Gewoon allebei doen, en het berichtje ook nog even mailen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem dus. Ok, sms is niet 100% maar wel 99,9% whatsapp is "het werkt meestal".
Dan gewoon SMS dus.
Conditioneren die hapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben hier 2 merken arts en dat zijn suffe stoffige dominante ultra-doorgeleerde (en gedraaide) artsen. We hebben maar 1 dokter House en dat is een eindbaas.
Voor de rest hebben ze voornamelijk een grote bek en voelen ze zich ver boven het werkvolk staan.
Gelukkig heb ik een positie waarin ze mij echt nodig hebben en ze weten dat ik ze pown door weg te lopen of te voorzien van treffende repliek, dus ze zijn bijna altijd vrij vriendelijk tegen me. Helaas sijpelt de arrogantie er regelmatig doorheen bij met name nieuwe artsen (zoals die van het mailtje net). Die moeten we nog trainen.
Ja je kan echt beter even paar dagen plat gaan als je de griep goed te pakken hebt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik klus inderdaad ook nogDe zolder is nu bijna af op een lijstje schilderen na
Inruimen heeft hij gister voor een groot gedeelte gedaan.
Hij heeft de griep zwaar te pakken maar weigert om ziek te melden en in zijn bed te blijven.
Wat ik me op dit moment ook wel weer kan voorstellen. Maar toch. Zo blijft hij (en ik) er mee zitten.
En er dan ook even achteraan bellen dat je een WA, SMS en mail hebt gestuurdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon allebei doen, en het berichtje ook nog even mailen.
Better safe then sorry
Dan zou ik het ook nog eens aangetekend doen via snailmail.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
Better safe then sorry
Ik haat werken met Belgen. Moet het helaas vaak, maar ze zeggen nooit wat ze bedoelen. Ze werken op 50% van de snelheid en ze hebben de humor van een baksteen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Hmm, overigens werk ik vooral met Belgische artsen en die zijn echt een stuk minder omhooggevallen dan de Nederlandse variant.
Vooral bij een date! Succes gegarandeerd!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En er dan ook even achteraan bellen dat je een WA, SMS en mail hebt gestuurd
Dit weekend de babykamer! Dus niets rustig aan. Hij meld zich maar ziek! Dit weekend is hij van mij en kan hij klussen met zijn 2 linkerhanden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je kan echt beter even paar dagen plat gaan als je de griep goed te pakken hebt.
Van het weekend lekker rustig aan doen dus.
Beter stuur je het met de postduif.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook nog eens aangetekend doen via snailmail.
Ik neem de gok met SMS wel gewoon, zo on the edge live ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Better safe then sorry
Het werkt, maar de laatste tijd merk ik dus soms wat vertraging...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het hem dus. Ok, sms is niet 100% maar wel 99,9% whatsapp is "het werkt meestal".
Dan gewoon SMS dus.
Wanhopig is het helemaal in 2011quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooral bij een date! Succes gegarandeerd!
Whahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit weekend de babykamer! Dus niets rustig aan. Hij meld zich maar ziek! Dit weekend is hij van mij en kan hij klussen met zijn 2 linkerhanden.
Lang leve koopavond!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, vandaag weer aan het werk gegaan, maar ben nog steeds beroerd.
Heb nu al geen zin meer en mag nog tot 9 uur
Totaal geen last van eigenlijk! Als ik Belgen vraag iets te doen en ze zeggen dan en dan tijd te hebben, is het werk gedaan op het afgesproken tijdstip en als het niet lukt, sturen ze keurig een mailtje. Apothekers zijn ook 10x georganiseerder en nauwkeuriger. Humor hebben ze inderdaad niet, maar volgens mij is dat een stukje gereserveerdheid en professionaliteit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik haat werken met Belgen. Moet het helaas vaak, maar ze zeggen nooit wat ze bedoelen. Ze werken op 50% van de snelheid en ze hebben de humor van een baksteen.
[/generalisatie]
Ik heb vooral een hekel aan franstalige Belgen die weigeren om engels te spreken, dat ik franstalige bestellingen krijg van titels, en op amazon.fr moet gaan kijken om welke titel het nou echt gaat bv.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Totaal geen last van eigenlijk! Als ik Belgen vraag iets te doen en ze zeggen dan en dan tijd te hebben, is het werk gedaan op het afgesproken tijdstip en als het niet lukt, sturen ze keurig een mailtje. Apothekers zijn ook 10x georganiseerder en nauwkeuriger. Humor hebben ze inderdaad niet, maar volgens mij is dat een stukje gereserveerdheid en professionaliteit.
Extra werk voor jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan franstalige Belgen die weigeren om engels te spreken, dat ik franstalige bestellingen krijg van titels, en op amazon.fr moet gaan kijken om welke titel het nou echt gaat bv.
Uberhaupt Frans(en)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb vooral een hekel aan franstalige Belgen die weigeren om engels te spreken, dat ik franstalige bestellingen krijg van titels, en op amazon.fr moet gaan kijken om welke titel het nou echt gaat bv.
Klopt. Maar als ik voor de 389e keer dezelfde belg aan de lijn heb, dan hoor ik precies wat ik de 388 keer daarvoor ook hoorde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
maar volgens mij is dat een stukje gereserveerdheid en professionaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |