Ik kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig geen ziekenhuisbed meer kan zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh geweldig, je moest eens weten hoe opgelucht ik nu ben. Als ik ergens geen zin in heb voorlopig dan is het wel in een ziekenhuisopname.
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallenquote:
Zeg je nuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallen
Ja, dat is ook niet zo erg, als het maar goed komt. Ik hoop wel dat die betablocker straks een beetje gaat helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig geen ziekenhuisbed meer kan zien![]()
Dus je calciumgehalte is ook weer te hoog. Het duurt soms best een tijdje voordat ze de medicatie helemaal op maat voor je geregeld krijgen.
Hier nog eentje. Maar ik heb goed hoop dat februari ons nog wat gaat gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallen
Doe eens teruglezen Pietje, ik heb niet één keer gemopperd op de sneeuw. Een paar weken geleden meldde ik hier nog dat ik liever de sneeuw dan de regen had.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Maar ik heb goed hoop dat februari ons nog wat gaat geven
Nein, ich bin nur ein Tag auf die Messe gewesen. De eerste dag, volgende keer ga ik de tweede, of beter nog laatste dag. En probeer ik van tevoren afspraken te regelen. Dat werkt efficiënter. Al doende leert menquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Drei Tagen op de beurs hin- und hergelaufen? Je zult wel Plattfüsse hebben
Ja, ik vond van die hollow points meteen weer zo drastisch, maar jij denkt dat, dat dus wel gewoon kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goed plan, rubber kogels gebruiken tegen studenten
Ik denk dat Hillen er wel brood in ziet, zo'n goedkope missie van zijn mannen dicht bij huisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vond van die hollow points meteen weer zo drastisch, maar jij denkt dat, dat dus wel gewoon kan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef hondjes het volgende:
CC ook weer veilig thuis.
Mooi.
Kwam meneer vandaag thuis, ziek en koorts.
Die komt nooit ziek thuis, dus ik thermometer en anti-grippine halen.
Kom ik thuis, is de vogel gevlogen.
Zit natuurlijk alweer op zijn werk.
Morgen gaan we de auto halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Heb je het alvast in huis, want morgen blijft ie natuurlijk wel in bed liggen
De remklauwen bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Morgen gaan we de auto halen.
Want ze hadden vergeten dat de remblokken rood moesten
Dus dat hebben ze nog veranderd
is ook een mooie, maar kon je gewoon vandaag hem niet in de winkel ophalen?/ want morgen is het zaterdag en weet niet of ze dan ook bezorgen en moet je tot maandag wachten op je nieuwe speeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef remlof het volgende:
Ah wilkommen zurück Kopierkatze
Heb m'n Android Tablet bestelling net geannuleerd, want moest tot 15 februari wachten,
En opnieuw besteld en nu krijg ik 'm morgen denk hoop ik
* mooi.quote:
Nee, ze leveren 'm alleen via de webshop. En ja ze bezorgen op zaterdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is ook een mooie, maar kon je gewoon vandaag hem niet in de winkel ophalen?/ want morgen is het zaterdag en weet niet of ze dan ook bezorgen en moet je tot maandag wachten op je nieuwe speeltje
Net ontdekt, kippenvel hiero. Hoewel het gewoon een cover is (van de Bee Gees) wist ze het weer te brengen of ze het zelf bedacht heeft.quote:
Hier ook. Zo bijzonder hoe ze haar eigen draai aan het nummer geeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Net ontdekt, kippenvel hiero. Hoewel het gewoon een cover is (van de Bee Gees) wist ze het weer te brengen of ze het zelf bedacht heeft.
nou dan maar hopen dat ze het morgen bij je afleverenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze leveren 'm alleen via de webshop. En ja ze bezorgen op zaterdag
Ik hoop alleen dat ze niet ook liegen over het op voorraad hebben
Geen aardappelen? Smakelijk voor straks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef hondjes het volgende:
Erwtensoep..
pak spliterwten, hamlappen, en speklappen.
Drie buillon blokjes aan de kook.
Na twee uur de groente erbij, en de worst in apart pannetje koken, daarna snijden
Over drie uur Soep
Doe je er geen lekkere varkenspoot in?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef hondjes het volgende:
Erwtensoep..
pak spliterwten, hamlappen, en speklappen.
Drie buillon blokjes aan de kook.
Na twee uur de groente erbij, en de worst in apart pannetje koken, daarna snijden
Over drie uur Soep
Het lijkt ook niet, als ik het zo beschrijf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De remklauwen bedoel je?
Weet niet of ik dat nu wel zo mooi vind bij zo'n chique kar. Maar alvast veel rij- en remplezier gewenst
"I ain't finished"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier ook. Zo bijzonder hoe ze haar eigen draai aan het nummer geeft.
Zoals zij was er echt maar een.
Dat het nog maar lang onrustig mag blijven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef Coos het volgende:
De ME is nu toch charges aan het uitvoeren bij het ministerie van onderwijs.
quote:Studenten rukken op naar Binnenhof
DEN HAAG - De politie heeft vrijdagmiddag het Binnenhof afgesloten nadat een groep protesterende studenten optrok richting het regeringscentrum. De jongeren waren op het Malieveld om te protesten tegen de bezuinigingen op het onderwijs van het kabinet Rutte.
Hij is al verkochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Coos het volgende:
Zat ik net in een paar oude mappen te kijken, kwam ik deze nog tegen.![]()
[ afbeelding ]
Die advertentie stond bij mij in een map van 2008 dus die gozer zal inmiddels wel weer gescheiden zijn.quote:
Smerige hufters zijn het, allemaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Coos het volgende:
En we hebben er weer een!![]()
PVV staat toch voor Partij Voor Veroordeelden![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-het-gezicht.dhtml
Het laffe hondengehalte is daar zó hoog!
deze is toch ook mooi heur !quote:
gewoon op water en brood zetten..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)jf-in-kleine-cel.htm
Dikke man kan niet gedijen in de gevangenis.
Ja, is een prachtig concert.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is toch ook mooi heur !![]()
vin ik dan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Coos het volgende:
Zat ik net in een paar oude mappen te kijken, kwam ik deze nog tegen.![]()
[ afbeelding ]
die heb ik niet helemaal afgeluisterd om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is een prachtig concert.
Deze kende ik al van dat concert, die is ook prachtig.
welke Ben ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de tattoos van Ben vind je zeker ook niet mooi
Saundersquote:
Gearresteerde had net een meisje van 10 vermoord en riep de brigadier in het gezicht "en ik zou het morgen weer doen" waarop de brigadier zijn zelfbeheersing verloor en de verdachte een klap in het gezicht gaf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Coos het volgende:
En we hebben er weer een!![]()
PVV staat toch voor Partij Voor Veroordeelden![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-het-gezicht.dhtml
Het laffe hondengehalte is daar zó hoog!
dat is die gast van voice of holland, maar dat kijken jij en ik niet, wij houden alleen van echte stijlvolle muziek en zangers of zangeressenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah.. ik heb geen idee wie dat is![]()
doe is een pica dan ???
dan had ie toch wel een klein tikkie verdiendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Gearresteerde had net een meisje van 10 vermoord en riep de brigadier in het gezicht "en ik zou het morgen weer doen" waarop de brigadier zijn zelfbeheersing verloor en de verdachte een klap in het gezicht gaf.
Tsja, ik verzin ze ter plekke, maar het geeft natuurlijk maar aan hoe betrekkelijk dingen kunnen zijn. Enfin, voer voor hongerige onderbuikjes, Coos toch, tut tut tut
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah.. ik heb geen idee wie dat is![]()
doe is een pica dan ???
ow... ja vandaar dat ik het niet weetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is die gast van voice of holland, maar dat kijken jij en ik niet, wij houden alleen van echte stijlvolle muziek en zangers of zangeressen
Als-ie wint zal het wel een trend worden. Gelukkig gaan trends voorbijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
nee dat vind ik inderdaad niet mooi !!!
maar wel mooier dan zijn gebitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
nee dat vind ik inderdaad niet mooi !!!
heb van de toko, kutje gilgraag is uit eten met haar klas, dus ik lekker bami met stukjes kip en hete garnalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
En het is liflafjesavond...dus gewoon snackjes en rest chinees op eten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb van de toko, kutje gilgraag is uit eten met haar klas, dus ik lekker bami met stukjes kip en hete garnalen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, hij was dronken, vervelend en kwam uit mijn dorp.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Gearresteerde had net een meisje van 10 vermoord en riep de brigadier in het gezicht "en ik zou het morgen weer doen" waarop de brigadier zijn zelfbeheersing verloor en de verdachte een klap in het gezicht gaf.
Tsja, ik verzin ze ter plekke, maar het geeft natuurlijk maar aan hoe betrekkelijk dingen kunnen zijn. Enfin, voer voor hongerige onderbuikjes, Coos toch, tut tut tut
Hier meldt zich nog iemand die vanavond niet naar VOH gaat kijken, ik heb er elke keer als ik ernaar keek niets aan gevonden. Ik hoor je hier wel mopperen als de verkeerde heeft gewonnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Laysa het volgende:
Toch wel oke nieuws Disana...Gelukkig blijven je nieren stabiel. En ik kan me voorstellen dat je schrikt vanwege je hart. gelukkig is dat holter onderzoek niet zo ingrijpend. Wel goed dat ze daar verder mee gaan...en dat je speciale revalidatie krijgt.
Juist omdat je hart zo hard moet werken ben je gauw moe en heb je weinig energie. Vroeger ( een paar jaar teug eigenlijk maar) dachten ze dat de beste therapie was dat je dan maar niets meer deed. Gelukkig is dat veranderd en hebben ze door dat therapie met daarin een programma van bewegen op maat toch beter is om de condiie van het hart te verbeteren.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je dr tegen op ziet...Dikke knuffel![]()
Zelf moet ik ws over een anderhalve week even of onder narcose of een ruggenprik. niks ernstigs maar wel weer een heel gedoe, omdat narcose in mijn geval gevaarlijk kan zijn...maja...zo beginnen we het jaar maar weer goed zullen we maar denken
kloptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:57 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft charmed_angel die Ben in haar avatar, of zie ik dat verkeerd?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn er hier die graag mensen op de elektrische stoel willen hebben, dan is Jian nog lankmoedigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
Iemand met handboeien om nog slaan staat imo gelijk aan iemand die al out op de grond ligt nog effe een doodschop na geven.![]()
Hooguit de Advocaat van de Duivel .... en sowieso niet fanatisch, niet naar links en niet naar rechtsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat je ook een PVV-ert ben.
![]()
Maar zie de post van Scrut!
Iemand met handboeien om nog slaan staat imo gelijk aan iemand die al out op de grond ligt nog effe een doodschop na geven.![]()
Alle laffe honden verzamelen!! En dat doen ze nu bij de PVV. Enge bange mensjes.
En toch zijn er omstandigheden waarin jij tegengehouden zou moeten worden om niet hetzelfde te doen, ik weet het bijna zeker. Ik wel in elk geval, ik kan er zo een paar bedenken en jij ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
ik ook. als jij voor me op straat ligt met -van mij part- het bloed uit je oren en je bruine hemd aan. dan krijg je een flinke schop in je nsb-maag, klotenlulquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
. Ik wel in elk geval, ik kan er zo een paar bedenken en jij ook waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook. als jij voor me op straat ligt met -van mij part- het bloed uit je oren en je bruine hemd aan. dan krijg je een flinke schop in je nsb-maag, klotenlul![]()
fuck off, nazi
lekker banaantje er doorheen prakken:Pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Coos het volgende:
Lekker makkelijk vandaag. Net als de afdeling Nijmegen de kliekjes opmaken. In mijn geval een prakkie zuurkool wat ik over had van van de week opbakken. En dat is misschien nog wel lekkerder dan de eerste dag.
Ho Ho, stop maar, te fictief, te ongeloofwaardig, la maar, ik lees niet eens verder, wat een flauwekul, fantaseren doe je maar als je aan je zeentje legt te sjorren, idiootquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook. als jij voor me op straat ligt met ..............
Heb geen bananen in huis.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker banaantje er doorheen prakken:P
alles goed, linkse rakker?
Ik weet het welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef Coos het volgende:
Naaahhh...ik weet het niet. Heb een sterke zelfdicipline. In mijn wilde jaren vaak in vechtpartijen en veldslagen betrokken geweest maar klaar was klaar!
Daar kan je voor in behandeling hoor Jian.quote:
Lul niet zo dom Coos, ieder mens heeft z'n grenzen wat dat betreft. heb je kinderen waar je zielsveel van houdt ?, een lieve oude moeder, misschien ? Dan weet je ook waar je eventueel toe in staat bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kan je voor in behandeling hoor Jian.
Ik wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Coos, ieder mens heeft z'n grenzen wat dat betreft.
haha, altijd wat met die negers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb geen bananen in huis.
Alles goed verder en met jou? Zo na je eerste post te lezen wel goed geloof ik.
En over bananen gesproken, zaten we met zo'n stel ongeregeld in huis en natuurlijk moest er een scooterkoerier midden in de nacht langskomen. Dat bleek een neger te zijn en één van die gasten bij mij in huis, een hooligan, keihard zingen van Nee ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag.
Dan schaam je je toch ook het lazerus. Maar die gozer mag hier niet meer komen van de directie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |