Van drop krijgt ie nog meeeeer buikpijn juistquote:
Probeer eens op F11 te drukken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff iets heel anders (als dat mag)..
Hoe krijg ik de werkbalken weer terug in IE... Heb weer p.o. ergens op gedrukt en zie IE niet met favorieten links, ne "Bestand, Bewerken"etc, maar 1 groot open scherm...
Probeer daar bovenin eens je rechtermuisknopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe krijg ik de werkbalken weer terug in IE... Heb weer p.o. ergens op gedrukt en zie IE niet met favorieten links, ne "Bestand, Bewerken"etc, maar 1 groot open scherm...
Wacht maar tot je mijn kusje drop krijgtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Van drop krijgt ie nog meeeeer buikpijn juist![]()
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
F11quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is onmogelijk niet van hem te houden anders hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bon Jovi![]()
![]()
![]()
NU weet ik het zeker: Ik HOU van Symph (pech voor mij, maar zo is het)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn kusje drop krijgt
Ja, nou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan nog een keer F11quote:
EDIT: nog een x F11 en ik vond het weer...quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDIT: nog een x F11 en ik vond het weer...
![]()
![]()
MPG en Friem
Dank voor de geruststellingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is onmogelijk niet van hem te houden anders hoor
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EDIT: nog een x F11 en ik vond het weer...
![]()
![]()
MPG en Friem
Vind ik niks raar..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
getver heb echt geen zin te werken morgen
Linkje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
De reakties in het radio topic gaan ook wel lekker
Zenuwachtig voor niks dus....
heb het de laatste tijd wel wat erger, geen idee waarom.....quote:
Je hebt het niet naar je zin meer helemaal misschien??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het de laatste tijd wel wat erger, geen idee waarom.....
wrom doe je het dan niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil OOOOOOOOOOOK naar Sym luisteren!
http://onz-radio.nl/quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
Koptelefoon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
qua werk wel, maar project loopt het allemaal niet echt lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt het niet naar je zin meer helemaal misschien??
ik zit beneden op de bank, laptop zachtjes aan, family slaapt op 1e etagequote:
Paul Kingquote:
Hai Stuquote:
yep en presentator op MTV years agoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Paul King
Ook bekend van die verschrikkelijk reclame voor "Sounds of the sixties."
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |