Jezus fuck zeg

Gisteren belt de stukadoor voor de badkamer me : Half 8 kwam is stuken. Nou, oke. Vroeg, maar is niet anders.
Komt ie, gaat ie kijken, moet er godverdomme eerst nog voorgestreken worden. En dat hadden ze niet met hem gecommuniceerd. Dus hij voorstrijken, zegt ie : Ja nou ik kom morgen wel terug want dit is niet meer droog straks.
Dus ik bellen naar die lui... (bedrijfsleider) wat als dat voor kut geintjes zijn. Ja, nou dat sloeg idd ook nergens op blablabla. Hij zou een timmerman sturen zodat die kon timmeren en dan kon de stukadoor vanmiddag stuken want dat was wel droog.
Komt de stukadoor terug dat het echt niet kan want hij is niet droog vanmiddag. Hij zou hooguit 1 wand kunnen doen.
Half u later komt de timmerman en die voelt eens... droog! Dus ik had er al de pest in... maar toen nog wat meer. Bedrijfsleider gebeld, neemt niet op

Uitvoerder gebeld en gezegd dat het belachelijk is dat er nu echt niemand is om iets te doen. Terwijl er gewoon gestuukt kan worden. En dat ik de stukadoor zelf al had gebeld maar die nu met een andere klus bezig was.
Nou hij ging hem zelf wel ff bellen en anders een andere stukadoor regelen. Dat was ongeveer ruim een uur geleden. Hij zou me sowieso terug bellen..... niks gehoord.
Bel ik hem, neemt ie niet op.
Ik sta echt werkelijk op het punt om naar dat kantoor te gaan en eens lekker te gaan flippen daar