Hier blijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zal ik nog even wow-en of zal ik een tukje doen of gewoon maar hier blijven?
zo 1 met een drolletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, zien
[..]
POEP LEGO![]()
Mart mart, kun je geen poep smiley maken?
vet en onzekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Just checkingDiep vanbinnen ben ik vet onzeker
![]()
Ik wil dat misschien wel op m'n pc bovenquote:
quote:
quote:POEP LEGO![]()
Mart mart, kun je geen poep smiley maken?
oh ja is een fase... morgen is het weer wat andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo is het nu Koen meloen?
Ja, die ene met dat rode hoofd en dan een drolletjequote:
Zou ik even wat moeten rond vragen, misschien heb ik er nog wel eentje liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dat misschien wel op m'n pc bovenIemand een versie voor mij?
![]()
in de usenet winkelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nee. Ik doe alleen TUX en wintendos XPquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die ene met dat rode hoofd en dan een drolletje![]()
Maar dat was het gisteren ook alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja is een fase... morgen is het weer wat anders
Ik ben vet en onzeker inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vet en onzeker![]()
geloof er niets van en wrom werd ie al gepost ... voor ik klaar was ...
hee jeetje zeur eens niet zo johquote:
en met zelfspot kom je ook een eindquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vet en onzeker inderdaadHoe wist jij dat?
Maar ik doe gewoon alsof ik heel zeker ben, vaak kom ik dan een heel eind
Ik doe alleen maar een constatering van een feit en wil graag weten waaromquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hee jeetje zeur eens niet zo joh
Wil je dat doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou ik even wat moeten rond vragen, misschien heb ik er nog wel eentje liggen
Ik snap niet hoe die werkt en ben veels te bang voor ellende daarmeequote:
XP is irritant voor mij omdat het eigenlijk te oud is.... Dus misschien sparen voor een grotere interne hdd en dan een nieuwe install met 7quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen TUX en wintendos XP..
gewoon er door heen bluffen !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vet en onzeker inderdaadHoe wist jij dat?
Maar ik doe gewoon alsof ik heel zeker ben, vaak kom ik dan een heel eind
Ja, is meestal wel het bestequote:
denk dat je meer hebt aan een sloot extra geheugenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dat doen?![]()
[..]
Ik snap niet hoe die werkt en ben veels te bang voor ellende daarmee![]()
[..]
XP is irritant voor mij omdat het eigenlijk te oud is.... Dus misschien sparen voor een grotere interne hdd en dan een nieuwe install met 7
Zag je hem, zag je hem?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel het besteTenzij het echte vrienden zijn, dan niet
Ik heb ook alleen maar ouwe troep aan hardware staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dat doen?![]()
[..]
[..]
XP is irritant voor mij omdat het eigenlijk te oud is.... Dus misschien sparen voor een grotere interne hdd en dan een nieuwe install met 7
nee dan moet je gelijk slaan !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel het besteTenzij het echte vrienden zijn, dan niet
Heb er hier wel eentje maar weet alleen niet hoe en wat met die is dus dat moet ik eerst nog even testenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dat doen?![]()
[..]
[..]
tja wat voor de 1 oud is is voor de ander nieuw ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar ouwe troep aan hardware staan... Dus ja
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |