Baloeloeloetjequote:
Het is leuk.... maar ook frustrerend en vermoeiend. Het is 1 grote tering bende overalquote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Leuk lijkt me dat, als je van afbraak en chaos naar opbouw en orde gaat. Ziet er leuk uit Q!
Hebbie al een datum voor de housewarming?
Zolang het maar niet het eerste weekend van juni is, want dan bin ich nicht dabei.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is leuk.... maar ook frustrerend en vermoeiend. Het is 1 grote tering bende overal
Ik dacht aan ergens eind mei begin juni... dan ben ik ook weer uit het gips
Ik heb een lijstje van mensen die MOETEN komenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet het eerste weekend van juni is, want dan bin ich nicht dabei.![]()
Of je plant het dan juist wel natuurlijk.![]()
Overgaan is leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van mensen die MOETEN komenDus dan moeten we sowieso met die 4 ff overeenstemming bereiken
Maar da komt tzt wel
Eerst maar eens over Zaterdag
Omdat het absoluut niet dekte. En de schilder zei dat ik moest voorstrijken omdat het een zuigende ondergrond isquote:Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Waarom eerst voorstrijk, waarom niet gelijk weer met paars eroverheen?
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
De eerste laag paars is dan toch een soort voorstrijk?
De schilder zei heul van niet. Fuck it. Ik probeer wel wat mijn pa zeiquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Had de voorstrijk er dan niet als eerste op gemoeten?
Niet wit maken ,dan zit je weer zover bij je eindkleur vandaanquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef Qwea het volgende:
Aaaaaaaaarg we willen een paarse muur. Nou, goed. Paarse saus gehaald. Lekker sauzen.... dekt het niet. Dus ik vanmorgen maar voorstrijken en nog x erover heen. Nou zie je gvd die voorstrijk druppels ( ik zweer het, die roller was praktisch droog) en dekt het nog steeds nietvolgens mijn vader moet ik het maar laten drogen en daarna een stukje wit maken, laten drogen en dan daar met paars weer over. Kijken of dat helpt.
!aaaaaaarg
Het is zo goed als strak! Hij is niet zo strak als de blauwe muur, maar al gewoon goed gelukkigquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Niet wit maken ,dan zit je weer zover bij je eindkleur vandaan
Wat een werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is zo goed als strak! Hij is niet zo strak als de blauwe muur, maar al gewoon goed gelukkig
1ste keer sauzen... toen voorstrijk... toen nog keer sauzen...toen nog keer voorstrijk en toen weer sauzen. Pffff
En de lime groene muur was gvd ook goed, maar toen kreeg ik godver de hoeren kut weer bellen! Kom ik weer een heel fucking stuk afsteken en aansmeren. AAAAAAAAARG. Morgen nog ff bij. Morgen laatste stukkie onder de trap wit maken en dan zaterdag verhuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |