abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93503952
_O- pootje stijf houden Q :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:08:35 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93505911
De pleuris. Het is allemaal wat ingewikkelder dan ikke dacht :')

Zal zo ook ff pics uppen.

Maar het komt er op neer.... dat die buizen (zie geweldige paint :+ ) rond om vervangen moeten worden en lager moeten komen. Dat is allemaal 32 mm en als je de wasmachine daarop aan wilt sluiten ivm stuwing heb je minimaal 40mm nodig.

Als het allemaal wat lager komt te liggen, kan het "overloopbakje" (waarin de slangen hangen en het water eruit zou kunnen lopen) ook wat hoger.

Ik hoef geen 110 of 80mm buis, want de afvoer hiervan kon op de plee afvoer in de douche aangesloten worden.

Morgen om 08u de loodgieter van de badkamer en er komt ook nog 1 andere externe loodgieter langs.

*diep zucht*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:20:52 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93506798

Kijk, zo zit het nu. Bij dat stukje waar je nu tegenaan kijkt wat afgedopt is, zat eerst nog een buis die helemaal doorliep langs de deur van het hok :') je kon je hok dus niet normaal meer in.

Die vloer is ook zeik en zeik nat geweest. Ik trek die vloer er maar uit en gooi er een nieuwe plaat in :Y

Aan de linkerkant, die aftakking. Die naar boven gaat, dat is dus blijkbaar 32mm.

En wat ik ook zag, maar geen idee of het kwaad kan :

pi_93509654
Hé getver Q.
  donderdag 3 maart 2011 @ 07:56:59 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93579992
Jeeeeuj *O*

Loodgieter heeft gewoon voor niks een pijp opnieuw omhoog getrapt B-) Laat ie onder de badkamer vallen. Handig man, oude bekenden _O- :D

Nu vraag ik me dus alleen nog af of die scheur in het beton een probleem is?

Badkamer verloopt voorspoedig trouwens :D

En die pijp die de loodgieter opnieuw heeft aangelegd gaat via de douche door naar zolder (in een koof) Dat stukje plafond in die koof was nat en verrot :') (gips). Hij kon zo zijn grotere pijp er door duwen :')
pi_93580912
^O^ super! Dat beton tsja..dat zit hier ook in de kelder, met goede bewapening geeft dat niks.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:36:59 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93581463
Mooi! Ben de tuin deels aan het afgraven. En de buren hebben een enorme hedera die ze lekker laten verwaarlozn.... het zat/zit overal.... kom ik net een mega wortel in mijn tuin tegen en vermoed dat die daar van is :{ alleen zeker weten doe ik het niet.
pi_93587622
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:36 schreef Qwea het volgende:
Mooi! Ben de tuin deels aan het afgraven. En de buren hebben een enorme hedera die ze lekker laten verwaarlozn.... het zat/zit overal.... kom ik net een mega wortel in mijn tuin tegen en vermoed dat die daar van is :{ alleen zeker weten doe ik het niet.
Kun je weinig aan doen helaas.
Ondanks dat de buren hier een stukje verder zitten hebben wij hun boom ook redelijk ontwortelt toen we terras maakten (overigens met toestemming, boom is inmiddels gekapt).
Je mag het ook niet zonder toestemming kapot maken staat me iets van bij.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:00:47 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93592945
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kun je weinig aan doen helaas.
Ondanks dat de buren hier een stukje verder zitten hebben wij hun boom ook redelijk ontwortelt toen we terras maakten (overigens met toestemming, boom is inmiddels gekapt).
Je mag het ook niet zonder toestemming kapot maken staat me iets van bij.
Het zit in mijn tuin :o
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:17:39 #135
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_93593544
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het zit in mijn tuin :o
Schrijf meester Visser, dan kom ik naar de studio!

Heb je wat overzichtsfoto's? Is Baloe nog bang voor de vloer trouwens?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:29:07 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93638047
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Schrijf meester Visser, dan kom ik naar de studio!

Heb je wat overzichtsfoto's? Is Baloe nog bang voor de vloer trouwens?

_O-

Waar wilde je overzicht foto's van? :)

De hedera heb ik afgeknipt maar die KUT wortels zitten nog steeds in mijn tuin :'( diep onder het zand.

Baloe is niet meer bang voor de vloer :D Maar hij laat ons ook geen minuut uit zijn zicht :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:30:33 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93638119
Het rotte stuk in de plaat bij de oude afvoer hebben we er trouwens uitgesloopt. Van het weekend even balkschoentjes enzo halen en het nieuwe stukje monteren :Y
  maandag 7 maart 2011 @ 12:59:26 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93765669
Jezus fuck zeg :')

Gisteren belt de stukadoor voor de badkamer me : Half 8 kwam is stuken. Nou, oke. Vroeg, maar is niet anders.

Komt ie, gaat ie kijken, moet er godverdomme eerst nog voorgestreken worden. En dat hadden ze niet met hem gecommuniceerd. Dus hij voorstrijken, zegt ie : Ja nou ik kom morgen wel terug want dit is niet meer droog straks.

Dus ik bellen naar die lui... (bedrijfsleider) wat als dat voor kut geintjes zijn. Ja, nou dat sloeg idd ook nergens op blablabla. Hij zou een timmerman sturen zodat die kon timmeren en dan kon de stukadoor vanmiddag stuken want dat was wel droog.

Komt de stukadoor terug dat het echt niet kan want hij is niet droog vanmiddag. Hij zou hooguit 1 wand kunnen doen.

Half u later komt de timmerman en die voelt eens... droog! Dus ik had er al de pest in... maar toen nog wat meer. Bedrijfsleider gebeld, neemt niet op :{ Uitvoerder gebeld en gezegd dat het belachelijk is dat er nu echt niemand is om iets te doen. Terwijl er gewoon gestuukt kan worden. En dat ik de stukadoor zelf al had gebeld maar die nu met een andere klus bezig was.

Nou hij ging hem zelf wel ff bellen en anders een andere stukadoor regelen. Dat was ongeveer ruim een uur geleden. Hij zou me sowieso terug bellen..... niks gehoord.

Bel ik hem, neemt ie niet op.

Ik sta echt werkelijk op het punt om naar dat kantoor te gaan en eens lekker te gaan flippen daar :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 maart 2011 @ 13:26:22 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93766884
Zo schiet het niet op natuurlijk, Q. Lekker geregeld daar bij dat bedrijf :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 maart 2011 @ 13:29:48 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93767063
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Zo schiet het niet op natuurlijk, Q. Lekker geregeld daar bij dat bedrijf :{w
Nou ik ben er klaar mee ook.

Bel ik die uitvoerder net terug, ja hij heb niemand kunnen regelen. Ja, de timmerman (en daarom klopte hij zichzelf nog ff op de borst) en die was al geweest. Ja, lekker voor je, klojo. Nu is er vanaf 12u gewoon niemand meer aan het werk :{w

En ook niet ff terug bellen he? Ja hij had de bedrijfsleider gebeld en die ging mij zo bellen. Ik heb ook tegen die uitvoerder gezegd dat dit niet verder gaat zo en ik maar eens even langs ga komen. Dus zodra die bedrijfsleider belt dan zal ik hem vertellen dat ik wel ff langs kom.

Kom nou. Godverdomme. Je zal er maar vrij voor hebben genomen ook :{w
  maandag 7 maart 2011 @ 15:07:02 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_93770858
Pics van de badkamer vordering

50 mm buis naar boven voor de afvoer van de wasmachine

Aarde matten

Gestuukt muurtje van de slaapkamer (nog niet af)

Badkamer shizzle
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 12:55:25 #142
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_94041327
Hmm, vallen mij als elektricien direct een paar dingen op :P

- Je hebt de inbouwdozen niet vastgezet met gips o.i.d. maar gewoon een gat geboord en de doos daarin geplaatst.

- De leidingen heb je vastgedrukt in een dot pur; waarom niet met keggen of stalen betonspijkers ?
pi_94043959
Voor het draad trekken dus even wat gips erlangs smeren :Y maar wellicht waren ze nog niet klaar?
Met pur kan wel als je maar niet teveel gebruikt, toch?
Klips zijn net iets charmanter ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 18:01:37 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_94055023
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmm, vallen mij als elektricien direct een paar dingen op :P

[ afbeelding ]

- Je hebt de inbouwdozen niet vastgezet met gips o.i.d. maar gewoon een gat geboord en de doos daarin geplaatst.

- De leidingen heb je vastgedrukt in een dot pur; waarom niet met keggen of stalen betonspijkers ?
Dit gaat over de badkamer? Weet ik het :P Die is / wordt gedaan door een bedrijf
pi_94055871
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit gaat over de badkamer? Weet ik het :P Die is / wordt gedaan door een bedrijf
Vraag het ze even ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 18:43:51 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_94057135
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vraag het ze even ;)
Nou ja, dan boeit het nog niet want de douche is bijna af _O- tegels enzo zitten er al in :P

Maar ik zal het vragen :+
  zondag 13 maart 2011 @ 19:44:36 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_94060529
Begint op te schieten trouwens! Vloer ligt er ook in met tegels... wand is gevoegd... vloer wordt morgen gevoegd. Dan is het Dinsdag en Woensdag afmonteren en Donderdag afkitten. Vrijdag douchen *O*

Als die lui die schilderen nou ook eens vaart maken....

Stukadoor is trouwens helemaal klaar. Ik heb de hal lopen sausen vanmiddag en een slaapkamer :D Verder zijn de verwarmingen weer aan de muur (boven en benee nieuwe verwarmingen) op 1 na want die moet ik gaan bestellen.

De afvoer van de wasmachine en ketel ligt inmiddels weggewerkt in de vloer.... de stroomdraden zijn gelijk mee naar boven getrokken en dus hebben we nu op zolder 2 aparte groepen en de meterkast wordt a.s Zaterdag onder handen genomen.

De tuin heb ik met de hoge druk spuit gedaan want die zat onder de algen :r

Ik hoop a.s Zaterdag in 1x flink door te kunnen pakken en Zondag klaar te zijn met alles sausen. Maar dat ligt dus ook aan die lui die (zo traag als stront door ene trechter) schilderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 14-03-2011 11:33:25 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 maart 2011 @ 19:46:19 #148
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94060620
Je hebt er aardig de vaart in, Q ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 13 maart 2011 @ 21:13:40 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_94066350
Qut, klussertje van me :D
Wanneer willen jullie er in zitten?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 14 maart 2011 @ 11:32:31 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_94086655
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Qut, klussertje van me :D
Wanneer willen jullie er in zitten?
Het liefst gisteren natuurlijk :P

Maar uiterlijk 30 maart. Want de flat hebben we tot de 31ste. Maar het bed komt de 21ste enzo... Dus eigenlijk hoop ik dat we de 21ste erin kunnen zitten.

Maar dat is dus ff afwachten. Als ze eens opschieten met dat schilderen dan kan ik flink door sausen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')