Wel een domme foutquote:
Met plastic hamers joahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef Graseter het volgende:
Op meets slaan symph en benny mij altijd in elkaar.
Symph was heel lief op de meet in Wierdenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef Graseter het volgende:
nee dat hij te vaak gedraaid word en dat nirvana ook nog andere nummer heeft gemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, ik draai hem gewoon lekker
Moet hij op repeat?
Ik heb me ingeschreven voor de K1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef Graseter het volgende:
Ik heb van SWJ een positieve note gekregen omdat ik Kusjesdag van K3 draaide op zijn verzoekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef Graseter het volgende:
Benny en symph zij echt strenge mods! Bijna al mijn notes zijn van hun.
Ja waar blijft die Radio ONZ meet nouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:17 schreef Graseter het volgende:
ja je hebt dyslexie of je hebt het nietquote:
Ja I know, doe ik ook nog wel een keer, maar dit pastte mooi in een bepaald rijtje en ik vind het echt een lekker nummerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef dragems het volgende:
[..]
nee dat hij te vaak gedraaid word en dat nirvana ook nog andere nummer heeft gemaakt
Goeiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja waar blijft die Radio ONZ meet nou
Baas!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb van SWJ een positieve note gekregen omdat ik Kusjesdag van K3 draaide op zijn verzoek
ik zeg in zwollequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja waar blijft die Radio ONZ meet nou
Hoiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Zokunen het volgende:
Doe ik eens lief over een mod, ziet ie het niet eens
Oh, in dat geval; Sorry..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:18 schreef dragems het volgende:
[..]
ja je hebt dyslexie of je hebt het niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:19 schreef Zokunen het volgende:
Doe ik eens lief over een mod, ziet ie het niet eens
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
iBenny is een mod die van talent shows houdt en dat is dit ook, dus hwj houdt van onz radio
lol boeie. vind ik allemaal niet zo interessantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |