Die radiator shit heb ik eruit gehaaldquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh Q zou hem laten lakken inderdaad. Eerst even voorzichtig kijken of het wat is die vloer anders dan zou het heel vervelend zijn.
En die radiatorbekleding![]()
zooo mooi!!
Sjieke keuken ook zeg
Ik heb besloten de vloer er voorlopig niet uit te halen. Misschien, ooit. Maar voor nu ligt dat laminaat goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh Q zou hem laten lakken inderdaad. Eerst even voorzichtig kijken of het wat is die vloer anders dan zou het heel vervelend zijn.
En die radiatorbekleding![]()
zooo mooi!!
Sjieke keuken ook zeg
Niet eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heb je alleen maar zitten zuipen daaro
![]()
Ik vond die radiatorombouw ook wel tof
Ehh Q zilvergrijs wordt oranje als je lang genoeg niet poetstquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die radiator shit heb ik eruit gehaaldvond het niks en het was zo gammel als de klere.
We hebben de badkamer opgehaald en ik heb last minute daar nog wat dingen gewijzigd
Geen witte voeg tussen de tegels, maar zilvergrijs. Witte voeg blijkt volgens een vriend van ons die vet vaak badkamers zet enorm geel en goor te worden. En ook geen sneeuw witte kit randen maar ook zilvergrijs
Vandaag niet zo heel veel gedaan want eerst naar de notaris geweest. Heb de trap deels geschuurd met schuurmachine, drempel geschuurd, deurkozijn aan beide zijden geschuurd, 1ste rij tegels in de tuin eruit gehaald zodat er natuurlijke ventilatie ontstaat onder het huis & begonnen met de keuken schoon te maken.
Stukadoors gebeld... vandaag 1 wezen kijken, morgen komen er 2 langs en zaterdag 1. Als ik de prijs weet kan ik gaan kiezen.
Mijn vader komt zaterdag ochtend en blijft slapen zodat we kunnen klussen
Ehh die antieke radiatoren vind ik ook mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet eens
Nou, ik vond hem zelf dus niksEn ik hoor echt van iedereen dattie zo tof is.
Kutte is, er zitten geen normale vlakke radiatoren achter.
[ afbeelding ]
Niet die dus....
Eerder zoiets
[ afbeelding ]
Ik ga ECHT ff douchen nu
Ja en grijs wordt ook goor als je lang genoeg geen fuck doetquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh Q zilvergrijs wordt oranje als je lang genoeg niet poetst
Zonde van de ombouw
[..]
Ehh die antieke radiatoren vind ik ook mooi
Uhuhquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en grijs wordt ook goor als je lang genoeg geen fuck doet
Ik heb ook een oude tandenborstel in de douchecabine liggen en af en toe maak ik tijdens het douchen ff de voegjes schoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuher zit bij ons een voeg tussen de shampooflesjes
Die poets ik tegenwoordig met de elektrische tandenborstel en een oud borsteltje
De voegen hier in de douche in de flat zijn ook oranje goorquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een oude tandenborstel in de douchecabine liggen en af en toe maak ik tijdens het douchen ff de voegjes schoon![]()
Wij hebben bijna witte voegen, maar die krijgen idd ook van die oranje-achtige troep erop.
Maar als je het een beetje bijhoudt is er niets aan de hand.
Ontopic... Q, het gaat heel gaaf worden
Wen er maar aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
De voegen hier in de douche in de flat zijn ook oranje goor![]()
Ik hoop dat het gaaf gaat worden
Ik ga te bed, sterf van de rugpijn
Waaraan? Aan de rugpijn?quote:
Ja wat dacht je waarom die ombouw er om heen zat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
Kutte is, er zitten geen normale vlakke radiatoren achter.
Af en toe een doekje met chloor erop leggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
De voegen hier in de douche in de flat zijn ook oranje goor![]()
Ik hoop dat het gaaf gaat worden
Ik ga te bed, sterf van de rugpijn
Prioriteiten hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Tof huis Q! Wel opmerkelijk dat het eerste wat je inricht je drankkast is![]()
Ik vind die oude radiatoren wel wat hebben trouwens
Stucen of een filmlaag aanbrengen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef Qwea het volgende:
Overigens moeten alle muren opnieuw gestuukt worden. Het is namelijk behang klaar. Maar het moet saus/verf klaar.
Maak eens een foto van de oude?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen eens naar de praxis gaan en eens kijken wat die vlakke radiatoren kosten. Misschien dat ik ze anders wel gelijk vervang.
Hou wel rekening met de capaciteit van de radiatoren, zo'n ouderwetse kolomradiator geeft meestal meer warmte af als een enkele plaatradiatorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen eens naar de praxis gaan en eens kijken wat die vlakke radiatoren kosten. Misschien dat ik ze anders wel gelijk vervang.
Komt voor de bakker. En dat van die capaciteit wist ik idd! Maar als ik er nu naar kijk vind ik ze er niet lelijk uitzien. Likje verf. Tadaaa. Ff met de baas overleggen maarquote:
Een deeltje stucen, maar over het algemeen een filmlaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stucen of een filmlaag aanbrengen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |