Hij wil misschien smurf wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:43 schreef Qwea het volgende:
En baloe heeft tot fucking 3x toe met zijn kop in de saus emmer (blauw en wit) gezeten![]()
Gefeliciteerd Qquote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef Qwea het volgende:
En we zitten erin. Maar gelijk tegenslagen met die hoerenkutdouche. Push up stop in wasbak sluit niet goed dus het water loopt weg. Douchedeur sluit nog steeds niet goed, radiator lek dus we zijn tijdelijk radiatorloos, de kitter moet een stuk opnieuw kitten en tot overmaat van ramp lekt de douchekraan (thermostaat kraan) ook nog. Maar ik heb wel een droogmolen nu in de tuin, zeil in de gang en keuken, wasmachine op zolder en een toffe slaapkamer met dito muur en heerlijk bed
![]()
Maar ik word wel geirriteerd van al die kut tegenslagen.
eerst ff opruimenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Wat Maes zegt, foto's van jullie hut willen we
Baloe is er met een stroomdraadje vandoor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
vaaaag. Benee hebben we overal stroom en boven maar gedeeltelijk. En alle stoppen staan aan.
kroontsteentje ofzo zat fout aangesloten. Weet ik hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Baloe is er met een stroomdraadje vandoor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |