oi, waar blijf je nou op msn? HM?quote:
ik ben goed in figuur poepen!1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ST, gaan we synchroon poepen
Kom je met mijn lego spelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, vrouwen mogen maar weinig van jou
Ik mocht ook al niet met lego spelen
Dat lijkt me ook wel zo verstandig Trevquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet jij allemaal heel goed
Ik zou met een probleem eerder naar jou gaan dan naar stu
* Barretje80 weet heeeeeuuull wat meer van techniek dan jij!!quote:
dat kan ik nergens terug vinden in msn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe heet je webcam dan in msn?
Nee, je hebt gelijk, je doet alleen maar kleinerend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je nu iets niet MAG dan?
Ik ben namelijk heel technischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeft niets met jou te maken hoor. Gewoon met vrouwen en techniek
Waarom denk je dat? Hoeveel weet ik dan van techniekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 weet heeeeeuuull wat meer van techniek dan jij!!![]()
hoeveel lego wil je hebben!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, vrouwen mogen maar weinig van jou
Ik mocht ook al niet met lego spelen
Maar denk dat ik me meestal wel zelf goed redquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel zo verstandig Trev
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben goed in figuur poepen!1
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben goed in figuur poepen!1
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, je doet alleen maar kleinerend.
[..]
Ik ben namelijk heel technisch
Bij mijn pappie en mammie staat er nog heel veel op zolderquote:
quote:
Ik kan ook best iets minder oppervlakkig zijn hoor, maar niet op het forumquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar denk dat ik me meestal wel zelf goed red
ja ik hebt jou toegevoegd maar dr gebeurt nie veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi, waar blijf je nou op msn? HM?
Extra->audio en video instellen en dan onderaan op volgende klikken, als het goed is kan je dan zien wat voor een cam je hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ik nergens terug vinden in msn?
Je houdt niet meer van me he?quote:
stu z'n forum alter-egoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan ook best iets minder oppervlakkig zijn hoor, maar niet op het forum![]()
wat is jouw dingie dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja ik hebt jou toegevoegd maar dr gebeurt nie veel
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van me he?
merciquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Onderin het lijstje de driver
http://driver-toshiba.blo(...)00d-drivers-for.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |