Idd, zet deze maar niet op onze playlistquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grensoverschrijdend is het zeker. Ik weet nog dat Ichi the Killer toen uitkwam waar een vrouw in verkracht wordt en dat wilden ze ook nergens vertonen. Maar dat is echt niets in vergelijking tot deze film.
Nee, laten we het maar gewoon bij afgerukte ledematen en houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, zet deze maar niet op onze playlist
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Nou, de schoenen hebben ze niet meer in mijn maat en ze komen ook niet meer binnen
Je bent precies op tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Nou, de schoenen hebben ze niet meer in mijn maat en ze komen ook niet meer binnen
Maar dat geldt dus ook voor de hele collectiequote:
Oh nou dat schiet lekker op dan...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat geldt dus ook voor de hele collectie
huh, maar zo bijzonder is jouw maat toch niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom heb jij de behoefte aan pijpen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel behoefte aan een loodgietersklusje voor vrouwen.
Ik heb nog wel wat klusjes die gedaan moeten worden. Dan betaal ik je in naturaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:50 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel behoefte aan een loodgietersklusje voor vrouwen.
Ja hallo, en wat nou als ik ontzettend zin heb in een film over verkrachtingen, mishandelingen, en facials ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, zet deze maar niet op onze playlist
Dan ga je die maar fijn ergens anders kijken, smeerpijpquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja hallo, en wat nou als ik ontzettend zin heb in een film over verkrachtingen, mishandelingen, en facials ?
Ja, anders had je hem wel gewoon gekeken natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik als moeder blijf ver weg bij die film
Bepaal jij niet, mijn huis !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ga je die maar fijn ergens anders kijken, smeerpijp
Ws ook niet, maar het maakt 'm voor mij net even iets erger.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, anders had je hem wel gewoon gekeken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bepaal jij niet, mijn huis !
trailer ooit gezien, hij lijkt me sowieso geen reet aan...
het zal aan mij liggen danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ws ook niet, maar het maakt 'm voor mij net even iets erger.
Het is gewoon een nare film, laten we het daarop houdenquote:
Begin jij nu ook al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |