Ik vind t eigenlijk beetje link om te versturen.. Maar als jij t wilt kunnen we t wel doen. Prijs wordt dan wel 40,- + verzendkostenquote:
Beertender fustjes dus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Heineken Tapvat en andere vaten van diezelfde soort.
Jep, das het tapvat. Die past volgens mij weer niet in de Beertender.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef Yvar het volgende:
Je bedoeld dat heineken vat wat je zelf al kan tappen zonder verder iets nodig te hebben?
Helaas, dat gaat hem niet worden. Verzenden alleen al kost bijna 7,-quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Dabo007 het volgende:
Haha okee.
Ik geef je 27,50 incl. verzenden voor de Beercooler
ts je bent wel veel gezakt zou hem even op MP zetten dan kan je meer vangenquote:Op maandag 18 april 2011 15:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
Voor 25,- excl. verzending hebben we een deal
Hij moet ook wegquote:Op maandag 18 april 2011 15:46 schreef jacobussss het volgende:
[..]
ts je bent wel veel gezakt zou hem even op MP zetten dan kan je meer vangen
ok, is goed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Dabo007 het volgende:
Je hoort het morgen van me.
Het is voor een verjaardag, dus even kijken of de andere persoon het goed vindt.
ok, thnx!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:46 schreef Dabo007 het volgende:
Gaat hem helaas niet worden,
succes met de verkoop
32 incl moet lukken, want hij weegt niet zoveel..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:07 schreef Smoef het volgende:
Ik heb eigenlijk wel interesse, moet sowieso even wachten tot salaris binnenkomt. Voor 32 incl wil ik hem dan wel overnemen.
Zoals ik het nu begrijp kun je die vaten kopen in de supermarkt? + ze moeten van heineken zijn? Ik ga straks meteen ff kijken of ik ze in mijn supermarkt kan kopen.
Zitten er nog eisen aan zo'n vat?
Ik hoor het wel
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef Smoef het volgende:
Ok.
Ik zal straks even kijken, laat het nog weten.
OK, geen probleem. Toch bedankt voor je reactie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:31 schreef Smoef het volgende:
Beetje heel laat, compleet vergeten iets te laten weten.
Maar gaat hem niet worden, supermarkt waar ik altijd shop verkoopt niet veel van die vaten.
Succes met de verkoop
Nope. 25,- excl verzending is echt de uiterste prijs.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:51 schreef MrMessi10 het volgende:
25 incl verzending. Ik weet het nog niet zeker moet even overleggen! Je hoort vanavond van mij!
Ehm.. Geen idee.. Ik werk niet bij Heinekenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:38 schreef consio het volgende:
Blijven de heineken tapvaten dan bestaan (in dat formaat)?
Op de reclames op tv zie je dat heineken nu een ander formaat tapvat heeft sinds kort???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |