ik zie directories die de maker niet eens zietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus het is gevaarlijk als jij naar bepaalde dingen kijkt?
lekkerquote:
Whut welke site?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet ook bekennen dat ik nog niet eens weet hoe de site er nu eigenlijk uitziet
ik ben er nog niet met een browser door heen gegaan
[..]
lekker
fapbookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 03:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een FB profiel aangemaakt
buurmanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ps goeie morgen allemaalop deze slaperige morgen ... gaaap
ja het was weer laat vanacht lieve kijkbuis kinderen ...
wederom werd mij geen rust gegund door een faalende server, ergens in het boze ziekenhuis...
dan weet ik zeker dat ie stuk gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buurman![]()
zet hem in dat kamertje met zachte murendat zel hem leren
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat een stilte hier ... ligt dat aan mij ?? (did i do something)
of ist gewoon rustig en zie ik spoken ?
oeh oehquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HELP![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werk komt er wel eens tussendoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat een stilte hier ... ligt dat aan mij ?? (did i do something)
of ist gewoon rustig en zie ik spoken ?
niks nada noppesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh oehwasmachines
![]()
die kan ik ook slopen testen![]()
lijkt toch op een probleem met de pomp.
de klok staat nog op afpompen.
als je hem uit zet en weer aan, wat maakt hij dan voor geluid? (als hij al geluid maakt)
als het goed is en je haalt die stop eruit dan moet je met je vingers net bij de schoepen van de pomp kunnen komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks nada noppesalthans hij doet ggrrrrr en dan is het weer klaar mee...
maar ik de afgelopen 3! keer al die stop aan de onderkant eruit gehaald en het water er uit laten lopen toen kwam er wel een hoop troep uit.. en dan gaat hij uit eindelijk wel verder want centrifugeren wil hij wel .. maar nu komt er niks meer uit
ik heb nog wel een kapotte wasmachine voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh oehwasmachines
![]()
die kan ik ook slopen testen![]()
lijkt toch op een probleem met de pomp.
de klok staat nog op afpompen.
als je hem uit zet en weer aan, wat maakt hij dan voor geluid? (als hij al geluid maakt)
met pannenkoeken!quote:
dan kan ik nog steeds niet van 2 1 makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een kapotte wasmachine voor je
ook een pomp probleem gok ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |