Ik kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig geen ziekenhuisbed meer kan zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh geweldig, je moest eens weten hoe opgelucht ik nu ben. Als ik ergens geen zin in heb voorlopig dan is het wel in een ziekenhuisopname.
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallenquote:
Zeg je nuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallen
Ja, dat is ook niet zo erg, als het maar goed komt. Ik hoop wel dat die betablocker straks een beetje gaat helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig geen ziekenhuisbed meer kan zien![]()
Dus je calciumgehalte is ook weer te hoog. Het duurt soms best een tijdje voordat ze de medicatie helemaal op maat voor je geregeld krijgen.
Hier nog eentje. Maar ik heb goed hoop dat februari ons nog wat gaat gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallen
Doe eens teruglezen Pietje, ik heb niet één keer gemopperd op de sneeuw. Een paar weken geleden meldde ik hier nog dat ik liever de sneeuw dan de regen had.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Maar ik heb goed hoop dat februari ons nog wat gaat geven
Nein, ich bin nur ein Tag auf die Messe gewesen. De eerste dag, volgende keer ga ik de tweede, of beter nog laatste dag. En probeer ik van tevoren afspraken te regelen. Dat werkt efficiënter. Al doende leert menquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Drei Tagen op de beurs hin- und hergelaufen? Je zult wel Plattfüsse hebben
Ja, ik vond van die hollow points meteen weer zo drastisch, maar jij denkt dat, dat dus wel gewoon kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goed plan, rubber kogels gebruiken tegen studenten
Ik denk dat Hillen er wel brood in ziet, zo'n goedkope missie van zijn mannen dicht bij huisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vond van die hollow points meteen weer zo drastisch, maar jij denkt dat, dat dus wel gewoon kan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef hondjes het volgende:
CC ook weer veilig thuis.
Mooi.
Kwam meneer vandaag thuis, ziek en koorts.
Die komt nooit ziek thuis, dus ik thermometer en anti-grippine halen.
Kom ik thuis, is de vogel gevlogen.
Zit natuurlijk alweer op zijn werk.
Morgen gaan we de auto halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Heb je het alvast in huis, want morgen blijft ie natuurlijk wel in bed liggen
De remklauwen bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Morgen gaan we de auto halen.
Want ze hadden vergeten dat de remblokken rood moesten
Dus dat hebben ze nog veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |