zo koud, zit hier als een omaatje met een dekentje
bquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
maarrrr
a) je hebt geen fles wodka
b) je hebt geen warm bad
c) je hebt wel een fles wodka maar je bedoelde een met wodka gevulde fles wodka
Discoquote:
Sexy huh?quote:
That is gayquote:
wederom bquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
a) je geiser is stuk
b) je hebt geen badkuip
Naar de disco gaan om met chickies te dansen is niet gay, tssskquote:
een broek, lange sokken en laarzenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je aanhebt onder die deken
Dat dan weer wel als het om die chickies gaat. Als het om het dansen gaat dan zou ik toch gaan twijfelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naar de disco gaan om met chickies te dansen is niet gay, tsssk
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Maar je Snuggie is toch ook fijn?
Het tocht hier gewoon zo, stom oud kuthuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan ook gewoon de kachel hoger zetten?
Of in bad gaan met een fles wodka uiteraard
Jij bent echt naar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan ook gewoon de kachel hoger zetten?
Of in bad gaan met een fles wodka uiteraard
Jullie zijn allemaal strontvervelendquote:
Kan nog steeds sexy zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een broek, lange sokken en laarzen
Sedan naar? Nee Sedan is een heel ardige jongenmanquote:
Sorry The Don.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal strontvervelend
Ik doe nietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal strontvervelend
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
maaaaaaaaaaaaaaaaaar ik ben lief..... want ik heb een bad en drank... geen wodka die moet je zelf meenemen
O ja en als ik zeg dat ik een bad heb dan ben ik een trutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk heren, zo kan het dus ook!
Maar jij kan toch ook gewoon zeggen dat je huis geventileerd is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben best liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geen tieten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
O ja en als ik zeg dat ik een bad heb dan ben ik een trut
neuh een mutsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eng toch?quote:
Ziehier, weer een pluspunt voor engelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt geen tieten.
Jij zegt het op een gemene toonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar kan ik al helemaal niet tegen op concurreren natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ziehier, weer een pluspunt voor engel
Maar ik bedoel het liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij zegt het op een gemene toon
Ik geloof je niet meer!quote:
Jijquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ziehier, weer een pluspunt voor engel
Bloodhoundgangquote:
Hij mist wel meer dan datquote:
Welke letters?quote:
Jou?quote:
checkquote:
Ik heb een alleenstaande papa's bannerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat een lelijke alleenstaande mama's in die banner zeg
We doen iets niet goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een alleenstaande papa's banner
onder mijn dekentje!quote:
Zo zie je maar weer het kan altijder ergerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat een lelijke alleenstaande mama's in die banner zeg
En ze zijn nog jonger ook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer het kan altijder erger
En ook een advertentie om mijn intimiteit en sexualiteit weer van de basis af op te bouwen.quote:
Ik dacht dat de wetenschap je wel blij voor me zou makenquote:
Dat is voor sommige juist een pluspuntquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook een advertentie om mijn intimiteit en sexualiteit weer van de basis af op te bouwen.
In kasteel de schans
Niet met die koppen hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor sommige juist een pluspunt
Ach zo lang ze nog niet zo knap als mij zijn kan het altijd ergerquote:
Oh, ja, hiep hoiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wetenschap je wel blij voor me zou maken
Waarschijnlijk dat laatstequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een ad voor 45+ dating...ik mag hopen dat het dus daten van dames van 45+ is en men niet mij als 45+ beschouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |