SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koffie, sigaretten en geen werk uitvoeren voor ons zwaar betaalde belastinggeld![]()
Waarschijnlijk was je net op weg naar de koffie automaat. In plaats van iets nuttigs te doen.
(aangezien jij studenten generaliseert, ga ik het ook even doen)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Wat een onzin, lenen voor je studie is van alle tijden. Maatje van me heeft ¤25.000 geīnvesteerd in zijn studie, hij heeft nu een goedbetaalde baan dankzij die studie en is dus begonnen aan het aflossen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als deze regels erdoor komen, zijn er 2 mogelijkheden: of het onderwijs wordt dramatisch, of studeren wordt weer voor de rijken. Als dit in jouw tijd was gebeurd, had je ook op je achterste benen gestaan.
Nog steeds is het zo dat als je een studieschuld hebt en je het niet af kunt lossen dat het kwijtgescholden wordt.Jij wil geen daggie ruilen met me tukker, ik ben geen appelschillende raamambtenaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koffie, sigaretten en geen werk uitvoeren voor ons zwaar betaalde belastinggeld![]()
Waarschijnlijk was je net op weg naar de koffie automaat. In plaats van iets nuttigs te doen.
(aangezien jij studenten generaliseert, ga ik het ook even doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
[..]
Jij wil geen daggie ruilen met me tukker, ik ben geen appelschillende raamambtenaarEn ik ben geen bier zuipende student........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marja als ze ontmoedigen om HBO te doen, of een master te volgen moeten we allemaal maar ambtenaar worden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Maar ik hou wel van doopy-x laten we nu samen strijden tegen tele2!!!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
Maar ik hou wel van doopy-x laten we nu samen strijden tegen tele2!!!![]()
![]()
je hebt helemaal gelijk, daar zit ik ook echt niet mee, het gaat mij puur om de kwaliteit van het onderwijs zoals ik al een aantal keer heb gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat een onzin, lenen voor je studie is van alle tijden. Maatje van me heeft ¤25.000 geīnvesteerd in zijn studie, hij heeft nu een goedbetaalde baan dankzij die studie en is dus begonnen aan het aflossen.
Nog steeds is het zo dat als je een studieschuld hebt en je het niet af kunt lossen dat het kwijtgescholden wordt.
maargoed laten we hier maar mee kappen want dit is zwaar nutteloos
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik heb ze zojuist een reminder gestuurd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
Maar ik hou wel van doopy-x laten we nu samen strijden tegen tele2!!!
Als hier ook geen reactie op komt ga ik maandag lekker met ze bellen (overdag, als het rustig is).![]()
Ik heb gisteravond trouwens WEDEROM besloten om de FAMAS te gaan masteren, so far so good, als ik me aanleer om dat ding in burst te gebruiken is het een fijn ding.![]()
masteren in BOquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens WEDEROM besloten om de FAMAS te gaan masteren, so far so good, als ik me aanleer om dat ding in burst te gebruiken is het een fijn ding.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ik ben al lekker op weg om al mijn perks pro te halenNu komen de steeds irritantere perks trouwens. Als ik Flak Jack Pro en Ninja Pro heb dan moet ik toch echt een perk als Second Chance enzo gaan gebruiken
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
They see me trollin'quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Jij bent dommer dan de achterkant van een varken...quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Ik moet alleen nog hardened pro, moet een object door een muur heen uitschakelen maar ik gebruik hardened alleen bij nuketown en daar worden geen objecten gezetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben al lekker op weg om al mijn perks pro te halenNu komen de steeds irritantere perks trouwens. Als ik Flak Jack Pro en Ninja Pro heb dan moet ik toch echt een perk als Second Chance enzo gaan gebruiken
![]()
![]()
Combineren met hackerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog hardened pro, moet een object door een muur heen uitschakelen maar ik gebruik hardened alleen bij nuketown en daar worden geen objecten gezetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
hou je kuthoofd dicht man, ga weg uit dit topic ofzo, met je domme kutopmerkingen. ik vroeg je toch niks. ik wil alleen weten waarom hij dat een troll opmerking is, of hij nou die van mij of die van hem bedoelde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij bent dommer dan de achterkant van een varken...Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
zelfde met ghost, icm hacker zie je sentry guns aan de andere kant van de map staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh, zal hem eens aanzetten ipv SOH bij normale games, moet het zo gepiept zijn
Flikker jij op als je BO alleen maar komt afzeiken !!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hou je kuthoofd dicht man, ga weg uit dit topic ofzo, met je domme kutopmerkingen. ik vroeg je toch niks. ik wil alleen weten waarom hij dat een troll opmerking is, of hij nou die van mij of die van hem bedoelde.
Het vetgedrukte bevestigd mijn voorgaande comment alleen maar.
Inhoud & grammatica....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hou je kuthoofd dicht man, ga weg uit dit topic ofzo, met je domme kutopmerkingen. ik vroeg je toch niks. ik wil alleen weten waarom hij dat een troll opmerking is, of hij nou die van mij of die van hem bedoelde.BO heeft wel een mute-knop...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Flikker jij op als je BO alleen maar komt afzeiken !!!!!
Inhoud & grammatica....
Mooi spel is het soms toch ook
ik zeik BO niet af, ik vraag me alleen af hoe hij masteren bedoelt, aangezien dat niet kan zoals in MW2, ik ben gewoon benieuwd op wat voor manier hij bedoelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Flikker jij op als je BO alleen maar komt afzeiken !!!!!
Inhoud & grammatica....
maargoed, alle huilende ps3'rs zien dat weer als trollen
en op een forum over grammatica gaan zeiken
grammatica als trollen bestempelen
Ik wil weten waarom jij een vraagteken zet bij 'Masteren in BO'.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hou je kuthoofd dicht man, ga weg uit dit topic ofzo, met je domme kutopmerkingen. ik vroeg je toch niks. ik wil alleen weten waarom hij dat een troll opmerking is, of hij nou die van mij of die van hem bedoelde.
Je doet namelijk voorkomen dat, dat onmogelijk is.
Dus ik verwachtte niet dat je serieus was. Anders is dat weer een opmerking van jou die kant noch wal raakt.
En als je verder niks met BO hebt kan je dan niet beter in het MW2 topic reageren?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ja sorrym ik moest hem gewoon even van repliek dienenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
BO heeft wel een mute-knop...
Mooi spel is het soms toch ookOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Als dat geen troll intenties zijn dan is het toch echt een josti opmerking...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zeik BO niet af, ik vraag me alleen af hoe hij masteren bedoelt, aangezien dat niet kan zoals in MW2, ik ben gewoon benieuwd op wat voor manier hij bedoelt.
maargoed, alle huilende ps3'rs zien dat weer als trollen
en op een forum over grammatica gaan zeiken
grammatica als trollen bestempelenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jeususquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zeik BO niet af, ik vraag me alleen af hoe hij masteren bedoelt, aangezien dat niet kan zoals in MW2, ik ben gewoon benieuwd op wat voor manier hij bedoelt.
maargoed, alle huilende ps3'rs zien dat weer als trollenen op een forum over grammatica gaan zeiken
grammatica als trollen bestempelenwat heeft een ps3 hier nou weer mee te maken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Masteren: het wapen me eigen maken. Kon niets met die kutgunquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zeik BO niet af, ik vraag me alleen af hoe hij masteren bedoelt, aangezien dat niet kan zoals in MW2, ik ben gewoon benieuwd op wat voor manier hij bedoelt.![]()
![]()
Je meent het?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zelfde met ghost, icm hacker zie je sentry guns aan de andere kant van de map staan
Ghost Pro heb ik al een tijdje...![]()
Dat bestaat niet in BO hoor, alleen in MW2quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Masteren: het wapen me eigen maken. Kon niets met die kutgun
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
kijk, dat was het enige dat ik wilde wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Masteren: het wapen me eigen maken. Kon niets met die kutgun
aangezien masteren in MW2 stond voor: alle attachments halen
tevreden, huilies? alles uitgelegd in een postOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Alleen de Masterkey is te masteren op BO
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
"Masteren" is geen (engels) woord..
Hoe kan een gameontwikkelaar dat dan in zn games implementeren?
MW2 had Mastery????Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Onder masteren valt bij mij alleen hetgene wat Doopy al eerder zei.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kijk, dat was het enige dat ik wilde weten
aangezien masteren in MW2 stond voor: alle attachments halen
tevreden, huilies? alles uitgelegd in een post
attachements halen is unlocken volgens mij.
En gelijk mensen huilie noemen als je ondersneeuwt word met kritiek
Defencemechanism..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onder masteren valt bij mij alleen hetgene wat Doopy al eerder zei.
En gelijk mensen huilie noemen als je ondersneeuwt word met kritiekVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef BzP het volgende:
"Masteren" is geen (engels) woord..
Hoe kan een gameontwikkelaar dat dan in zn games implementeren?
MW2 had Mastery????
to master (third-person singular simple present masters, present participle mastering, simple past and past participle mastered)
to be a master
(transitive) to control [quotations ]
(transitive) to learn to a high degree of proficiency"
Noun
mastery (usually uncountable; plural masteries)
The position or authority of a master; dominion; command; supremacy; superiority.
If divided by mountains, they will fight for the mastery of the passages of the tops. Sir W. Raleigh.
Nogal hoop tekst, maar is gewoon goed engels. To master als ww, mastery als zelfst. naamwoord.![]()
het heeft meer te maken met het feit dat jullie om zoiets gaan janken en het als trollreactie bestempelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onder masteren valt bij mij alleen hetgene wat Doopy al eerder zei.
En gelijk mensen huilie noemen als je ondersneeuwt word met kritiek
maargoed, ik ga er verder niet meer op in
FS, vandaag ff co-op doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
"
to master (third-person singular simple present masters, present participle mastering, simple past and past participle mastered)
to be a master
(transitive) to control [quotations ]
(transitive) to learn to a high degree of proficiency"
Noun
mastery (usually uncountable; plural masteries)
The position or authority of a master; dominion; command; supremacy; superiority.
If divided by mountains, they will fight for the mastery of the passages of the tops. Sir W. Raleigh.
Nogal hoop tekst, maar is gewoon goed engels. To master als ww, mastery als zelfst. naamwoord.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik zie nergens dat "masteren" goed engels is
Prima. huiliequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het heeft meer te maken met het feit dat jullie om zoiets gaan janken en het als trollreactie bestempelen
maargoed, ik ga er verder niet meer op in
Kees Kloost... (case closed)
OT:
2 tomahawks + Warlord pro + Scavenger pro schopt kont!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
kunnen de ps3'rs niet gewoon een eigen topic maken ofzo
alleen bobbanz mag blijven
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
kunnen de ps3'rs niet gewoon een eigen topic maken ofzo
alleen bobbanz mag blijvenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
jipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een pracht topic is dit zeg zal ik nog maar even posten dat Strella 3 overpowered is?jipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dat de Galil een bazenwapen is.nope,quote:
74U rapid fire + grip + 2 tomahawks = walking deathmachineVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben vooral blij dat Ghost in de Perk1 zit.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
wordt nog een leuk topic zo
en el presador is zo'n baas
LOOK AT THAT SHIT
Je moet zn beasting in Villa zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
wordt nog een leuk topic zo
LOOK AT THAT SHIT
Volgende prestige ga flakjacket pro + Tactical mask pro...
Walking tank for domination class.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
wat doet tactical mask pro uberhaupt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Je moet zn beasting in Villa zien
Volgende prestige ga flakjacket pro + Tactical mask pro...
Walking tank for domination class.
bescherming tegen nova gas, bij pro heb je ook geen last van stuns en flashbangsPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Na 4-5 x prestigen gaat de lol er snel van afquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon alle perks pro halenBen ik nu mee bezig
Maakt alle tactical grenades nutteloos tegen je, en als je iemand flasht dan krijg je pijltjes bij je hitmarker die wijzen naar de geflashte target..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat doet tactical mask pro uberhaupt?
Erg handigVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
toch maar eens halen danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Na 4-5 x prestigen gaat de lol er snel van af
[..]
Maakt alle tactical grenades nutteloos tegen je, en als je iemand flasht dan krijg je pijltjes bij je hitmarker die wijzen naar de geflashte target..
Erg handig
het ligt eraan met wie ik speel, als het met mijn oude vriendengroep is dan is het MW2, anders als het met de fokkers is, dan is het BO, heb ik al eerder gezegd ergensquote:
Ik was ook flauw...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het ligt eraan met wie ik speel, als het met mijn oude vriendengroep is dan is het MW2, anders als het met de fokkers is, dan is het BO, heb ik al eerder gezegd ergens
Nu niet meer...
of toch nog steeds?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Had je maar n00b moeten zijn en geen chopper kunnen behalen dan had je dat probleem nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een pracht topic is dit zeg zal ik nog maar even posten dat Strella 3 overpowered is?
Pas op Array kwam er een chopper binnen waar 4 personen op schoten met een strela nog voor hij een schot had gelost, hopelijk had hij of zijn er hard voor gewerkt
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je maar n00b moeten zijn en geen chopper kunnen behalen dan had je dat probleem niet
Pas op Array kwam er een chopper binnen waar 4 personen op schoten met een strela nog voor hij een schot had gelost, hopelijk had hij of zijn er hard voor gewerkt![]()
![]()
Hoe gay is die shitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had je maar n00b moeten zijn en geen chopper kunnen behalen dan had je dat probleem niet
Pas op Array kwam er een chopper binnen waar 4 personen op schoten met een strela nog voor hij een schot had gelost, hopelijk had hij of zijn er hard voor gewerkt![]()
![]()
Wie wil er over een uurtje Zombies doen op de 360? mijn max lvl is 32 dus kijk maar of je mee wilt:) Maakt niet uit wat je max. is!
Add: ZajinsteV![]()
Hang je er rustig boven spawnen ze ineens aan de andere kantquote:Als je er in zit, klaar om te gaan schieten dan is het heel erg gayquote:
[/quote]![]()
Second Chance is voor losers. PERIODquote:In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Mijn ervaring gister met second chance en de tomahawk...
hitmarkers??? assist????
En Hier iemand op BO forum die een topic start klagende dat niemand hem "revives" ..
Hilarische feedback krijgt die gast
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=17098Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
vroeger als in een jaartje oud..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef kutkabouter het volgende:
kent iemand dit nog?
vroeger was dit echt de shit
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Dat dacht ik ook inderdaad.. (maar dan 4 jaar ofzo)quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Moet echt hard lachen als ik die idioot hoor skreeuwenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:24 schreef kutkabouter het volgende:
LOOK AT THAT SHIT![]()
![]()
DDumbass tiger camo...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moet echt hard lachen als ik die idioot hoor skreeuwen
Nee, is volgensmij ergens van vorig jaar..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad.. (maar dan 4 jaar ofzo)Roll with the fastest
vroeger als in 3 jaar oudquote:ik zat toen in de 5e, en iedereen "hardstyle" ineens cool vinden door deze troep
triest jonge, als ik een jaar daarvoor een keer hardstyle opzet krijg je allemaal gezeik, en dan is het ineens helemaal geweldig
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moet echt hard lachen als ik die idioot hoor skreeuwen![]()
LOOK AT THAT SHIT! He beastified so hard the connection got interrupted
Teveelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vroeger als in 3 jaar oudik zat toen in de 5e, en iedereen "hardstyle" ineens cool vinden door deze troep
triest jonge, als ik een jaar daarvoor een keer hardstyle opzet krijg je allemaal gezeik, en dan is het ineens helemaal geweldig
gebruiken.. schooier
![]()
Hier omdat je denk dat je het beter weet..
http://www.dance-tunes.co(...)-addict/original-mixRoll with the fastest
/care wij hadden 'm toch echt eerderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef Xblister het volgende:
[..]
Teveelgebruiken.. schooier
![]()
Hier omdat je denk dat je het beter weet..
http://www.dance-tunes.co(...)-addict/original-mixOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Iemand die dahgame360 kijkt? Wat een beest...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
/carequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
/care wij hadden 'm toch echt eerderemokabouter
Roll with the fastest
okequote:
Muziekgehuil in het MW2 topic, 'tis verdeurie niet KLB.
Ik ga kijken of ik deze prestige kan afmaken zonder de AK74 te kopen of de Famas. Tot level 25 gaat nog goed met MP5K en M14![]()
Ik gebruik de AK74u ook niet meer is super makkelijk killen anders, gebruik nu een Enfieldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:44 schreef Fsmxi het volgende:
Muziekgehuil in het MW2 topic, 'tis verdeurie niet KLB.
Ik ga kijken of ik deze prestige kan afmaken zonder de AK74 te kopen of de Famas. Tot level 25 gaat nog goed met MP5K en M14
rice rice baby tututututedudududum![]()
Ja die is echt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
LOOK AT THAT SHIT! He beastified so hard the connection got interrupted![]()
![]()
Capture the flagWat is dat tof als je met een leuke groep bent!
En ook ineens weer een lading xp omdat ik het nog niet gedaan had.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Stoma's late night speelsessies hebben wonder boven wonder enkel twee magische taferelen ontdekt.
Zie hier, één kogel door een metalen wand in zijner grooten teen is hem fataal geworden.
Tot slot wordt de heer Stoma een groot onrecht aangedaan doordat er een mes getrokken wordt door een reeds gestorven linkmiechel. Helaas zijn hier door technische moeilijkheden geen beelden van.![]()
Hey, grote CoD fan hierzo. Ik zat in het buitenland toen BO gereleased werd, ben nu weer thuis en was van plan om hem maar eens te gaan halen. Twijfel een beetje omdat ik veel slecht nieuws heb gehoord over de PS3 versie, kan iemand me vertellen of het echt zo erg is?![]()
Ik herinner me ineens weer een paar potjes Sabotage in MW2 met de oude MW2 groep.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef KneusTeun het volgende:
Capture the flagWat is dat tof als je met een leuke groep bent!
En ook ineens weer een lading xp omdat ik het nog niet gedaan had.
Dat was pas bazigPotjes van 35 seconden en dan hadden we alweer gewonnen
![]()
![]()
Capture the flag is wel iets anders. Je bent soms echt focking lang bezig. Gister was ik aan het verdedigen en liep kills op tot 53-5 dus als je goed speelt haal je ook nog is veel punten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens weer een paar potjes Sabotage in MW2 met de oude MW2 groep.
Dat was pas bazigPotjes van 35 seconden en dan hadden we alweer gewonnen
Ook de tactiek is leuk, want iedereen voor zich is totaal niet de oplossing.
Op havana gooide we steeds een shit load willy's zodat de flag runner op de tast kon scoren XD's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb ook een PS3, de eerste anderhalve maand was de verbinding zeer kut en viel het spel veel weg, veel PS3 gebruikers zeiden ook dat hun console vastliep en nergens meer op reageerde, dit laatste heb ik zelf volgens mij niet gehad. Laatse maand is de verbinding echter wel prima bij mij persoonlijk en kan ik net zoveel spelen als bij MW2, waar de verbinding met de host ook zo nu en dan weg valt, maar dat was bij iedereen hetzelfde neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:23 schreef Ach-jee het volgende:
Hey, grote CoD fan hierzo. Ik zat in het buitenland toen BO gereleased werd, ben nu weer thuis en was van plan om hem maar eens te gaan halen. Twijfel een beetje omdat ik veel slecht nieuws heb gehoord over de PS3 versie, kan iemand me vertellen of het echt zo erg is?
Echter, volgens mij heeft Rijstkoker nogal een last van connection interrupted.. Denk dat je het spel gerust kan kopen als je een (iets boven?) gemiddelde internetverbinding hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bij mij is het heel vreemd, alle andere spellen kan ik zo online spelen behalve Black Ops die heeft soms zijn kuurtjes. Maar over het algemeen ben ik er nog steeds zwaar blij mee wanneer ik wel kan spelen en noobs verkrachten met mijn nieuwe liefde de Enfield.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik speel na het prestigen nu ook eerst met de Enfield. Leuk ding, alleen zonder RDS kan ik er niet mee overweg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:21 schreef Rijstkoker het volgende:
Bij mij is het heel vreemd, alle andere spellen kan ik zo online spelen behalve Black Ops die heeft soms zijn kuurtjes. Maar over het algemeen ben ik er nog steeds zwaar blij mee wanneer ik wel kan spelen en noobs verkrachten met mijn nieuwe liefde de Enfield.
Among Thieves.![]()
Bobbanzquote:![]()
![]()
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
He comes around and get stuck on that Volvo. But that aint gonna stop this boss tho is it? HELL NOquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
LOOK AT THAT SHIT! He beastified so hard the connection got interrupted![]()
![]()
dat laatste stukje met dat gasquote:_!
QFT!!!!quote:People say it takes skill to camp.. I don't believe that! you only need a lot of patience and a boring personality!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hey gamers..
Omdat black ops zo een kut spel is (al die campers en lag) heb ik het zelf maar leuk gemaakt met een awesome () eigen game mode..
dus hier een oproep voor iedereen met xbox live en black ops
wissel hier gamertags uit zodat we ff een private match kunnen organiseren.
geloof me, er zal genoeg gebeuren in de game modes die ik heb gemaakt![]()
Verklaar ze nader.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef Puntenslijpers het volgende:
Hey gamers..
Omdat black ops zo een kut spel is (al die campers en lag) heb ik het zelf maar leuk gemaakt met een awesome () eigen game mode..
dus hier een oproep voor iedereen met xbox live en black ops
wissel hier gamertags uit zodat we ff een private match kunnen organiseren.
geloof me, er zal genoeg gebeuren in de game modes die ik heb gemaakt's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Gewoon een (wel in balans) opgefokte game mode, denk aan sneller rennen, vette wapens, makkelijk te behalen killstreaks, enz enz.
Zijn ook al getest met recent players en het speelde grappig![]()
ik denk niet dat je hier heel veel animo gaat vinden om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef Puntenslijpers het volgende:
Gewoon een (wel in balans) opgefokte game mode, denk aan sneller rennen, vette wapens, makkelijk te behalen killstreaks, enz enz.
Zijn ook al getest met recent players en het speelde grappigOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hou me aanbevolenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Capture the flag is wel iets anders. Je bent soms echt focking lang bezig. Gister was ik aan het verdedigen en liep kills op tot 53-5 dus als je goed speelt haal je ook nog is veel punten!
Ook de tactiek is leuk, want iedereen voor zich is totaal niet de oplossing.
Op havana gooide we steeds een shit load willy's zodat de flag runner op de tast kon scoren XD
Wel belangrijk dat je onder elkaar je killstreaks en perks op CTF afstemt![]()
![]()
Ik ook! epic ding!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Doe sinds vandaag met de tomahawk spelen
[quote]Op zaterdag 22 januari 2011 19:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Doe sinds vandaag met de tomahawk spelen![]()
Deze is ook wel chill van mij een poosje terug![]()
Nice man, tomahawk is best relaxed vooral tegen mensen die continu met hun ak74u moeten gaan bitchenquote:
![]()
Niks voor mij zo'n ding, ik ben zo gewend aan nades dat ik hem heel de tijd ergens ver weg gooi
[/quote]![]()
stoma vergelijken met chuck norrisquote:
Hehe nice. Stuur em naar Top 5 playsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik weet niet of dit al ooit door iemand is gedaan![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik weet niet of dit al ooit door iemand is gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
ja, nouquote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef KoningStoma het volgende:
Dit plaatje zou zo op de cover van BO kunnen
[ afbeelding ]Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
lekker voor het hele gezin klopt ook wel, zelfs opa met parkinson kan kills maken in dit spelquote:
Trek ik een gunship uit een care package, zet hem in. (We staan 52-56 achter, iedereen behalve ik in mijn team kd<1). Bam, connection interrupted![]()
![]()
Als je scavenger pro hebt, begin je dan met 2 tomahawks?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Yes..quote:Op zondag 23 januari 2011 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
Als je scavenger pro hebt, begin je dan met 2 tomahawks?Roll with the fastest
Ook als je warlord pro hebt volgens mij want ik had al 2 tomahawks maar nu heb ik ook scavenger pro gehaald net.
edit: volgens mij krijg je ze alleen met warlord pro want als ik een sniper heb met sleight of hand en scavenger pro heb ik maar 1 tomahawk
[ Bericht 40% gewijzigd door Rijstkoker op 23-01-2011 14:20:31 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Kdacht eigenlijk dat het een neger was aan zijn stem te horen maar net ff op zijn kanaal rondgekeken het is gewoon een whiteboyquote:
Haha hij is niet de aller beste, sommige filmpjes raakt hij wel hard. Moet je maar even rondkijken op zn channel, in een filmpje zegt hij dat hij beter is dan Sandy Ravage en zodoende beste speler is van CoDquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
HAhahaha wat is ie ook fucking slecht he. Maar wel een grappige baas.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Als ik die filmpjes van 'm kijk moet ik toch echt zeggen dat ik zelf beter ben, hij loopt rond zonder te kijken op zijn radar soms zie je 2 puntjes erop en hij loopt verder word ie vervolgens gewoon gekilled door die 2 die die heeft laten staan. maar zijn commentaar is wel masterquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha hij is niet de aller beste, sommige filmpjes raakt hij wel hard. Moet je maar even rondkijken op zn channel, in een filmpje zegt hij dat hij beter is dan Sandy Ravage en zodoende beste speler is van CoD
Ik jat maak altijd nog wel genoeg kills voor een gemiddeld kd van 1.8 ofzoquote:En ik denk dat als ik opnieuw zou beginnen wel 2.3 ofzo
![]()
![]()
Tja, ik kijk het toch vooral om zn commentaarquote:Op zondag 23 januari 2011 16:18 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Als ik die filmpjes van 'm kijk moet ik toch echt zeggen dat ik zelf beter ben, hij loopt rond zonder te kijken op zijn radar soms zie je 2 puntjes erop en hij loopt verder word ie vervolgens gewoon gekilled door die 2 die die heeft laten staan. maar zijn commentaar is wel master![]()
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Dat er teamates zijn die 20 keer dood gaan is opzich geen ramp. Het is pas een ramp als je door die mongolen zelf 3 keer door dood gaat omdat ze ergens in een deuropening gaan liggen of niet weten hoe ze "aan de kant" moeten gaan als er een airstrike aankomt.![]()
Ik kijk eigenlijk alleen naar xJawz, Legend of Thunder en TheMarkofJquote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja, ik kijk het toch vooral om zn commentaar![]()
xJawz is inderdaad wel aardig, kijk ook DahGame360, dat is echt een koning met ongelooflijke scores (113-5, 103-4, 136-14).quote:Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen naar xJawz, Legend of Thunder en TheMarkofJ
Kijk meestal ook wel ff of Chris Smoove nog iets nieuws heeft..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
WingsofRedemption vind ik ook nog wel vermakelijk omdat hij vaak met zijn killstreaks switchedquote:Op zondag 23 januari 2011 16:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
xJawz is inderdaad wel aardig, kijk ook DahGame360, dat is echt een koning met ongelooflijke scores (113-5, 103-4, 136-14).
Kijk meestal ook wel ff of Chris Smoove nog iets nieuws heeft..![]()
Of als je op een hoek staat en je wilt iemand neerknallen maar je wilt ff weer gaan schuilen achter de hoek maar het kan niet omdat 3 man van je team hun hoofd in je reet steken waardoor je er niet langs kan en uiteindelijk kogels opvangt met je lichaam.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
Dat er teamates zijn die 20 keer dood gaan is opzich geen ramp. Het is pas een ramp als je door die mongolen zelf 3 keer door dood gaat omdat ze ergens in een deuropening gaan liggen of niet weten hoe ze "aan de kant" moeten gaan als er een airstrike aankomt.rice rice baby tututututedudududum![]()
dat is echt een koningquote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Fsmxi het volgende:
Ik volg eigenlijk alleen FPSkyle/Russia, hoewel die al poos niks qua gameplay geüpload heeft.ook echt even met z'n gouden AK op 5 kilo explosieven gaan schieten
wat lul je nouquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
HAhahaha wat is ie ook fucking slecht he. Maar wel een grappige baas.hij wordt een paar keer afgemaakt door wat campers en daarna wint hij gewoon hard, dus hij is echt niet slecht ofzo
Als ik naar zijn gameplay kijk krul ik mijn tenen van ventjes die hij over het hoofd ziet. Soms kijkt hij er gewoon straal langs.
In dat ene filmpje weet hij gewoon waar ze zitten te campen en nog rent hij er als een gek op af en kijkt hij de verkeerde kant op.![]()
och, hij wint dus verder zal het me worst wezenik geef wel toe dat ie iets minder nalatig zou kunnen zijn ja
Je wilt niet weten hoevaak ik ventjes mis omdat ik wat te hard rushde. Dat, en je fov is heel onnatuurlijke. Je verwacht een grotere hoek te kunnen zien dan je in feite doet.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik naar zijn gameplay kijk krul ik mijn tenen van ventjes die hij over het hoofd ziet. Soms kijkt hij er gewoon straal langs.
In dat ene filmpje weet hij gewoon waar ze zitten te campen en nog rent hij er als een gek op af en kijkt hij de verkeerde kant op.Dit leidt wel eens tot momenten waarin ik denk van "wtf, waarom zag ik hem niet :| "
![]()
Hehe mijn clips doen het eindelijk
Helicopter neergehaald met mortieren
Had ook nog een filmpje geupload waar 2 carepackage helicopters tegen elkaar aanvliegen en er 1 crashtalleen die staat er nog niet op.
Ik gebruik nu trouwens de famas met een red dot, alleen gebeurt het soms dat hij plotseling stopt met schieten wanneer ik spray.
Heeft dit te maken met oververhitting ofzo, of is het gewoon een fout in het spel?
Het ligt niet aan de controller, het gebeurt met beide controllers die ik bezit.![]()
Dat heb ik weleens met de pistols vooral met de Phyton. Nog nooit met de Famas gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Had ook nog een filmpje geupload waar 2 carepackage helicopters tegen elkaar aanvliegen en er 1 crashtalleen die staat er nog niet op.
Ik gebruik nu trouwens de famas met een red dot, alleen gebeurt het soms dat hij plotseling stopt met schieten wanneer ik spray.
Heeft dit te maken met oververhitting ofzo, of is het gewoon een fout in het spel?
Het ligt niet aan de controller, het gebeurt met beide controllers die ik bezit.![]()
Heb het hele weekend met de tomahawk gespeeld.. Warlord pro + scav pro <3
Zijn echt veel leuke/zieke kills en acties uitgekomen.
Zal vd week eens alles renderen en een compilatie maken.
Maat kwam op bezoek en had altijd kritiek op de blinde tomahawks van iedereen aant begin van een potje, tot hij zelf eens een x smeet...
Vind die 2e wel nice!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Gister doggies gehaald met alleen de toma op 1 kill na (74u) Was aant dansen door de huiskamerquote:
Moet echt capturing device regelen want een goeie spree is bijna niet te doen binnen 30 sec
Al had ik gister in Summit een huey in 20 sec
47u power he...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hmm vind het jammer dat er niet een soort UI functie is in te schakelen dat je kan zien welke killstreak rewards je eigen team en de tegenstander actief heeft op dat moment.![]()
Ik wil eigenlijk ook wel een capture card kopen, maar aan de andere kant als zo'n ding 200 euro ofzo kost laat maar ik bedoel wie kijkt er na behalve ik
Je hoort toch voice messages ?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm vind het jammer dat er niet een soort UI functie is in te schakelen dat je kan zien welke killstreak rewards je eigen team en de tegenstander actief heeft op dat moment.Genoeg gamers die montages van anderen bekijken online, je moet hem wel aantrekkelijk maken..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een capture card kopen, maar aan de andere kant als zo'n ding 200 euro ofzo kost laat maar ik bedoel wie kijkt er na behalve ikVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Soms zit ik zo in het spel en ben ik zo bezig met het luisteren naar de voetstappen dat ik iets over het hoofd zie.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Je hoort toch voice messages ?
[..]
Genoeg gamers die montages van anderen bekijken online, je moet hem wel aantrekkelijk maken..
Dan hoor ik wel "dogs incomming" maar weet ik niet zeker of hij gezegd heeft "enemy dogs incomming" of gewoon "dogs incomming", dan zit ik dus weer 10 seconde voor jan lul in een hoek te wachten als gewoon blijkt dat ze friendly zijn.
En in Domination is het wel handig als er een icoontje op het beeld verschijnt van het punt dat op dat moment overgenomen wordt door de tegenstanders.
Soms worden er zoveel killstreak rewards ingezet dat er te veel vertraging in zit, waardoor bijvoorbeeld punt C al gecaptured is voordat het kenbaar gemaakt wordt door de radio.![]()
Camperquote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Soms zit ik zo in het spel en ben ik zo bezig met het luisteren naar de voetstappen dat ik iets over het hoofd zie.
Dan hoor ik wel "dogs incomming" maar weet ik niet zeker of hij gezegd heeft "enemy dogs incomming" of gewoon "dogs incomming", dan zit ik dus weer 10 seconde voor jan lul in een hoek te wachten als gewoon blijkt dat ze friendly zijn.
En in Domination is het wel handig als er een icoontje op het beeld verschijnt van het punt dat op dat moment overgenomen wordt door de tegenstanders.
Soms worden er zoveel killstreak rewards ingezet dat er te veel vertraging in zit, waardoor bijvoorbeeld punt C al gecaptured is voordat het kenbaar gemaakt wordt door de radio.
Nee maar, heb het zelf wel eens als er weer een 'Huey' komt... tijdje wachten en dan zie ik pas dat ie groen is
Dat is ook gewoon gaar aan dit spel. Maak de playernaam van degene die een killstreak inroept gewoon wit als het jouw team is en rood als het enemy is. Zo moeilijk is dat toch niet Failarch?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Soms zit ik zo in het spel en ben ik zo bezig met het luisteren naar de voetstappen dat ik iets over het hoofd zie.
Soms worden er zoveel killstreak rewards ingezet dat er te veel vertraging in zit, waardoor bijvoorbeeld punt C al gecaptured is voordat het kenbaar gemaakt wordt door de radio.![]()
![]()
Hebben ze die mythe over care package heli's niet ontkracht in die mythbuster filmpjes?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het ligt niet aan de controller, het gebeurt met beide controllers die ik bezit.
Verder die dude met de tomahawk kills, doe je netjesCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Hier ben ik het wel mee eens..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Soms worden er zoveel killstreak rewards ingezet dat er te veel vertraging in zit, waardoor bijvoorbeeld punt C al gecaptured is voordat het kenbaar gemaakt wordt door de radio.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De 1e was wel leuk..quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Net van het laatste potje met stoma en boz etc. een korte compilatie gemaakt.
Ging voornamelijk om het eindeik niet snappen waar die kill vandaan kwam.
bobbanzquote:
Wat ik me net bedenk is dat ik via mijn Sony Vaio remote play en keyboard heb voor de playstation waarmee ik dus het beeld van de PS3 op mijn laptop kan laten afspelenIk ga eens proberen uit te vinden of ik zo mijn gameplay kan capturen
edit: Deze content kan niet tijdens remote-play worden gebruikt.![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door Rijstkoker op 24-01-2011 21:27:18 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat je het nog speelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef Parvus het volgende:
Sorry Stoma ragequit en maar uitgezet. Kankerspel![]()
Niet echt aSe-waardig.na regen, ben ik er.
inderdaad. beter MW2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je het nog speelt.![]()
Niet echt aSe-waardig.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
en binnenkort MW3:
Modern Warfare 3 in ontwikkeling bij Infinity ward
kunnen de PS3'rs ook weer eens een fatsoenlijk werkend spel spelenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik zei hetzelfde ook eerst over MW2, maar nu "waardeer" ik MW2 meer dan BO.quote:
na regen, ben ik er.
Sja bij gebrek aan beter speel ik het nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat je het nog speelt.![]()
Niet echt aSe-waardig.![]()
![]()
Wees een baas, speel MW2.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:15 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sja bij gebrek aan beter speel ik het nog
na regen, ben ik er.
Ja nouja MW2 is wel leuk maar de lol is daar ook wel een beetje vanaf na een jaar 6 uur per dag spelenquote:![]()
![]()
Bij Black Ops was dat al na 2 maanden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:06 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja nouja MW2 is wel leuk maar de lol is daar ook wel een beetje vanaf na een jaar 6 uur per dag spelen![]()
Probeer het en je zult versteld staan, vriend.
na regen, ben ik er.
Speciaal voor mijn makker uit het Oost'n een update rond tele2:
Monteur krijg mijn snelheid niet hoger dan 7,8 mb wat max iets meer dat 900 kb/s inhoudt. Wandcontactdoos zat verkeerd aangesloten en heeft draadjes veranderd...of vrouw daarvoor ff een machtiging van 79 euro af wilde geven aangezien er iets met de bekabeling in het huis mis was.
Ik Achmed aan de telefoon, vertelde dat ik niet wilde betalen voor het feit dat ie mijn snelheid niet hoger had gemaakt. Achmed terug pruttelen, wel correcte vent, omdat we daar tijdelijk wonen zet ie nu wat anders op de bon waardoor we niets hoeven te betalen, "niet zeggen he meneer". Vrouw moest de bon schrijven omdat zijn Nederlands niet zo best was. :-D
Vanavond maar even bellen tot wanneer mijn contract loopt, stap ik over naar UPC.![]()
Is maar af wachten of het zo goed word.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef kutkabouter het volgende:
en binnenkort MW3:
Modern Warfare 3 in ontwikkeling bij Infinity ward
kunnen de PS3'rs ook weer eens een fatsoenlijk werkend spel spelen
De helft van Infinity Ward is weg, ik weet niet of dat zo goed uitpakt.
Zelfde geldt voor Ninja gaiden 3, verwacht ik ook niet zo veel meer van.![]()
![]()
Ik doe alleen mee als jij, Stef, FXMSI, Stoma en Teun meedoenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
Zullen we bij zijn clan gaan?
[XBOX] Black Ops - Fok! clan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als jij, Stef, FXMSI, Stoma en Teun meedoenMag ik niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik dan? Oh wacht, black ops..quote:
En het is FSMXI, panlepull.
na regen, ben ik er.
Zullen wij samen dan maar een MW2 clan oprichten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En ik dan? Oh wacht, black ops..
En het is FSMXI, panlepull.![]()
![]()
Starten jij, bozz, baamz, pierre, idoparv en ik toch gewoon een anti-helden clanquote:
Ik vind het btw wel een goed plan, allemaal met zelfde TAG spelen en de boel irriteren online maar dan wel met de mensen uit dit topic![]()
![]()
En Pringles natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Starten jij, bozz, baamz, pierre, idoparv en ik toch gewoon een anti-helden clan![]()
![]()
Mistertje speelt toch vrijwel nooit Black Ops meer?quote:Moet dan tevens Sommy weer eens een schop geven dat hij zijn kruisdoos aansluit
Ik mag niet mee doen.quote:
Heb het gevoel dat Doopy mij boycott omdat ik uit de hood kom.
na regen, ben ik er.
Dat moet je sowieso even doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mistertje speelt toch vrijwel nooit Black Ops meer?Moet dan tevens Sommy weer eens een schop geven dat hij zijn kruisdoos aansluit
![]()
![]()
Neu, ik haat gewoon Ali B. en al zijn familieleden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik mag niet mee doen. [ afbeelding ]
Heb het gevoel dat Doopy mij boycott omdat ik uit de hood kom. [ afbeelding ]![]()
Mister is een goede jongen hoor:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Neu, ik haat gewoon Ali B. en al zijn familieleden.![]()
![]()
Dat ben ik heul niet, vriend!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mister is een goede jongen hoor:
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Paar longshot T-hawk paybacks uit een potje villa en een potje Nuketown
Vandaag voor het eerst weer ff black ops opzij! crysis 2 testen.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
De demo is uit? Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag voor het eerst weer ff black ops opzij! crysis 2 testen.
Vanavond ff Fable uitspelen en Crysis demo doorraggen
Wel ff wachten, want de lag is episch!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De demo is uit? Nice
Vanavond ff Fable uitspelen en Crysis demo doorraggen's avonds een reus, 'smorgens een kneus
ik ben sowieso een anti heldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Starten jij, bozz, baamz, pierre, idoparv en ik toch gewoon een anti-helden clan![]()
heb ik al zo lang niet meegespeeld?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Starten jij, bozz, baamz, pierre, idoparv en ik toch gewoon een anti-helden clan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heb ik al zo lang niet meegespeeld?
Roll with the fastest
feutenclanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
Dan start je samen met aardappel een feutenclan![]()
wel chill, aardappel en ik introductiecommissie en ze dan verplicht mijn huis komen laten schoonmaken voordat ze mogen spelen
Second Chance players that put an enemy into Second Chance are now credited for a full kill once that enemy dies. If another player kills the enemy while the enemy is in Second Chance, they will get assist credit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:25 schreef BzP het volgende:
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=25799
Patch 1.06![]()
![]()
Op welke manier dan? Dat zetten ze er weer niet bij....quote:AK74U adjustments.
RCXD adjustments.
Zullen ze minder krachtig gemaakt zijnn?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat ik verder las, was alleen bij de 74u de recoil verhoogd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op welke manier dan? Dat zetten ze er weer niet bij....
Zullen ze minder krachtig gemaakt zijnn?
Niks gezien over wat de RCXD adjustments zijn. ben benieuwd![]()
![]()
ik neem aan van welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op welke manier dan? Dat zetten ze er weer niet bij....
Zullen ze minder krachtig gemaakt zijnn?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Mag ook wel eens gebeuren natuurlijkOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik speelde toch al niet meer met de 74u maar toch ff kijken uit nieuwsgierigheid.rice rice baby tututututedudududum![]()
Hmm volgens mij is de PSG1 sniper + silencer nu ook one shot kill
Ik haaaaat snipersPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
ik denk eerder alle andere attachments, ik neem aan silencer nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Hmm volgens mij is de PSG1 sniper + silencer nu ook one shot kill
Ik haaaaat snipers
Jaaaa misschien wordt het nog wat.de psg1 nogwat is nu denk ik gewoon even sterk met attachments als dat ie zonder is. eerst werd ie zwakker als je een attachment eraan plakte.
ik ben verder vooral benieuwd naar die verbindingen tussen spelers.![]()
ja maar dan nog... het hele principe van die silencer is dat je wel stil bent maar een hoop stopping power verliestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
PSG1 + attachments lijkt me alle attachments...Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je verliest geen stopping power je verliest rangequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja maar dan nog... het hele principe van die silencer is dat je wel stil bent maar een hoop stopping power verliest![]()
van de AKu moeten ze afblijven
ditquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest geen stopping power je verliest rangeOverstatement?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef KoningStoma het volgende:
De AKU is waardeloos vergeleken met de aug.
Met aug gaan ze misschien sneller liggen, maar bij 74U heb je 100% mobility
Ligt eraan waar je voor gaat.. 47U blijft een flanking machine..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
47u is goed in combinatie met lightweight. Als je meer campt of op je gemakje rondhobbelt is de aug beterPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
ja, dus je verliest stopping power op long rangequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je verliest geen stopping power je verliest rangemaar je hebt wel gelijk
De aug is beter om mee te rushen. ik maak er gemiddeld een halve kill meer mee per death. Dat is vooral omdat ie met een silencer nog steeds sterker is dan die AK.![]()
LW is naar mijn mening niet nodig met een smg... Mobiel genoeg..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
47u is goed in combinatie met lightweight. Als je meer campt of op je gemakje rondhobbelt is de aug beter
eerder flak jacketVolgens mij schiet je met een silencer niet zo ver als zonder....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, dus je verliest stopping power op long rangemaar je hebt wel gelijk
Rushen met een silencer? Wat is het nut van een silencer als je constant on-the-move bent?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
dan krijg je van die kansloze ghost noob praktijken die proberen om bij je spawn te komenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Rushen met een silencer? Wat is het nut van een silencer als je constant on-the-move bent?
Met een silencer kan je met de l96a zelfs point blank geen one shot kill maken als je niet op iemand kop schiet.![]()
Er is gewoon niemand onlineik denk meteen testen... nee hoor niemand om even mee te knallen.
Het is toch algemeen bekend dat SMG's beter zijn voor rushen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
De aug is beter om mee te rushen. ik maak er gemiddeld een halve kill meer mee per death. Dat is vooral omdat ie met een silencer nog steeds sterker is dan die AK.
100 % mobility en veel close quarter combats.. en sneller lopen als je ADS bent...
AUG heeft een SMG firerate en recoil thats all...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
algemeen bekend is de ergste drogreden die er bestaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat SMG's beter zijn voor rushen...
100 % mobility en veel close quarter combats.. en sneller lopen als je ADS bent...
AUG heeft een SMG firerate en recoil thats all...
Ok dan maak ik er logisch van...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
algemeen bekend is de ergste drogreden die er bestaat
klaarVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Rushen met een silencer = veel multikills. je wordt niet snel in je rug geschoten en je kan makkelijk grotere groepjes tegenstanders aan. Dat ik dat uit moet leggen![]()
![]()
Silencer is altijd beter rushend of campend... duhh ligt eraan of je gehecht bent aan andere attachements om ze op te geven voor een demper..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef KoningStoma het volgende:
Rushen met een silencer = veel multikills. je wordt niet snel in je rug geschoten en je kan makkelijk grotere groepjes tegenstanders aan. Dat ik dat uit moet leggenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat snelle lopen is overrated. steady aim erbij en je hoeft niet ads.
Ik post zo, als ik thuis ben, wel mn kd van de aug vergeleken met die van de ak.![]()
Of silencer nodig is hangt heel erg af van of de enemy op de radar let/op geluidHeb vaak genoeg groepen geraped van achteren zonder dat iemand het door had, maar als ik een silencer gebruikte werd ik neergehaald voor ik de eerste neer had. Natuurlijk ook andersom
EN
UPDATE voor de PS3. Hopelijk ook spoedig voor xbox.![]()
ik gebruik SoH, en nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef KoningStoma het volgende:
Dat snelle lopen is overrated. steady aim erbij en je hoeft niet ads.
Oh en ik hou niet van sproeien..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heb de noobtube nog nooit gekocht laat staan equipped...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Klopt. Als er een noobteam is pak ik de noobtube erbijVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb de noobtube nog nooit gekocht laat staan equipped...Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Het is geen sproeien als praktisch alle kogels raak zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef BzP het volgende:
[..]
ik gebruik SoH, en nu?
Oh en ik hou niet van sproeien..![]()
![]()
Even een vraagje gezien ik hem op de 360 speel maar een vriend van mij beweert hem gedownload te hebben en zegt dat ie ook gewoon online kan spelen tegen andereDat kan toch niet? Downloaden oke, maar gratis online spelen? Of vergis ik mij?
![]()
Als t niks is en t nog wat moet wordenquote:Dus als ik met een plantensproeier mn planten 100% ondersproei zonder te missen, is het dan niet sproeien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is geen sproeien als praktisch alle kogels raak zijnJawohlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef mash_ het volgende:
Alles over de nieuwe patch hier al gepost?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
![]()
Ik moest het filmpje gewoon kleiner maken omdat ik 50 sec aan camper killen had.
Campers zijn de perfecte Longshot/bankshot tomahawk victimsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik moest het filmpje gewoon kleiner maken omdat ik 50 sec aan camper killen had.
Wat is dat voor een non-argumentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef BzP het volgende:
Dus als ik met een plantensproeier mn planten 100% ondersproei zonder te missen, is het dan niet sproeien?![]()
![]()
Campers moeten gewoon My little pony kopen en oprotten uit het spel, wat is er nou leuk aan om in een hoek te zitten wachten tot echte bazen langs lopen en dan op r1 te drukken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Campers zijn de perfecte Longshot/bankshot tomahawk victimsrice rice baby tututututedudududum![]()
PS3quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:12 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Campers moeten gewoon My little pony kopen en oprotten uit het spel, wat is er nou leuk aan om in een hoek te zitten wachten tot echte bazen langs lopen en dan op r1 te drukken.
RT voor echte bazen
[/trollmode]Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
"Het is geen sproeien als praktisch alle kogels raak zijn"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is dat voor een non-argumentx 1000
Het enige verschil met steady aim schieten van dichtbij is dat je je linker trigger niet indrukt.. Dat noem jij sproeien.![]()
![]()
Sproeien = R1 vasthouden tot jij of je enemy dood is... ADS of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
Het enige verschil met steady aim schieten van dichtbij is dat je je linker trigger niet indrukt.. Dat noem jij sproeien.
Waarom krijg je bij MW2 de accolade "sprayer" als je de meeste hipfire kills maakt?
Dude... plzVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
ik lees "Je hebt gelijk het is inderdaad sproeien"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ik laat in cq altijd mijn trigger los als mijn vijand nog leeft om hem nog een kans te geven jaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
als hij xbox live en een omgebouwde xbox heeft kan dat gewoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een vraagje gezien ik hem op de 360 speel maar een vriend van mij beweert hem gedownload te hebben en zegt dat ie ook gewoon online kan spelen tegen andereDat kan toch niet? Downloaden oke, maar gratis online spelen? Of vergis ik mij?
Ik bedoel "doe niet zo achterlijk"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:22 schreef BzP het volgende:
[..]
ik lees "Je hebt gelijk het is inderdaad sproeien"
Ik heb het hier over gericht schieten from da hip.
Met een aug.
Met steady aim.
In tegenstelling tot de AK-U ads.
Sproeien doet iedereen in paniek![]()
![]()
het is heel simpel: gericht schieten (ADS of niet) is niet sproeien, random ongeveer in de richting van een target schieten in de hoop iets te raken is sproeienOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Whatever.. Talk to the handquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik bedoel "doe niet zo achterlijk"
If the jeans fit, wear them
Waarom denk je dat het SPROEIEN heet????????????????????????quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
het is heel simpel: gericht schieten (ADS of niet) is niet sproeien, random ongeveer in de richting van een target schieten in de hoop iets te raken is sproeien
Of je op iemands kop richt of op de klok in nuketown
Spraying is sprayingVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oja, even voor de duidelijkheid.. De l96a is nog steeds mijn most used weapon met een acc. van meer dan 57%.
Ga niet beschuldigen nu he? Ik zoek je op.![]()
![]()
en hoeveel kills ondertussen? 80000?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:29 schreef KoningStoma het volgende:
Oja, even voor de duidelijkheid.. De l96a is nog steeds mijn most used weapon met een acc. van meer dan 57%.
Ga niet beschuldigen nu he? Ik zoek je op.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nu nog promoveren naar een mannenscopequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ga niet beschuldigen nu he? Ik zoek je op.
hahaha
3 manieren om een machinegun te schieten:
tap
burst
spray
Jip en Janneke taal:
Enkel schot - salvo's - vol automatischVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jij houdt wel van lange hard(e) scopes heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Jij houdt wel van lange hard(e) scopes heAs long as you are in scope with the process..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's all good..
Everyone needs a shitbag from time to time
jij hebt het echt niet begrepen hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Nu nog promoveren naar een mannenscope
hahaha
3 manieren om een machinegun te schieten:
tap
burst
spray
Jip en Janneke taal:
Enkel schot - salvo's - vol automatisch
soms is het verschil tussen troll en josti bijna niet op te merken..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij hebt het echt niet begrepen heVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Second Chance players that put an enemy into Second Chance are now credited for a full kill once that enemy dies. If another player kills the enemy while the enemy is in Second Chance, they will get assist credit.![]()
![]()
![]()
nice
![]()
ga dan weg als je er zo'n last van hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
soms is het verschil tussen troll en josti bijna niet op te merken..
je probeert hier constant mensen te dissen en als het je niet lukt ga je ze uitmaken voor troll en josti, hoe zielig ben je dan
automatisch doodgaan en respawnen in het verste hoekje van de map met respawn delay, als je langer dan 30 seconden binnen een cirkel van 10 vierkante meter blijftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Rijstkoker het volgende:
Eigenlijk zouden ze iets tegen campers moeten doen.
Ik was aan het trollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga dan weg als je er zo'n last van hebt.
je probeert hier constant mensen te dissen en als het je niet lukt ga je ze uitmaken voor troll en josti, hoe zielig ben je dan![]()
![]()
JONGENS AARDIG DOEN NIET INTERNETVECHTEN.
Ik raak trouwens nooit iets met tomahawk. Iemand tips? ik richt toch echt niet slecht ofzo.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat had je ook bij Call of Duty 2, op gecrackte servers dan. Als je 10 seconden stil stond werd je gewoon opgeblazen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
automatisch doodgaan en respawnen in het verste hoekje van de map met respawn delay, als je langer dan 30 seconden binnen een cirkel van 10 vierkante meter blijft
na regen, ben ik er.
dat zou wel 450000 campers schelenquote:
raak gooienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
JONGENS AARDIG DOEN NIET INTERNETVECHTEN.
Ik raak trouwens nooit iets met tomahawk. Iemand tips? ik richt toch echt niet slecht ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
dat stond daar los vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
raak gooienVan jou had ik meer iets verwacht als in 'Op de PS3 kan dat niet' ofzo, net zo triest en niet grappig. maar dit past in hetzelfde rijtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van jou had ik meer iets verwacht als in 'Op de PS3 kan dat niet' ofzo, net zo triest en niet grappig. maar dit past in hetzelfde rijtje.
Ooh sorry bedoel dat hij gedownload heeft voor de pc. Ik heb xbox maar die is gewoon origineel. Maar kan je met gedownloade pc black ops online spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als hij xbox live en een omgebouwde xbox heeft kan dat gewoon![]()
![]()
Gaat snel hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zijn die eerste potjes naar het prestigen toch heerlijk
nee dat zou niet moeten kunnen. dan kan je niet op steam dacht ik. maar kan je dit niet beter in het pc topic vragen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh sorry bedoel dat hij gedownload heeft voor de pc. Ik heb xbox maar die is gewoon origineel. Maar kan je met gedownloade pc black ops online spelenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
volOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ooh zo belangrijk is het niet, maar ik kon hem niet geloven, zelf speel ik enkel op de 360 want ik haat pc games,doe mij maar consolesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee dat zou niet moeten kunnen. dan kan je niet op steam dacht ik. maar kan je dit niet beter in het pc topic vragen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: