Volgens mij beginnen volgende week de voetbalplaatjes weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef Joysa het volgende:
Het zijn weer Albert Heijn hamsterweken !
Arme jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
verlos mij van het kwaad dat zuidlimburgse collega heet
ik begin er een zenuwinzinking van te krijgenalle dagen drama, huilen, gesprekken. Ik voel me leeggezogen.
die zie ik nu pas!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Dwyn het volgende:
Haha, cool. Die hamster kijkt echt alsof hij het einde van de wereld bereikt heeft
ik wil dan ook mee!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Arme jij
Zal ik 'r een schop komen geven?
Huilen en drama op het werk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
verlos mij van het kwaad dat zuidlimburgse collega heet
ik begin er een zenuwinzinking van te krijgenalle dagen drama, huilen, gesprekken. Ik voel me leeggezogen.
ik herb vandaag 12 pakjes lipton thee gekocht bij de AHquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef Joysa het volgende:
Het zijn weer Albert Heijn hamsterweken !
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik herb vandaag 12 pakjes lipton thee gekocht bij de AH
Ik heb een brabander op mn werk.. moet altijd aan jou denken als hij praatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik huil niet hoor, ik kan alleen nog maar dit:
en ik ben niet eens een brabanderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een brabander op mn werk.. moet altijd aan jou denken als hij praat
Ja maar jij praat wel brabants JONGE!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik ben niet eens een brabander
Joah!!! Samen een bitchfight houdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dan ook mee!!!
en dan mag SQ hier komen werken
*trekt dr kensington uggs aan*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah!!! Samen een bitchfight houden
Dan hou ik d'r vast, en mag jij schoppen en slaan
He bah... dat is vervelend.. gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Dwyn het volgende:
De opa van mijn nichtje is net overleden, op de verjaardag van mijn neef.
Dankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
He bah... dat is vervelend.. gecondoleerd.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Dwyn het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef Dwyn het volgende:
Morgen kun je al niet meer zien dat ze zwanger is geweest.. weddenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Doutzen is bevallen van een zoontje
Nee, we hebben hier vanmiddag drie uur zitten dramatieken met het team, dus ben niet aan pauze toegekomenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Leuke plate:
[ afbeelding ]
maar om nou 1 plate te gaan bestellen....
SQ was jij nog teruggegaan naar KV voor die Essence plates?
Dat is altijd zo bij die modellenmeisjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Morgen kun je al niet meer zien dat ze zwanger is geweest.. wedden
Ohai!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef Graseter het volgende:
Dat is lang geleden dat ik hier ben geweest.
als je de voorraad lego op zolder zag zou je het wel denkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach de meeste mannen zijn toch net kinderen.
JA!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zouden ballenbakken moeten maken voor volwassenen, die wat dieper zijn
Welquote:
Fijn zijn ze hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Sheldon
OMG, het tweede cremelakje van CND is ook al een onecoater
boozyshop zond mij 5 lipsticks. Dat was echt fantastisch!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb 5 lipsticks besteldDie zijn echt heel fijn!
HAHA het is dat ik niet aan filmpjes doe anders zou ik zo eentje opnemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boozyshop zond mij 5 lipsticks. Dat was echt fantastisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop regelmatig lipstick, maar als ik het dan op doe, voelt het altijd een beetje clownesque aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind lipstick echt de kutste make-up op aarde
daarom koop ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik koop regelmatig lipstick, maar als ik het dan op doe, voelt het altijd een beetje clownesque aan.
Kak! Zo direct even kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Pssst, L.A Girl nu 60% korting bij Boozyshop!
Dus ook de Metal lakjes! http://www.boozyshop.nl/la-girl-m-10.html
Orly verrassingspakket.. http://www.boozyshop.nl/orly-orly-verrassingspakket-p-2221.html
Ja, ik wou dat ik dat ook konquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom koop ik het ook niet meer
nee, ik heb een scheve mond, dus ik probeer er zo min mogelijk aandacht op te leggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Jullie kunnen dat gewoon niet rocken!![]()
[ afbeelding ]
Bwhehequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boozyshop zond mij 5 lipsticks. Dat was echt fantastisch!
vierrrquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:55 schreef Joysa het volgende:
2 opi's in een envelop, hoeveel postzegels zijn dat ook alweer?
Ja kak, nou moet ik na het eten gaan bestellen... zeg dat soort dingen nou niehiet....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Pssst, L.A Girl nu 60% korting bij Boozyshop!
Dus ook de Metal lakjes! http://www.boozyshop.nl/la-girl-m-10.html
Orly verrassingspakket.. http://www.boozyshop.nl/orly-orly-verrassingspakket-p-2221.html
Better be fast, het gaat hardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja kak, nou moet ik na het eten gaan bestellen... zeg dat soort dingen nou niehiet....
Jamaarquote:
Vanaf minuut 2.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb de hik.
Can't breath. Omg. Lijkt wel of er een kip geslacht wordt, zoveel kabaal maak ik.
Bwhehehe, sukkel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Mirjam het volgende:
zucht
mijn vriend leest recepten maar half, waardoor hij ze iedere keer verkloot, en dan gaat klagen dat het er niet duidelijk staat
of je lees het hele recept even door
'zet 800 ml. water klaar'quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
'zet 800 ml. water klaar'
(kip tandoori)
wat doet meneer? flikkert die 800 ml. bij de kip![]()
als hij nou gelezen had, had hij gezien dat 500ml. van die 800 bij de rijst had gemoeten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Gek hoor, dat het dan niet helemaal lekker is... Zeg maar tegen m dat ik dit tegen m doe:
quote:
Saus met kipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb de kip tandoori soep kunnen redden door een maizena actie
dus nu kip tandoori met extra veel saus![]()
lakjes?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Saus met kip
Oh kak, moest ik nou nog lakjes voor jou zoeken ofniet? Weet het niet meer
Dat was het. Ik schrijf het op en ik zal kijken of ik ze ergens tegenkomquote:
Ohhhhhhhhhhhhhh wat gaaaaf! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ff inbreken...ik ga weer oma worden!!!
Dit keert gaat het goed, ik weet het zeker
Ik denk telkens dat jij ijsdraakje bent door je UIquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat was het. Ik schrijf het op en ik zal kijken of ik ze ergens tegenkom
Ik heb toch heul geen palmboom.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij ijsdraakje bent door je UI
Wat gaafffff!!! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Feli!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Eh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb toch heul geen palmboom.
Ja maar als je niet recht kijkt en scrollt dan lijkt het best welquote:
opoe puckzzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Lindytje het volgende:
SQ, ik zit mijn nagels weer eens te repareren, en ik ben nog steeds zooooo blij dat jij toen in den beginne de silkwraps in de swapdoos hebt gegooid!!![]()
Ja, zékers!! Anders had ik weer alles kunnen kortwieken. Ik ben je dankbaarquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat super!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
Barcelonaquote:
QFT.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat was het. Ik schrijf het op en ik zal kijken of ik ze ergens tegenkom
quote:
Zo, heb nu geen Ijsdraakje UIquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Ze eten hier trouwens alles met pindakaas. Kalkoen, kip, ham, kaas...
Ja, en het is echt een weirde combo I have to say. Geef mij maar gewoon m'n peanutbutterjellysandwichquote:
piccccsss!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb echt übergeyle nagels, al zeg ik het zelf!
CG hot lava love 2 laagjes en dan een laagje Ruby Pumps
Morgen pics! Bagger licht hier nu, dan komen ze niet tot hun rechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
piccccsss!
oja kak ik moet ook nog lakken. eerst maar even badkamer poetsen
Wauw, wat stóer!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben trouwens al 3 weken gestopt met roken![]()
En ik heb nog geen 1x behoefte gehad om een peuk te roken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo, heb nu geen Ijsdraakje UI
Pindakaas met jam
Wat ontzettend leuk Puckzzz!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
da's het enge, die heeft ie alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
Misschien moet BB een bril aan gaan schaffen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Stormqueen het volgende:
my attempt at huilllach:
[ afbeelding ]
Zo zit ik ook altijd te xboxen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
bb: hey, als ik dichter bij de TV zit is het beeld echt veel scherper!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh....![]()
Enne, doe eens een bier-shot
get out of the slappe lach and get into the huillach!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef Lindytje het volgende:
Kak SQ, ik doe mijn best, maar mijn wenkbrauwen doen niet mee...
quote:
hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
bb: hey, als ik dichter bij de TV zit is het beeld echt veel scherper!
[ afbeelding ]
Bwhehehe, Okkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Whut ben jij aan t doen??
yousa sekcsay dike!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Voorproefje van mijn geyle nagels
[ afbeelding ]
Haaaaaahahahhahahah!! Doos!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Joysa dan:
[ afbeelding ]
tettersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
Vooruit, ook eentje voor Joysa:
[ afbeelding ]
Dan heb ik wel heel breed haarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef Diconnected het volgende:
Lin je haar is ook tof als je het niet stijlt
net gewassen ist besser!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Zoek de verschillen!!
Lin's haar dat net gewassen is en niks aan gedaan:
[ afbeelding ]
Vs.
Lin's haar dat gestyled is
[ afbeelding ]
Heul nietquote:
Los haar!!quote:
nee wij niet ofzoquote:
Nee, daar heet dat orange!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:14 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Omnomnom sinasappel
Ik ook niet, en ik word een beetje moe... dat wordt een lekker lapie zometeen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb geen inspiratie meer voor poses.
Slaapjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik word een beetje moe... dat wordt een lekker lapie zometeen!
Waar gaat de sollicitatie heen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Slaapjes
Ik ga zo maar eens even een sollicitatie formulier brengen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanaf minuut 2.
Kreeg ik doorgestuurd omdat ik zo vaak de hik heb.
Ik heb me kostelijk vermaakt met julliequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ik had weer es bier gedronken geloof ik
We wachten af, het scheelt dat het toch geen holo-weer is....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
Zoeper: ik heb nog maar es gemaild naar die Bulgaren
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Vanochtend heeft dus blijkbaar één van mijn collega's dronken in de winkel gestaan
nog dronken, of al dronken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Vanochtend heeft dus blijkbaar één van mijn collega's dronken in de winkel gestaan
Nog dronken. Hij was gelijk door gegaan vanuit een of ander feest.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog dronken, of al dronken?
Wanne faal
pak dan vrij ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nog dronken. Hij was gelijk door gegaan vanuit een of ander feest.
Dit krijgt nog wel een staartje.
Dat heeft mijn lief ook wel eens gedaan. Alleen stond die niet in een winkelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nog dronken. Hij was gelijk door gegaan vanuit een of ander feest.
Dit krijgt nog wel een staartje.
Vreselijk. Mijn moeder smste me dat ze erheen was geweest en dat ze veel had gekocht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Mirjam het volgende:
ik ga morgen een foto-repo maken op de kamasutra beurs
I can come?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Mirjam het volgende:
ik ga morgen een foto-repo maken op de kamasutra beurs
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij lopen daar goed veel vieze mensen rond
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MN OGEN, HET BRANDT, WAT DOE JE
En ik bacos.... hallo kater... *misselijk is*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ik had weer es bier gedronken geloof ik
Ik LOLdequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vreselijk. Mijn moeder smste me dat ze erheen was geweest en dat ze veel had gekocht.
Too much information
Bwhehehehehe, inderdaad. Dat wil je echt niet weten van je moeder neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vreselijk. Mijn moeder smste me dat ze erheen was geweest en dat ze veel had gekocht.
Too much information
Ja, ik later ook. Mijn pa heeft zware reuma. Ik weet niet wat ze allemaal van plan is. Arme man.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik later ook. Mijn pa heeft zware reuma. Ik weet niet wat ze allemaal van plan is. Arme man.
misschien heeft ze wel juist vette Tarzans nodig om aan d'r bevrediging te komen daardoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik later ook. Mijn pa heeft zware reuma. Ik weet niet wat ze allemaal van plan is. Arme man.
Iew, daar wil ik niet aan denkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel juist vette Tarzans nodig om aan d'r bevrediging te komen daardoor
Ik wil de mijne nog eens laten uitbreiden door tattoo mania. Alleen is de wachtlijst gigantischquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil weer een tattoo laten zetten, maar ik kan maar niet beslissen bij wie ik eens zal binnen wandelen.
Ik heb maar 3 woorden nu, maar mijn grote tattoo was inderdaad nogal duur. Ik dacht 300 euro ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil de mijne nog eens laten uitbreiden door tattoo mania. Alleen is de wachtlijst gigantischEn o ja.. Je hebt er ook geld voor nodig of zoiets
Ehquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
Kan best. Maar zolang ik er nog niet uit ben wat ik precies wil; wacht ik er nog maar mee. Zit er ook aan te denken om em freehand te laten zetten; maar voorlopig vindt mijn vriend het ook niet goedAhja; komt nog wel; ben ik van overtuigd
Waar heb je je andere tattoos laten zetten? En heb je al een idee wat je wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |