Die krijg ik juist niet, die krijg ik altijd als ik mn auto aan mn moeder uitleenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar, ik krijg alleen maar parkeer boetes.
ik kreeg er van de week eentje binnen van boven de 200 euro.. ik schrok me de pleuris want ik rij bijna nooit meer zo hard.,...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je goed, is gelukkig alweer een tijdje geleden dat ik zulke hoge gehad heb
succes (wat ga je doen?)quote:
quote:
Conclusie : Door seks gaat de wereld naar de klotequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Als kind zijn dingen nog zo heerlijk simpel.
Toen kreeg je nog gewoon briefjes in je la met:
Wil je verkering met mij? Kruis aan ja of nee.
Zo simpel was het! En dan liep je vervolgens elke pauze hand in hand over het schoolplein, wisselde je je lunch uit en dat was het.
ik hou het allemaal nog steeds zo simpel, de vrouwen die ik tegen kom alleen niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Als kind zijn dingen nog zo heerlijk simpel.
Toen kreeg je nog gewoon briefjes in je la met:
Wil je verkering met mij? Kruis aan ja of nee.
Zo simpel was het! En dan liep je vervolgens elke pauze hand in hand over het schoolplein, wisselde je je lunch uit en dat was het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, en dat de reden is waarom ik zo over je muziek praat terwijl het me volledig worst zal zijn waar je naar luistertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zoals ik ermee zal moeten leren leven dat ik hierom altijd op de kast ga.
*schuift een borrel naar je toe* Het komt goed schatjequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou het allemaal nog steeds zo simpel, de vrouwen die ik tegen kom alleen niet...Tegenwoordig moet je dat smsen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ben ik trouwens wel met je eens. de rest van het nummer is echter zo bar slecht dat ik dat na vandaag niet nog een keer zal horenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]Je bent zelfs niet met me eens dat dat ene stukje gewoon geweldig is.
That's it. Ik stop met neuken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Conclusie : Door seks gaat de wereld naar de klote![]()
Vind Aphex Twin gewoon 3x niets, ook dat nummer en dat stukje niet. Sorry.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
Je bent zelfs niet met me eens dat dat ene stukje gewoon geweldig is.
Ik kan me nl wel voorstellen dat mensen het langdradig vinden, want frankly, dat is het ook.
Maar dat ene stukje.
KFCquote:
Ik begreep echt niet dat mensen dat muziek durfden te noemen, die vage verzameling rare geluidjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat ben ik trouwens wel met je eens. de rest van het nummer is echter zo bar slecht dat ik dat na vandaag niet nog een keer zal horen
Het erge is. Dat weet ik eigenlijk ook wel. Maar dat moment he, die sprong op die kast is zo snel gemaakt! En zie er dan maar weer vanaf te komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat de reden is waarom ik zo over je muziek praat terwijl het me volledig worst zal zijn waar je naar luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |