Ik kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig geen ziekenhuisbed meer kan zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh geweldig, je moest eens weten hoe opgelucht ik nu ben. Als ik ergens geen zin in heb voorlopig dan is het wel in een ziekenhuisopname.
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallenquote:
Zeg je nuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallen
Ja, dat is ook niet zo erg, als het maar goed komt. Ik hoop wel dat die betablocker straks een beetje gaat helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig geen ziekenhuisbed meer kan zien![]()
Dus je calciumgehalte is ook weer te hoog. Het duurt soms best een tijdje voordat ze de medicatie helemaal op maat voor je geregeld krijgen.
Hier nog eentje. Maar ik heb goed hoop dat februari ons nog wat gaat gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel weer zin in hysterische taferelen nadat er 5 cm sneeuw is gevallen
Doe eens teruglezen Pietje, ik heb niet één keer gemopperd op de sneeuw. Een paar weken geleden meldde ik hier nog dat ik liever de sneeuw dan de regen had.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Maar ik heb goed hoop dat februari ons nog wat gaat geven
Nein, ich bin nur ein Tag auf die Messe gewesen. De eerste dag, volgende keer ga ik de tweede, of beter nog laatste dag. En probeer ik van tevoren afspraken te regelen. Dat werkt efficiënter. Al doende leert menquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Drei Tagen op de beurs hin- und hergelaufen? Je zult wel Plattfüsse hebben
Ja, ik vond van die hollow points meteen weer zo drastisch, maar jij denkt dat, dat dus wel gewoon kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goed plan, rubber kogels gebruiken tegen studenten
Ik denk dat Hillen er wel brood in ziet, zo'n goedkope missie van zijn mannen dicht bij huisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vond van die hollow points meteen weer zo drastisch, maar jij denkt dat, dat dus wel gewoon kan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef hondjes het volgende:
CC ook weer veilig thuis.
Mooi.
Kwam meneer vandaag thuis, ziek en koorts.
Die komt nooit ziek thuis, dus ik thermometer en anti-grippine halen.
Kom ik thuis, is de vogel gevlogen.
Zit natuurlijk alweer op zijn werk.
Morgen gaan we de auto halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Heb je het alvast in huis, want morgen blijft ie natuurlijk wel in bed liggen
De remklauwen bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Morgen gaan we de auto halen.
Want ze hadden vergeten dat de remblokken rood moesten
Dus dat hebben ze nog veranderd
is ook een mooie, maar kon je gewoon vandaag hem niet in de winkel ophalen?/ want morgen is het zaterdag en weet niet of ze dan ook bezorgen en moet je tot maandag wachten op je nieuwe speeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef remlof het volgende:
Ah wilkommen zurück Kopierkatze
Heb m'n Android Tablet bestelling net geannuleerd, want moest tot 15 februari wachten,
En opnieuw besteld en nu krijg ik 'm morgen denk hoop ik
* mooi.quote:
Nee, ze leveren 'm alleen via de webshop. En ja ze bezorgen op zaterdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is ook een mooie, maar kon je gewoon vandaag hem niet in de winkel ophalen?/ want morgen is het zaterdag en weet niet of ze dan ook bezorgen en moet je tot maandag wachten op je nieuwe speeltje
Net ontdekt, kippenvel hiero. Hoewel het gewoon een cover is (van de Bee Gees) wist ze het weer te brengen of ze het zelf bedacht heeft.quote:
Hier ook. Zo bijzonder hoe ze haar eigen draai aan het nummer geeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Net ontdekt, kippenvel hiero. Hoewel het gewoon een cover is (van de Bee Gees) wist ze het weer te brengen of ze het zelf bedacht heeft.
nou dan maar hopen dat ze het morgen bij je afleverenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze leveren 'm alleen via de webshop. En ja ze bezorgen op zaterdag
Ik hoop alleen dat ze niet ook liegen over het op voorraad hebben
Geen aardappelen? Smakelijk voor straks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef hondjes het volgende:
Erwtensoep..
pak spliterwten, hamlappen, en speklappen.
Drie buillon blokjes aan de kook.
Na twee uur de groente erbij, en de worst in apart pannetje koken, daarna snijden
Over drie uur Soep
Doe je er geen lekkere varkenspoot in?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef hondjes het volgende:
Erwtensoep..
pak spliterwten, hamlappen, en speklappen.
Drie buillon blokjes aan de kook.
Na twee uur de groente erbij, en de worst in apart pannetje koken, daarna snijden
Over drie uur Soep
Het lijkt ook niet, als ik het zo beschrijf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De remklauwen bedoel je?
Weet niet of ik dat nu wel zo mooi vind bij zo'n chique kar. Maar alvast veel rij- en remplezier gewenst
"I ain't finished"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier ook. Zo bijzonder hoe ze haar eigen draai aan het nummer geeft.
Zoals zij was er echt maar een.
Dat het nog maar lang onrustig mag blijven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:15 schreef Coos het volgende:
De ME is nu toch charges aan het uitvoeren bij het ministerie van onderwijs.
quote:Studenten rukken op naar Binnenhof
DEN HAAG - De politie heeft vrijdagmiddag het Binnenhof afgesloten nadat een groep protesterende studenten optrok richting het regeringscentrum. De jongeren waren op het Malieveld om te protesten tegen de bezuinigingen op het onderwijs van het kabinet Rutte.
Hij is al verkochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Coos het volgende:
Zat ik net in een paar oude mappen te kijken, kwam ik deze nog tegen.![]()
[ afbeelding ]
Die advertentie stond bij mij in een map van 2008 dus die gozer zal inmiddels wel weer gescheiden zijn.quote:
Smerige hufters zijn het, allemaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Coos het volgende:
En we hebben er weer een!![]()
PVV staat toch voor Partij Voor Veroordeelden![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-het-gezicht.dhtml
Het laffe hondengehalte is daar zó hoog!
deze is toch ook mooi heur !quote:
gewoon op water en brood zetten..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)jf-in-kleine-cel.htm
Dikke man kan niet gedijen in de gevangenis.
Ja, is een prachtig concert.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze is toch ook mooi heur !![]()
vin ik dan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Coos het volgende:
Zat ik net in een paar oude mappen te kijken, kwam ik deze nog tegen.![]()
[ afbeelding ]
die heb ik niet helemaal afgeluisterd om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is een prachtig concert.
Deze kende ik al van dat concert, die is ook prachtig.
welke Ben ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de tattoos van Ben vind je zeker ook niet mooi
Saundersquote:
Gearresteerde had net een meisje van 10 vermoord en riep de brigadier in het gezicht "en ik zou het morgen weer doen" waarop de brigadier zijn zelfbeheersing verloor en de verdachte een klap in het gezicht gaf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:12 schreef Coos het volgende:
En we hebben er weer een!![]()
PVV staat toch voor Partij Voor Veroordeelden![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-het-gezicht.dhtml
Het laffe hondengehalte is daar zó hoog!
dat is die gast van voice of holland, maar dat kijken jij en ik niet, wij houden alleen van echte stijlvolle muziek en zangers of zangeressenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah.. ik heb geen idee wie dat is![]()
doe is een pica dan ???
dan had ie toch wel een klein tikkie verdiendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Gearresteerde had net een meisje van 10 vermoord en riep de brigadier in het gezicht "en ik zou het morgen weer doen" waarop de brigadier zijn zelfbeheersing verloor en de verdachte een klap in het gezicht gaf.
Tsja, ik verzin ze ter plekke, maar het geeft natuurlijk maar aan hoe betrekkelijk dingen kunnen zijn. Enfin, voer voor hongerige onderbuikjes, Coos toch, tut tut tut
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah.. ik heb geen idee wie dat is![]()
doe is een pica dan ???
ow... ja vandaar dat ik het niet weetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is die gast van voice of holland, maar dat kijken jij en ik niet, wij houden alleen van echte stijlvolle muziek en zangers of zangeressen
Als-ie wint zal het wel een trend worden. Gelukkig gaan trends voorbijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
nee dat vind ik inderdaad niet mooi !!!
maar wel mooier dan zijn gebitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
nee dat vind ik inderdaad niet mooi !!!
heb van de toko, kutje gilgraag is uit eten met haar klas, dus ik lekker bami met stukjes kip en hete garnalen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
En het is liflafjesavond...dus gewoon snackjes en rest chinees op eten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb van de toko, kutje gilgraag is uit eten met haar klas, dus ik lekker bami met stukjes kip en hete garnalen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, hij was dronken, vervelend en kwam uit mijn dorp.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Gearresteerde had net een meisje van 10 vermoord en riep de brigadier in het gezicht "en ik zou het morgen weer doen" waarop de brigadier zijn zelfbeheersing verloor en de verdachte een klap in het gezicht gaf.
Tsja, ik verzin ze ter plekke, maar het geeft natuurlijk maar aan hoe betrekkelijk dingen kunnen zijn. Enfin, voer voor hongerige onderbuikjes, Coos toch, tut tut tut
Hier meldt zich nog iemand die vanavond niet naar VOH gaat kijken, ik heb er elke keer als ik ernaar keek niets aan gevonden. Ik hoor je hier wel mopperen als de verkeerde heeft gewonnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Laysa het volgende:
Toch wel oke nieuws Disana...Gelukkig blijven je nieren stabiel. En ik kan me voorstellen dat je schrikt vanwege je hart. gelukkig is dat holter onderzoek niet zo ingrijpend. Wel goed dat ze daar verder mee gaan...en dat je speciale revalidatie krijgt.
Juist omdat je hart zo hard moet werken ben je gauw moe en heb je weinig energie. Vroeger ( een paar jaar teug eigenlijk maar) dachten ze dat de beste therapie was dat je dan maar niets meer deed. Gelukkig is dat veranderd en hebben ze door dat therapie met daarin een programma van bewegen op maat toch beter is om de condiie van het hart te verbeteren.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je dr tegen op ziet...Dikke knuffel![]()
Zelf moet ik ws over een anderhalve week even of onder narcose of een ruggenprik. niks ernstigs maar wel weer een heel gedoe, omdat narcose in mijn geval gevaarlijk kan zijn...maja...zo beginnen we het jaar maar weer goed zullen we maar denken
kloptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:57 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heeft charmed_angel die Ben in haar avatar, of zie ik dat verkeerd?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn er hier die graag mensen op de elektrische stoel willen hebben, dan is Jian nog lankmoedigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
Iemand met handboeien om nog slaan staat imo gelijk aan iemand die al out op de grond ligt nog effe een doodschop na geven.![]()
Hooguit de Advocaat van de Duivel .... en sowieso niet fanatisch, niet naar links en niet naar rechtsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dat je ook een PVV-ert ben.
![]()
Maar zie de post van Scrut!
Iemand met handboeien om nog slaan staat imo gelijk aan iemand die al out op de grond ligt nog effe een doodschop na geven.![]()
Alle laffe honden verzamelen!! En dat doen ze nu bij de PVV. Enge bange mensjes.
En toch zijn er omstandigheden waarin jij tegengehouden zou moeten worden om niet hetzelfde te doen, ik weet het bijna zeker. Ik wel in elk geval, ik kan er zo een paar bedenken en jij ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:18 schreef Coos het volgende:
[..]
ik ook. als jij voor me op straat ligt met -van mij part- het bloed uit je oren en je bruine hemd aan. dan krijg je een flinke schop in je nsb-maag, klotenlulquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
. Ik wel in elk geval, ik kan er zo een paar bedenken en jij ook waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook. als jij voor me op straat ligt met -van mij part- het bloed uit je oren en je bruine hemd aan. dan krijg je een flinke schop in je nsb-maag, klotenlul![]()
fuck off, nazi
lekker banaantje er doorheen prakken:Pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Coos het volgende:
Lekker makkelijk vandaag. Net als de afdeling Nijmegen de kliekjes opmaken. In mijn geval een prakkie zuurkool wat ik over had van van de week opbakken. En dat is misschien nog wel lekkerder dan de eerste dag.
Ho Ho, stop maar, te fictief, te ongeloofwaardig, la maar, ik lees niet eens verder, wat een flauwekul, fantaseren doe je maar als je aan je zeentje legt te sjorren, idiootquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook. als jij voor me op straat ligt met ..............
Heb geen bananen in huis.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker banaantje er doorheen prakken:P
alles goed, linkse rakker?
Ik weet het welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:57 schreef Coos het volgende:
Naaahhh...ik weet het niet. Heb een sterke zelfdicipline. In mijn wilde jaren vaak in vechtpartijen en veldslagen betrokken geweest maar klaar was klaar!
Daar kan je voor in behandeling hoor Jian.quote:
Lul niet zo dom Coos, ieder mens heeft z'n grenzen wat dat betreft. heb je kinderen waar je zielsveel van houdt ?, een lieve oude moeder, misschien ? Dan weet je ook waar je eventueel toe in staat bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kan je voor in behandeling hoor Jian.
Ik wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Coos, ieder mens heeft z'n grenzen wat dat betreft.
haha, altijd wat met die negers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb geen bananen in huis.
Alles goed verder en met jou? Zo na je eerste post te lezen wel goed geloof ik.
En over bananen gesproken, zaten we met zo'n stel ongeregeld in huis en natuurlijk moest er een scooterkoerier midden in de nacht langskomen. Dat bleek een neger te zijn en één van die gasten bij mij in huis, een hooligan, keihard zingen van Nee ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag.
Dan schaam je je toch ook het lazerus. Maar die gozer mag hier niet meer komen van de directie.
Laat ik het dan anders uitdrukken. Heb genoeg zelfdicipline om niet de grens over te gaan die mogelijk goed is voor een lange gevangenis straf! Want dat risico loop als je de controle over jezelf verliest.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul niet zo dom Coos, ieder mens heeft z'n grenzen wat dat betreft. heb je kinderen waar je zielsveel van houdt ?, een lieve oude moeder, misschien ? Dan weet je ook waar je eventueel toe in staat bent.
Wat er in het onderhavige geval gebeurd is weet ik niet en waar die man z'n grens ligt weet ik ook niet, maar jouw stelligheid in deze is onzin
Geen wilde plannenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, altijd wat met die negers.
ja, goed!
doe ook wel 'ns paprika door de zuurkool met worst, spek en banaannatuurlijk
nog wilde plannen het weekeinde?
Misschien komt dat omdat we iets ouder zijn Annie Teun.quote:
afrotten kutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
Is het mannen onder elkaar uurtje aan gebroken?/
dan bemoei ik me er niet mee, ga maar verder met receptjes uit wisselen.
Ik zal er verder niet over discuzeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders uitdrukken. Heb genoeg zelfdicipline om niet de grens over te gaan die mogelijk goed is voor een lange gevangenis straf! Want dat risico loop als je de controle over jezelf verliest.Kwestie van rationeel blijven denken ook in stresssituaties.
Nou, ik bedoelde te zeggen dat ik zo eens tussen de vijf en tien jaar mijn geduld compleet verlies en dingen doe die ik beter niet zou kunnen doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat we iets ouder zijn Annie Teun.
Goed lezen Coos,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat we iets ouder zijn Annie Teun.
Zou die WJ nou wel eens neuken ? ik bedoel daar kan je je toch weinig bij voorstellen, toch, of zie ik dat nou zo verkeerd ? Tis niet lullig bedoelt hoor, pure interesse gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo manke nelis, heb jij het wel een beetje onder controle?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou die WJ nou wel eens neuken ? ik bedoel daar kan je je toch weinig bij voorstellen, toch, of zie ik dat nou zo verkeerd ? Tis niet lullig bedoelt hoor, pure interesse gewoon
Hij is er fit en vrolijk genoeg voor, wat dat betreft hoeft hij niets tekort te komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou die WJ nou wel eens neuken ? ik bedoel daar kan je je toch weinig bij voorstellen, toch, of zie ik dat nou zo verkeerd ? Tis niet lullig bedoelt hoor, pure interesse gewoon
Niks mis meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik, maar waar zou het dan aan liggen, toch, precies wat ik bedoel, tis toch vreemd, niet ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is er fit en vrolijk genoeg voor, wat dat betreft hoeft hij niets tekort te komen.
Beterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik, maar waar zou het dan aan liggen, toch, precies wat ik bedoel, tis toch vreemd, niet ?
Aah, laat ook maar
Wat bedoel je nu precies?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik, maar waar zou het dan aan liggen, toch, precies wat ik bedoel, tis toch vreemd, niet ?
Nou nee, laten we dit maar eens gaan uitdiepen, jij en ik hebben verder toch niets anders te doenquote:Aah, laat ook maar
nah, ik moet nog eten en die kut WJ is 'm alweer gepeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu precies?
[..]
Nou nee, laten we dit maar eens gaan uitdiepen, jij en ik hebben verder toch niets anders te doen
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
nah, ik moet nog eten en die kut WJ is 'm alweer gepeerd
vod, ik werd gebeld.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Jian het volgende:
[..]
nah, ik moet nog eten en die kut WJ is 'm alweer gepeerd
Hij is er van tussen, met z'n lul tussen z'n benenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vod, ik werd gebeld.
eetsmakelijk fuckhead
Het is Ben Saunders! Zeker een fan van Kim?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Dementor het volgende:
Ben Sanders is de nieuwe Boris, wat een troep.
Gelukkig maar, het zou raar zijn als zijn lul ineens op zijn rug zatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is er van tussen, met z'n lul tussen z'n benen
De mijne hangt wel eens tussen me voeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het zou raar zijn als zijn lul ineens op zijn rug zat
Als je op je hurken zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne hangt wel eens tussen me voeten.
Dan leg ik hem even over me rug!quote:
Ja wa dan ? had je verwacht dat ik zo opgewonden zou worden dat ie er tussen vandaan zou komen? Of wilde je de relatie leggen met "staart tussen de benen" dan moet je dat even uitleggen want die ontgaat me volledigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is er van tussen, met z'n lul tussen z'n benen
Je durfde niet meer met betrekking tot onderstaandequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wa dan ? had je verwacht dat ik zo opgewonden zou worden dat ie er tussen vandaan zou komen? Of wilde je de relatie leggen met "staart tussen de benen" dan moet je dat even uitleggen want die ontgaat me volledig
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Aah, laat ook maar
Huh ????? Ja hoor, tis goed ventquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je durfde niet meer met betrekking tot onderstaande
[..]
Ja, niet naar mij kijken want ik heb ook geen zak ideequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
De lul hebben we al, nu nog de zak, want ik snap er geen zak van.
Vanavond idd finalequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Jian het volgende:
Is vanavond nou de finale van dat VOH of gaat het nog even door ?
ga ook maar kijken, maar heb korte stukjes van die Ben gezien ben er niet van onder de indruk maar hij zal wel winnenquote:
6 mei in de winkel, ik benieuwd of de magie er nog is, Raaaaaaaaghquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eindelijk komt Duke Nukem Forever uit!
Duke Nukem speelde ik toen ik nu een knaapje was! (Kom er maar in, Remlof of Teun!)
Ik had het niet meer verwacht.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
6 mei in de winkel, ik benieuwd of de magie er nog is, Raaaaaaaagh
Ach, ik reken gewoon op de zoveelste FPS, maar tis gewoon leuk dat het Duke isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had het niet meer verwacht.
I've got balls of steel.
Ik vond alleen de foute uitspraken leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ik reken gewoon op de zoveelste FPS, maar tis gewoon leuk dat het Duke is
http://en.wikiquote.org/wiki/They_Livequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:44 schreef Jian het volgende:
It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum![]()
geweldig toch
nah laat ze maar een keer...dr komt echt wel weer een moment dat ze door de dames worden weggeblazenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
Marrije het is hier mannen avond lijkt het wel
Ja een goeie blowjob is nooit weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr komt echt wel weer een moment dat ze door de dames worden weggeblazen
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
Marrije het is hier mannen avond lijkt het wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah laat ze maar een keer...dr komt echt wel weer een moment dat ze door de dames worden weggeblazen
Je mag ook gewoon zappen hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en voor jou kijk ik VOH maar zeg nog ff niks
![]()
kijk nu voor het eerst en zie Adele, die mag wel van me winnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zappen hoor![]()
Ik heb ook niets gekeken van de live shows...alleen vorige week en nu
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh ik zie Bryan Ferry leggen, dat vond ik vroeger altijd zo een geile gozer
quote:
Ik vind dat zo'n tof mens en ze heeft een dijk van een stemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk nu voor het eerst en zie Adele, die mag wel van me winnen
hahaha nee dacht echt op hetzelfde moment hahahhaquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n tof mens en ze heeft een dijk van een stem
quote:
stelletje geile dozen zijn hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Marrije en Heks denken allebei tegelijk dat ze Brian Ferry zie liggen?
ik zeg dat ik bryan ferry zie liggen, daaronder Heks die me napraat (quote:
jah dit is wat ik tot nu toe gesorteerd heb (op de foto)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
laat nog eens wat meer van je collectie zien FANN.
ik zat al serieus te denken of je wham bij de M zou zetten of bij de Wquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah dit is wat ik tot nu toe gesorteerd heb (op de foto)
stapeltje van George Michael is het grootst tot nu toe![]()
2 stapelsen eentje van WHAM
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zeg dat ik bryan ferry zie liggen, daaronder Heks die me napraat (Heks)
ik zeg dat iemand een dijk van een stem heeft, daaronder kom jij met een dijk van een stem
waarop ik zo zat:
maar ze kunnen nu op mijn lappie worden gezetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
laat nog eens wat meer van je collectie zien FANN.
heb er hier heel veel liggen in de la en in berghok nog een hele doos, en echt draai nog amper een cd`tje
Ik denk dat ik die maar gewoon bij George zet is handiger denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zat al serieus te denken of je wham bij de M zou zetten of bij de W
gezelliger ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die maar gewoon bij George zet is handiger denk ik
ik moest echt effe kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht even dat ik deze zag liggen
[ afbeelding ]
maar het zal wel die rip-off van de Bietels zijn.
is dat een spelletje ofzo ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was even via Duke Nukem aan het Google-n geraakt! Jeugdherinneringen opgehaald!
[ afbeelding ]
Toen De_Kardinaaltje nog een bisschopje was
Duke Nukem is een spelletje!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat een spelletje ofzo ?
oh die is mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmorgen de greatest hits cd van de Eurythmics weer eens n mijn auto gegooid.
Ik zat ernaastquote:
Zeker. Met herfstbokquote:
Ook lekkerquote:
ej heksjequote:
Zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
hoor toch liever deze dan die van Ben
helemaal mee eens, vind ook dit soort prog. moeten ze onbekende schrijvers aantrekken die juist mooie nummers in elkaar flansen voor hun.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ze verneuken bijna alle mooie nummers...eigenlijk moeten ze aan dat soort nummers niet komen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, vind ook dit soort prog. moeten ze onbekende schrijvers aantrekken die juist mooie nummers in elkaar flansen voor hun.
hey ik zal J d M eens gaan schrijven want dit is een top idee voor een nieuw programma
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
eigen nummers en anders ophoepelen
Niet dat ik 1 van de 8 wil zien maar ik heb ook een overdoses aan dit soort talentenjachten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zag net dat de volgende talentejacht de X factor volgende week alweer gaat beginnen, heb zo me buik vol van zulke prog. waar blijft het ouderwetse thuis blijf avondje met 1 van de 8 uit mijn jeugd.
allemaal marketing, ze gaan niet voor niets op een school staan zingen, 1700 leerlingen stel er sms en downloden 1200 leerlingen, ze doen optredens overal in het land dus dat tikt aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
De singles zijn dan ook hageltje gloedje nieuw......ze staan met 17 noteringen in de top 100, waarvan alle 4 de kandidaten in de top5 met hun nwe singles
Dat is niet zo vreemd....iedere stem op hun is een verkochte single want zo kon je op ze stemmenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
De singles zijn dan ook hageltje gloedje nieuw......ze staan met 17 noteringen in de top 100, waarvan alle 4 de kandidaten in de top5 met hun nwe singles
Ja...want het is een wedstrijd...dus dat lijkt me dan ook vrij logischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
allemaal marketing, ze gaan niet voor niets op een school staan zingen, 1700 leerlingen stel er sms en downloden 1200 leerlingen, ze doen optredens overal in het land dus dat tikt aan.
ik kijk voor Laysaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet dat ik 1 van de 8 wil zien maar ik heb ook een overdoses aan dit soort talentenjachten.
Niet aan mij iigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet in koor gaan roepen dat 't verwerpelijk is dat er geld aan verdiend wordt.
Alles draait om geld ook bij de publieke omroepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet in koor gaan roepen dat 't verwerpelijk is dat er geld aan verdiend wordt.
nee keuvelen doen we hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...want het is een wedstrijd...dus dat lijkt me dan ook vrij logisch![]()
Tis geen keuvelshowtje
Commercielequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles draait om geld ook bij de publieke omroepen
Het schijnt dat J de mol hier aan de reeks verlies lijdt...oa vele personeel en dat ie pas geld gaat maken na verkoop aan het buitenland...dus het valt nog wel mee hier...de klapper gaat ie maken in amerikaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk voor Laysanee zo een finale vind ik wel leuk, maar denk al steeds, wie kiest die kleding uit en zoekt de nummers bij elkaar, zo zonde maar is gewoon om de kijkcijfers en kijk maar hoelang de reklameblokken duren ja ja de eurie`s zijn binnen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee keuvelen doen we hieren ik zag zelf nick en Simon hebben een eigen tekenstrip in de Tina
Dat gun ik hem dan wel weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het schijnt dat J de mol hier aan de reeks verlies lijdt...oa vele personeel en dat ie pas geld gaat maken na verkoop aan het buitenland...dus het valt nog wel mee hier...de klapper gaat ie maken in amerika
Ik ookquote:
Talpa heeft ook nog een platenmaatschappij en een impresariaat. Het is ook een goede campagne om één of meerdere sterren te lanceren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het schijnt dat J de mol hier aan de reeks verlies lijdt...oa vele personeel en dat ie pas geld gaat maken na verkoop aan het buitenland...dus het valt nog wel mee hier...de klapper gaat ie maken in amerika
Ja....het is niet allemaal goud wat er blinktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
Wat een geblèr. Ik dacht ik schakel ook even over, nadat ik hier bij had gelezen.
Ja baas!quote:
Nou volgens de kijkcijfers wel, ik snap het gewoon niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja....het is niet allemaal goud wat er blinkt
Er waren 2 partijen uit Amerika die 't willen kopen, dus gaat 't per opbod. Komt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
ja ik gun het J d M ook hoor, er werken hier aan dit prog. 240 man mee dus er mag aan verdient worden, en zitten 12 *landen* in de zaal die het wel willen kopen.
Kijkcijfers is wat anders dan kwaliteit natuurlijk. Het is gewoon feel-good-tv en af en toe kom er daadwerkelijk een leuk nummer voorbij. Het duet met Adele vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou volgens de kijkcijfers wel, ik snap het gewoon niet?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
En anders kun je er niet over meepraten op je werk
Op m'n werk kijkt niemandquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
wat een mazzel dan dat ik geen werk hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
Jij zegt zeker ook op je werk dat je niiet kijkt?quote:
luister eerst ff goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
en weer een mannennummer, echt er zijn zulke prachtige nummers voor en door vrouwen gezongen.
Noem er eentje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
en weer een mannennummer, echt er zijn zulke prachtige nummers voor en door vrouwen gezongen.
Helemaal met je eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Dacht ik alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
quote:
haar make-up is afgrijselijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
maar een puntje van positieviteit, Wendy heeft mooie jurk aan mooie kleur
haar lippenstift past er wel weer bij, en robert is binnen wat ie komt doen weet ik niet zal wel met de liefde te maken hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
haar make-up is afgrijselijk.
Heel erg. Maakt haar ouder dan ze is. En ze is geen Marilyn Monroe, bij lange na niet.quote:
ze wordt straks 40 dus zal wel live op tv komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel erg. Maakt haar ouder dan ze is. En ze is geen Marilyn Monroe, bij lange na niet.
Ze is gewoon lelijk...daar helpt geen make-up aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel erg. Maakt haar ouder dan ze is. En ze is geen Marilyn Monroe, bij lange na niet.
quote:
Zoveel plamuur werkt alleen in haar nadeel. Naturel en casual qua kleding vind ik haar op haar mooist.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
Ze is gewoon lelijk...daar helpt geen make-up aan
vind haar niet echt lelijk, maar vind haar gewoon gewoontjes van 10 in een dozijn, ik hou niet zo van wendy, vind haar wel air hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is gewoon lelijk...daar helpt geen make-up aan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel plamuur werkt alleen in haar nadeel. Naturel en casual qua kleding vind ik haar op haar mooist.
Ik vind haar oprecht een eng mens geworden...eerst vond ik haar alleen maar stom!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind haar niet echt lelijk, maar vind haar gewoon gewoontjes van 10 in een dozijn, ik hou niet zo van wendy, vind haar wel air hebben
Ziet er gelikt uitquote:
Allemaal voorgeprogrammeerd zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ziet er gelikt uit
Wel een beetje een overdaad aan crane-shots, ik word er bijkans duizelig van.
Niet allemaal volgens mij. Ik zag er één in het optreden van Adèle die niet bepaald steady was. Die ging dan ook recht vooruit, dan valt het ook meer op.quote:
nou ik zie nu een vagina oh het zijn stembandenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
Op ned 3 backstage
Filemon is backstage bij DVOH
Groot feest na afloop, tafel vol gebak![]()
Pure poëziequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Zat effe VOH te kijken, maar dit is wel een verzamelaarsobject hoor![]()
- Death before Disco
Lekkere televisiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Paul laat live zijn stembanden zien een dokter en een slangetje in zijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |