hey, ik ken dat kutnummer toch gewoon? Oorkanker komt in de buurt om een KLBterm te jattenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bemoei je gewoon niet tegen muziek waar je te weinig van weet om een oordeel te kunnen vellen dan HW.
Chris Cunningham.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wel zijn enige toffe track.
Clip is ook zo tof.
Rot toch op man, ga jij maar weer gewoon lekker muse luisteren, meneertje "alles wat ik niet leuk vind is kutmuziek. "quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, ik ken dat kutnummer toch gewoon? Oorkanker komt in de buurt om een KLBterm te jatten.
Zit wat in. De eigenlijk "not done" verhalen verzwijgen komt pas laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is 10 he, dat scheelt. Maar wb liefdesdingen is ie verbazingwekkend openhartig
quote:Gemeente: Deventer
Datum: 08 januari 2011
Tijdstip: 13.29
Toegestane snelheid: 50km/h
Gemeten snelheid: 64km/h
Gecorrigeerde snelheid: 61km/h
Opgelegde Sanctie: ¤ 61.00
Administratiekosten ¤ 6.00
Te betalen: ¤67.00
Precies, als ie al die dingen uit gaat halen die een moeder niet wil wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. De eigenlijk "not done" verhalen verzwijgen komt pas later
quote:
een muziek"discussie" en ik ben het eens met HWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
men, als ik in die tijd iets achterlijk vond was het dit wel... nog nooit zoiets gehoord wat zo irritant klonk toen, maar dat is inmiddels wel achterhaald.
Nee, qua muziek komen wij er nooit uit.
Volgens mij komt dat omdat ze eerst nog niet zo doorhebben dat verliefderige dingen heel ingewikkeld moeten zijn, zoals volwassenen het doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zit wat in. De eigenlijk "not done" verhalen verzwijgen komt pas later
En ik weet dus ook precies waar die flitskliko's staan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog aan die weg gewerkt
Tot hij doorkrijgt dat moeders dat allang wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, als ie al die dingen uit gaat halen die een moeder niet wil weten
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
Och, een permanente herinnering aan ons uitje
nee, alles wat ik niet leuk vind, VIND ik kutmuziek.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rot toch op man, ga jij maar weer gewoon lekker muse luisteren, meneertje "alles wat ik niet leuk vind is kutmuziek. "
Zet het maar tussen aanhalingstekens ja, want iets alleen maar afzeiken vind ik geen discussie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
een muziek"discussie" en ik ben het eens met HW
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Jouw gemis, niet het mijne!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, alles wat ik niet leuk vind, VIND ik kutmuziek.
Ach, who am I kidding, het is gewoon kutmuziek.
Volwassenen maken het ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ze eerst nog niet zo doorhebben dat verliefderige dingen heel ingewikkeld moeten zijn, zoals volwassenen het doen.
Doe je goed, is gelukkig alweer een tijdje geleden dat ik zulke hoge gehad hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaaden naast die van 350 en 250 euro van de afgelopen paar maanden is dit een schijntje
Mijn record tot dan toe was 280 euro volgens mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe je goed, is gelukkig alweer een tijdje geleden dat ik zulke hoge gehad heb
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tot hij doorkrijgt dat moeders dat allang weten
Ik zal ermee moeten leren levenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaaden naast die van 350 en 250 euro van de afgelopen paar maanden is dit een schijntje
Haha ja idd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ze eerst nog niet zo doorhebben dat verliefderige dingen heel ingewikkeld moeten zijn, zoals volwassenen het doen.
Idd. Als kind zijn dingen nog zo heerlijk simpel.quote:
Net zoals ik ermee zal moeten leren leven dat ik hierom altijd op de kast ga.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal ermee moeten leren leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |