Ik haat je en ik wil niet weten wat je net hebt gegeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:44 schreef Kreator het volgende:
Bakkerij Oonk moet echt een fucking lintje krijgen..
En Bassie. Need I say more?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan niet, je bent toch ook opgegroeid met pipo?
Ik haat zequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan niet, je bent toch ook opgegroeid met pipo?
quote:Now Playing:
Creedence Clearwater Revival
Up Around The Bend
Bassie was jouw pimp?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vers broodje eiersalade. En een broodje gezond. En een saucijs speciaal (met gekruid gehakt en kaas enzo. Goddelijk).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik haat je en ik wil niet weten wat je net hebt gegeten.
Mannen die alles kunnen eten zonder aan te komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vers broodje eiersalade. En een broodje gezond. En een saucijs speciaal (met gekruid gehakt en kaas enzo. Goddelijk).
En chocola.
Waarom denk je dat ie weer is begonnen met roken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mannen die alles kunnen eten zonder aan te komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ie dat wel compenseren door weer minder te gaan eten, anders heeft het nog geen nutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie weer is begonnen met roken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon, clowns en poppen kan ik niet uitstaanquote:
U riep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ben inmiddels ook al 7 kilo aangekomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
Waarom denk je dat ie weer is begonnen met roken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Grow upquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, clowns en poppen kan ik niet uitstaan
Vetlel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ben inmiddels ook al 7 kilo aangekomen.
13. maar ik kon het hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ben inmiddels ook al 7 kilo aangekomen.
ik let er niet eens opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Ik kan trouwens eigenlijk ook wel alles eten zonder aan te komen. Ik let er wel op, maar dat is eigenlijk totaal niet nodig.
Die verdomme gewoon als de sodemieter aan de studie zouden moeten gaan!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit in een trein vol rellende studentjes
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, jou haat ik ook! Scharminkel!!
en ik hoef er niet eens voor te roken. of te sporten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, jou haat ik ook! Scharminkel!!
Sinds ik zo vadsig was is mijn grootste angst dat weer te worden.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godnondeju! Das een kind van 4.5!
geloof nooit dat die allemaal vrij zijn neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die verdomme gewoon als de sodemieter aan de studie zouden moeten gaan!
Tja, das weer het andere uiterste. Ik ben liever iets te veel dan iets te weinig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en ik hoef er niet eens voor te roken. of te sporten.![]()
Ik hoef alleen maar op te passen dat ik niet afval
Dus zo zie je er nu uit?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I'm so hungry i could eat a baby!"
Ik kwam niet eens aan toen ik mijn best ervoor deedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds ik zo vadsig was is mijn grootste angst dat weer te worden.
Maar ik doe niet aan lightmeuk, drink alleen maar zoete troep en eet elke dag mayo, dus echt erop letten doe ik eigenlijk niet.
Ga je er ook heen? Volgens mij zijn vrijwel alle college's/tentamens geschorst vandaag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geloof nooit dat die allemaal vrij zijn nee
hoewel mijn hogeschool de lessen wel heeft gecancelled vandaag
Nee kut, dat is een legendarisch filmkarakter.quote:
Die fase heb ik ook gehad. Dat ik van die bijvoeding kreeg om aan te komen. ik heb echt maar 2 jaar gehad dat ik ineens wel dikker werd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens aan toen ik mijn best ervoor deed
Mayo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef Kluts het volgende:
Sinds ik zo vadsig was is mijn grootste angst dat weer te worden.
Maar ik doe niet aan lightmeuk, drink alleen maar zoete troep en eet elke dag mayo, dus echt erop letten doe ik eigenlijk niet.
Tuurlijk! De enige echte Zaanse Mayo!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Mayo.Dat gaat hier ook superhard. Maar toch wel Zaanse hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |